Tanker i marts 2018

suk…det ser ud til at vejret kan gi’ en regulær snestorm her omkring :weary:

Det er da helt ærligt ikke pænt gjort! :confused:

Heroppe gik vi stort set fri for sne i går og påsken bliver ikke nær så kold, som de først truede med.

hård vind - de fraråder allerede lette køretøjer på Vejlebroen…
sne, temp. er lige under 0, så det forsvinder med det samme - endnu da
de lover 7mm i dag og 5 i morgen, stadig med hård vind
sne i nat vil holde temp nede, så sne og fygning kan fortsætte i morgen …og i morgen nat ned mellem - 5 og 10
og varsel for broen gælder til lørdag gu’brøleme …
NAAAAH me don’t like

Ja, her er der da i den grad gang i sneen!

https://www.instagram.com/p/Bg2zdotHUVE/

:snowman: :snowman:

Jeg har allerede sne her – blå himmel, frost og sne – love it!!

:snowman: :snowman:

1 Synes om

Jeg er hjemme syg, og et symptom på sygdommen er åbenbart en ny skygge, der er rød :fearful:

Hugo har fulgt efter mig hele tiden. Er jeg gået ind i et nyt rum, så har han været med. Vældig hyggeligt, men noget uvant.

I morges lagde jeg mig ned i stuen for at sove, fordi der lå en eller anden snøftende, snorkende klump ved siden af mig i sengen. Hugo kom så og ville ind under en trøje, der lå bag mig. Det fik han lov til, og så maste han sig ellers helt op ad min ryg, og spandt hver gang, jeg bevægede mig :heart:

Hvis jeg spørger Hugo, så puttede vi helt sikkert ikke sammen. Han lå bare tilfældigvis der :tihi:

17 Synes om

God bedring :purple_heart:

Nu helt nøgen…sagde Isolde :grin:
Og fik sin body af to dage før tid.
Og det ser ud til at hun kun skulle pille og vaske meget de første 10 min.

10 Synes om

Det er lidt sjovt med de vaner, man får, når man har for meget tid til sin rådighed. Jeg er begyndt om eftermiddagen at se to afsnit af Den Store Bagedyst. Fra Sverige :tihi:

1 Synes om

Jeg skal i haven og rette mit æbletræ til. Men puha kroppen er ikke meget for udsigten til den bidende kulde.

Note to self: Tag aldrig på shopping på den sidste hverdag i måneden, når det er dagen før en række helligdage. Men jeg var jo nødt til at vente på, at der gik penge ind på kontoen. Lige som alle de andre, der var ude at fyre månedslønnen af på overdådige påskefrokoster med rigelige drikkevarer.

Jeg ville have handlet i Bilka, men efter en tur i havecentret var jeg kureret for den idé og endte med at køre til Haarby og handle dagligvarer. Men hvad betyder en lille omvej på 14 km, hvis man slipper for panik inden helligdagene.

4 Synes om

Åhh det havde jeg ikke lige fulgt med i, og øv da også at i har sådan én oplevelse - for slet ikke sådan de er over for os. Men nu har vi også altid den samme, og inden af de nye unge de lige har fået ind. De har haft en del skift i personalet de sidste 2år. Men her har vi intet negativt at sige, men håber i bliver glade for Brunder de er altså også vildt søde, som skrevet bruger vi dem til andre ting og har også kun godt at sige om dem. Eneste minus er de ikke syger med indvendige sting :stuck_out_tongue:

Det er ikke bare én oplevelse. Louis har fået klippet klør en tre gange, og vi har fået vaccineret der en tre gange. Det har været forskellige hver gang, den ene ved jeg har været der længe, men der var ingen, det fungerede med. Vi har så også ekstremt høje forventninger til engagement efter at have haft Heidrun på Vorup Dyrehospital et par år :slight_smile:

Tak, indtil nu har det været super positivt. De viste endda rundt på klinikken, da jeg bare var forbi for lige at kigge på vej hjem fra arbejde.

Heldigvis regner vi ikke lige med at skulle have neutraliseret en hunkat lige med det første :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Og så er der en god portion sne på vej til Lolland igen…jeg gider det altså ikke :frowning:
Men…ligemeget hvad, så fik vi da lavet lidt forår rundt om i kattegården i dag :slight_smile:

4 Synes om

Jeg tog iska, jem og fix og Føtex i eftermiddags.
Overvejer at tjekke ind på Psyk. Skadestue, for det må nødvendigvis være mentalt sammenbrud, som fik mig til det …

Men nu slipper jeg da for at handle hele påsken :smiley:

Og kan gå i seng til en dejlig nyhed : Konflikten for de offentligt ansatte udsat i to uger - her er den nye strejke-dato | BT Danmark - www.bt.dk

Det giver lige 14 dage mer til at de kan blive enige og vi kan blive fri for massiv konflikt.

3 Synes om

—…her shell, dyrenes netto, almindelig netto :smile: , rema, aldi og min købmand…sidste fordi der ikke var hverken gær eller fløde i aldi
egentligt fordi man havde lovet rigeligt sne og fygning …well det har da sneet i en 4-5 timer nu, men det fyger ikke nævneværdigt her



har lyst til jordbæris…eller applepie …eller nowe …hmmmmmmmmmmmmmm

Vi har vist mere sne her på Midtfyn, end vi har haft hidtil i denne sæson :uha: Men jeg tror altså ikke, det er sne, der er sådan at flytte med. Det ser forholdsvis vådt og tungt ud. Så forhåbentlig kan det også nå at forsvinde inden i morgen. Hvor jeg skal ud at køre :frowning:

Er alle katte gået i vinterhy?

1 Synes om

Min stakkels lille missemand vil gerne flytte hjemmefra :joy: Han har lige været i bad og synes at mennesket er forfærdeligt, ondt og helt igennem dum :scream::worried: Hvis han dog bare vidste at jeg prøver at hjælpe ham med at slippe for 1-2 daglige omgange opkast/hårboller/snask fordi han fælder som en vanvittig. Et bad plejer at kunne hjælpe på den slags. Men er selvfølgelig forfærdeligt mens det står på og indtil pelsen er slikket helt tør. Lille missemand :heart:

Jeg tog Rose med på badeværelset, så hun ikke skulle føle sig alene og stå ved døren og hyle og gøre Ease endnu mere ulykkelig. Og hun havde en fest. Jeg havde nemlig glemt at fjerne en helt ny rulle toiletpapir. Den var spredt ud over hele gulvet og hun lå fint midt i det hele og syntes livet var en fest - mens Ease syntes livet var uretfærdigt :joy:

6 Synes om

nå men…kom til at lave en gang chokoladeis og en gang vaniljeis, har jordbær stående i lage af irsk whiskey og sukker…når de har søbet til sig bliver de lige sprinklet over med lidt smeltet chokolade…jeg ku’ brække mig af velvære (citat: Garfield)

4 Synes om