Tanker i marts 2018

Hvornår f****** er Facebook blevet platformen til ALT… :fearful: nej jeg gider ikke lave en Facebook side til mit opdræt, jeg har noget så gammeldags som en hjemmeside, og jeg er faktisk ret fint tilfreds med det… har jeg killinger til salg, skal de nok komme på de forskellige sider hvor jeg finder det nødvendigt, men en Facebook side gider jeg altså ikke lave…

Kald mig old School - men jeg holder altså fast i min hjemmeside…

10 Synes om

Count me in - jeg er træt af at lede efter information på totalt uoverskuelige FB-sider, fordi flere og flere dropper hjemmesiden til fordel for FB. :unamused:
Og lykkes det endelig at finde det, man leder efter, gælder det om at få det dokumenteret - for chancen for at man nogensinde finder det igen, er stort set ikke eksisterende… :thumbdown:

7 Synes om

Jeg kunne ikke være mere enig.
FB sider er skrækkelige; totalt umulige at finde rundt på endsige finde noget igen.
Jeg har lavet en for mit spirende opdræt, men den kommer til at blive brugt som henvisning til min hjemmeside.

4 Synes om

Så fik vi flyttet min farmor på plejehjem. Det skal nok blive godt for hende selvom det hele er lidt overvældende :slightly_smiling_face:

5 Synes om

Selv om vi har en fa ebook side er det stadig vores gode gamle hjemmeside der er up to date og med oplysninger.
facebook bliver aldrig andet end en billedegalleri for os :slight_smile:

3 Synes om

Helt enig en god gammeldags hjemmeside, hvor man nemt og uforpligtende kan finde oplysninger om forældre, stamtavler osv, for at se om deres killinger skulle have interesse for vores opdræt.

Vi har efterhånden solgt en del killinger til Københavns området også selv om der faktisk var killinger til salg hos de andre opdrættere, indrømme jeg blev lidt nysgerige og spurgte hvorfor de valgte at tage turen her over for at købe kat, det var faktisk vores hjemme side der gjorde forskellen, specielt at vores personlige beskrivelse gave et rigtig godt billede af hvem der var bag.
Indrømmer det var dejligt at høre, for der ligger rigtig mange timer bag vores hjemmeside :slight_smile:

4 Synes om

Som kælekatteejer synes jeg også det er mærkeligt når man ser et opslag med killinger til salg - på specialklubbens hjemmeside eller på Killingelisten - og derefter går videre til opdrætters hjemmeside for at finde ud af at den ikke er blevet opdateret i flere år eller simpelthen er forsvundet. Det er muligt der så ligger noget på Facebook, men nu er vi jo nogle der har valgt ikke at være med der. Så der er da også opdræt jeg har valgt ikke at kontakte når jeg har været på killingejagt, simpelthen fordi deres hjemmesider har været så mangelfulde.

7 Synes om

HELT enig her. Jeg var derinde og ledte efter Cornish Rex - og på et tidspunkt MC, og det var nærmere undtagelsen end reglen, at de hjemmesider der overhovedet stadig var i drift, var opdaterede. De fleste var - som du skriver - ikke opdaterede i årevis! Det er ret useriøst - hvis de altså overhovedet har opdræt mere!

Stakkels Ease. Hverken vådt eller tørt kan/vil han have i sig i dag :frowning: Hader at have katte der er syge flere dage i træk. Det vækker rigtig dårlige minder :frowning:

Bliv nu bedre missemand :heart: :frowning:

Øv da :frowning: Masser af xxxx for at han snart er frisk igen :heart:

2 Synes om

10 Synes om

Er vågnet med et “kattehalstørklæde” :hjerte: Det er meget hyggeligt, men man kan altså godt blive lidt radbrækket af at sove med 6 kg kat skruet helt op under hagen :tihi:

8 Synes om

:hjerte:

En af kattene har i nattens løb været på bakken og har så fået en klump til at sidde fast! :dokdok:
Han har så syntes, det var en glimrende idé at lave bremsespor ud over det meste af gulvet - jeg var ikke imponeret, da jeg stod op og så det. :hmpf:

2 Synes om

Min fredag bliver knapt så lang som frygtet, da jeg sov til kl. 12:45
Jeg har drømt min far … det er godt nok mange år siden jeg har haft en drøm om ham i live (han døde i november '78) :heart:

2 Synes om

Betsy is awake …spitshine & polish

1 Synes om

Imorgen flytter vi katte og seng ud i vores nye hus og på mandag flytter alle resten af vores ting. Det er lidt vildt at i nat bliver sidste nat i lejligheden :dizzy_face:

8 Synes om

Jeg har brugt eftermiddagen på, at rydde op på min soveværelse … fandt en stol i et hjørne :sunglasses:

3 Synes om

uden en kat på? :grinning:

Det var der ikke plads til …

1 Synes om