Tanker i marts 2018

:blue_heart: :blue_heart: :blue_heart:

Hold da op, hvor er han SKØN – sikke et kært lille ansigt :heart_eyes:

Mere tillykke – beholder han navnet fra opdrætter?

1 Synes om

Vi har snart ikke plads til mere…
Så hvis det er kan du godt få et par vognlæs fra os…:laughing:

2 Synes om

Tak :slight_smile:
Jamen han er sød syntes jeg jo også :heart:

Jeg ved ikke rigtig…
Alvin …Keevin…Alvin …Keevin tænker og tænker.
Tommy syntes at han skal hedde Keevin, men jeg ved ikke rigtig hvad det ender med :slight_smile:

1 Synes om

Sådan her kommer en efter en af vores store dejlige Maine Cooner hen og hilser velkommer til ham den lille striwrede :heart:
Her er det Emily :slight_smile:
Maine Cooner har bare et hjerte af guld :heart:
Isolde fatter dem ikke…:joy:

20 Synes om

Så har jeg fået set filmen - og kunne virkelig godt lide den :ok:
En rigtig feel-good film - og så var Bob jo bare helt vidunderlig :heart_eyes:

1 Synes om

:snowman: :snowman:

Ja tak, bare send det til København

1 Synes om

:grin: :grin:

Kender det godt…nu skal I lige lære ham at kende, så kommer det nok

1 Synes om

Han har nok fundet sammen med Isolde og de er ved at tælle deres småpenge, så de kan splejse til en billet til det lille dræberdyr, der er blevet slæbt til huse :flushed:

4 Synes om

Ja, det er der vist ingen tvivl om…Isolde er SÅÅÅ sur…hun skælder og smælder selv Bibi fik et par flade og hende er der ellers ingen som sådan tør skælde ud.
Jeg håber humøret er bedre i morgen.
Det er lidt ligesom da Minions var på ferie…ham var Isolde heller ikke vild med.
Men…hun skal nok blive glad for ham den lille her…for…nøj han er sød :heart:

8 Synes om

Så er alt jo som det skal være :smiley: Tillykke med striven :slight_smile:

2 Synes om

Er Isolde fertil? Så laver jeg popcorn og har dem klar når dine historier om damens udbasuneringer i løbetid tikker ind :joy::wink::joy:

3 Synes om

Hvad mener du? Har du fundet navne til dine?

3 Synes om

:grin: :grin:

Næsten

3 Synes om

Nogen der mangler en kuglegrill? Mod et lille bidrag til Hittekat? Har en kuglegrill med nogle briketter, optændingsblokke, grillstarter mv. som ikke skal med på flyttelæsset. Nogen der gerne vil grille allerede i aften? Skal sådan set bare selv sørge for pølser og fadøl :slight_smile: Find på DBA - køb og salg af nyt og brugt
VH
Susanne

:hoho:

6 Synes om

Hvor er det fint at dine cooner er sådan en god velkomst komite, når nu de to magre er sådan nogle strigler :joy: Så fine billeder af hvordan de tager imod ham, og tillykke med ham. Han ser ud til at tage det meget pænt :heart_eyes:

@HolmeInc jeg mener hun er steriliseret, men det er skam ingen rettesnor, man kan sagtens opføre sig som en hystadeagtig kattestrigle… bare spørg Zilla herhjemme. Hun er først nu en uge efter Mira kom hjem fra parring ved at være god igen, og de er trods alt søstre. Nogen gange kan Mira godt få lov til at give hende et lille vask, men andre gange er det en mellemting mellem hvæs og skælde-ud-gnæggen. Det lyder så vanvittigt. Men det er næsten på plads det hele igen. Juliet var bare sådan, “Nå-det-er-dig-der-er-min-datter-er-du-snart-færdig-med-det-føjteri-og-lig-dig-så-ned-så-jeg-kan-vaske-dig”. Juliet var den største strigle af dem alle da hun var fertil og det var meget tæt på at hun var formidlet videre.

5 Synes om

mon det er nu man skal hamstre:
Fra TV2
Nye toldregler vil føre til dyrere cowboybukser

En handelskrig mellem USA og EU kan blive en realitet, hvis præsident Trumps planlagte told på import af aluminium og stål bliver ført ud i livet. I så fald vil EU indføre straftold på blandt andet Harley-Davidson-motorcykler, bourbon og Levi’s-jeans. Det siger EU-præsident Jean-Claude Juncker til tysk tv ifølge Politico.

1 Synes om

Ingen held i dag. Der hvor vi skulle have været var de 12 interessante poter flyttet i går og de 8 vi forelskede os i andetsteds skulle have udeadgang. Og jeg ikke blevet mindre forvirret over hvad jeg egentlig leder efter :crazy_face:

1 Synes om

Det lykkes bare næste gang i stedet for ser du. Inden du ser dig om er der måske også en kat der har valgt dig :slight_smile:

2 Synes om

Du skulle kigge herned ved lejlighed :slight_smile: Jeg har både søsteren til Tante Tuts banditter, og en super sød kom-hjem-igen-bimse, der skal have et rart, godt og roligt sted med en anden flink kat.
VH
Susanne

5 Synes om