Tanker i marts 2018

Eneste problem der er at jeg, trods alt, har givet mig selv den begrænsning at det skal være enten en rolig huskat eller en rolig Maine Coon - og sidstnævnte er der ikke rigtigt råd til lige nu på grund af de sidste måneders dyrlægeregninger (er heller ikke stødt på en hvor det sagde pow!)

Neeej, rolig MCO kan jeg godt nok ikke hjælpe med :slight_smile: Håber du finder en der duer :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Så fandt jeg ud af noget Lille Fis vil spise…
Ville prøve med en godbidsstang fra Lidl - da jeg begyndte at rive stangen fra resten af arket var han der med det samme - det vidste han i hvert tilfælde godt hvad var :smiley:

7 Synes om

Rolig ved jeg ikke om den er, men det er da en huskat den nede hos Susanne :slight_smile: Meget sød og fin pige, tror Camilla Baird har søsteren med som huskat i Nyborg :slight_smile:

Godbidsstænger smager gååååttt - hilsen Manse :ok::smile_cat:

2 Synes om

Buster sugede dem ind som var det spaghetti, og Stine er heller ikke mange øjeblikke om at fortære sådan en :slight_smile:

De er nemlig gode. Og de behøver slet ikek være fra LIDL, bare det er den type stænger, man køber i ark af 10, så er alt godt :smiley:

Isolde er SÅÅÅ sur…hun snerrer og vrisser af alt og alle…
Hun er IKKE vild med ham den lille må man nok sige.
Jeg har aldrig hørt en kat råbe så højt som hun flere gange har gjort i dag …
Men det går vel over igen…hun er meget jaloux tror jeg.
Hun er klistret op af mig hele tiden :laughing:

Bølle er hun.
De andre misser syntes han er sød og meget spændende at følge rundt…Apollon syntes stadig at han er lidt farlig men er dog begyndt at snige sig efter ham når han går rundt :smiley:

5 Synes om

Altså der er godt nok gået et år siden, jeg sidst havde held med at få fat i en såkaldt mini udvidelse til et af mine brætspil, men jeg ser det som et positivt tegn, at endnu en af dem igen er at købe, så mon ikke jeg om 3-4 år har samlet dem alle :tihi: Og timingen er perfekt vi skal ses med vores venner, vi plejer at spille spil med i næste weekend så vi kan få prøvet de tilføjelser jeg har tilføjet spillet siden sidst :smiley:

1 Synes om

Hvilket brætspil? :smile:

Hold nu op, hvor er den lille killing strid og provokerende. En rigtig lille r*banan :scream: Suk, mere suk og allermest suk :scream: Ease og jeg vil allerede gerne have en ferie :joy: En LANG ferie :joy: (bare rolig - jeg/vi kan godt lide hende :heart_eyes: Især når hun sover :joy:)

16 Synes om

Jeg er sådan en heldig kvinde!
Havde forelsket mig i denne taske https://www.emp-shop.dk/p/loungefly---poison-apple/364129.html#q=loungefly&sz=36&start=70, men havde ikke selv alle pengene til den, så da der stod der kun var 5 tilbage spurgte jeg min bedre halvdel om han ville betale det resterende hvis jeg hav ham det jeg havde… Han ville slet ikke have mine penge, men sagde jeg skulle bestille den :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

9 Synes om

Husk at være overrasket når du pakker den ud, for det er vel din fødselsdagsgave?
Og så må du holde op med at smide link til den side, hvor jeg kan se det … jeg har ikke råd til mere! :venter:

2 Synes om

Jeg skal gøre mit bedste :wink:.

Undskyld :I

1 Synes om

Carcassonne :slight_smile:

1 Synes om

Også et fantastisk godt spil :thumbup:

“én” anden kat er kodeordet her ik @Susanne_W? Han vil ikke egne sig her hos os vel? En bruntabby bimse fra dig står jo højt på ønskelisten :grin:

1 Synes om

I hvert fald når man først har forstået reglerne til grundspillet! Jeg kunne virkelig ikke se det sjove i det, de første gange jeg prøvede det, men nu er det en klar favorit :tihi:

Og i hvilken verden havde du troet hun ikke ville være en strid banan og mega provokerende? :joy:

3 Synes om

Har skovlet Betsy’s hus fri…så skulle hun lige nusses lidt under maven, kildes lidt på karburatoren …og så spandt hun lystigt…eller nærmere lystent, for hun var stort set ikke ude sidste år…hun lød ganske sikkert forårskuller …
må vel hellere starte et par stykker mere …de lover jo hård frost igen i næste uge
…nå det bliver efter kattebakkerne

1 Synes om

Jeg troede jo at sådan en lille, bitte, sød somali killing pr automatik var rolig, opdraget, ordentlig og uden nykker :innocent::scream: Eller noget :innocent::scream:

Ps - hold da op hvor har jeg grinet meget de seneste dage, jeg har sukket, sagt nej (rigtig rigtig rigtig rigtig mange gange), jeg har “nuuuiiiiii’et” en milliard gange og jeg har flere film/serier, som jeg har forsøgt at se, hvor jeg ikke kan huske hvad de handlede om efterfølgende, fordi jeg glemte at følge med og i stedet for kiggede på killing :joy::heart_eyes:

7 Synes om