Tanker i marts 2018

Trods sygdom, så fik jeg da lige samlet lidt energi og smutte ud i sneen med den bette. :heart_eyes: Så fik hun prøvet sin kælk. :hoho: Og glad for jeg købte den inden sneen kom, for der var den langt under halv pris, af hvad den står til nu.

2 Synes om

Nu har jeg hele dagen ventet på det ‘‘snekaos’’ og ''farlige vintervejr*, der var blevet advaret om …
Men enten var det hele overstået før jeg vågnede, eller også er DMIs og min definition af snekaos og farligt vintervejr, ikke heeelt den samme :sunglasses:

2 Synes om

Kom du bare på besøg i Aalborg :wink: nu har jeg ryddet sne for tredje gang siden jeg kom hjem fra arbejde og min veninde+søn fra Kbh er stadig ikke kørt herfra (de ventet lige til i morgen i håb om sikre veje … ).

Men jeg glæder mig over, at de tre gange ti-femten cm sne, ja dem skal jeg ikke slås med i morgen tidlig, uanset hvor lidt eller meget der måtte ligge der.

Min dyrlæge skriver om det på deres FB, så helt unormalt er det i hvert fald ikke.

Godt! Jeg vil jo heller ikke mene det er unormalt, men efter at 4 forskellige har sagt at de da godt kan tage røntgen, hvis jeg vil have det, men at de normalt ikke gør det, så bliver jeg pludselig i tvivl :slight_smile:

Det lyder som om du endnu ikke har fundet en dyrlæge du har rigtig tillid til, siden du ser så mange forskellige?

Det er lige dét, der er problemet. Jeg har en fantastisk dyrlæge, men jeg er flyttet 85 km væk og da jeg ikke har bil, er det svært at få logistiken til at hænge sammen. Så nu er jeg i gang med at se om der findes dyrlæger tæt på, der lever op til mine krav :slight_smile:

Det er SÅ træls!

Vi var virkeligt, virkeligt glade for Vorup Dyrehospital, men det er bare for langt væk. Vi har besøgt den samme klinik nogle gange nu, men der er bare ikke den rigtige følelse. Så vi er på jagt igen igen efter ny klinik.

Det er bare virkelig træls. Jeg har et par stykker, der “kan” være en mulighed, men jeg har slet ikke den der rolige fornemmelse i maven, ved tanken om at skulle bruge dem, som jeg har ved “min” dyrlæge. Havde jeg haft egen bil, kørte jeg gladeligt langt for at komme til mine favoritter.

Jeg håber I finder et sted, der på sigt kan leve op til jeres forventninger :slight_smile:

Når ens faste tøj-pusher til bette pigen, skriver hun har været ude og købe stoffer :slem: og fandt noget jeg sikkert ikke kunne leve uden! - Spot on! :smelter: Så nu er der to bodyer på vej i dette print til den lille, nøøøøjh hvor jeg glæder mig til at se hende i den.

9 Synes om

Joy sælges til højest bydende!!!

ok nej det passer så ikke, men kæft hun er irriterende den lille loppe! Hun damper rundt, så meget at selv Theodor fik nok af hende. Han satte en af sine store lapper i panden på hende :joy: megagrineren undtagen for Joy som hylede noget over hun ikke kunne springe i hovedet på ham :lol:

Hun er sød og sjov men hold nu da op alt skal testes ud i det groteske.

@Marianne - du siger bare til hvis din aby killing skal have kam til sit hår. Joy er mco hun har bare lige glemt at mco er søde og rolige :wink:

4 Synes om

:love:

3 Synes om

Vi har en times køretur hver vej, når vi skal til dyrlæge, ikke lige det bedste for min ryg, hvilket jeg desværre får en del kommentar for :frowning:
Rigtig mange herude West på forstår ikke at en dyrlæge er ikke bare en dyrlægen, men et lige så stort spørgsmål om tryghed som ens egen læge og tandlæge :slight_smile:

Håber I finder den rigtige inden, for rimelig afstand :slight_smile:

Er du nu en af de nordboere der griner lidt af danskernes forhold til snefald og snekaos ? :wink:

3 Synes om

Jeg ved godt at Ulrik ikek var din primære dyrlæge - vil dog lige gør opmærksom på at han skifter til anicura til påske :wink:

Muligvis …

1 Synes om

Det er lidt som da min kusine fra Schweiz var i Danmark i tre måneder hen over julen ifm. uddannelse.
Hun morede sig voldsomt over de pivede danskere. Vi kunne jo starte med at sætte nogle ordentlige dæk på bilerne og lære at køre i snevejr! :tihi: Når man er vokset op i de schweiziske alper, så er dansk “vinter-snestorm” piece of cake :tihi:

5 Synes om

Hvor i alverden har du fået den opfattelse fra? :what2: En af grundene til at jeg gik lidt bortfra de der coons var at Jako var i ALT, fattede ikke et nej (eller praktiserede selektiv hørelse i en stil jeg ikke har oplevet før eller siden) og bare var et energibundt uden lige :hoho:

Meget typisk billede af ham i den alder - jeg endte simpelthen med at opgive den plante :rolleyes2:

8 Synes om

Ahhh rart med nogle plusgrader igen, så jeg kan have mine vinduer åbne uden at dø af kulde. Jeg trives bare bedst med frisk luft i boligen. :blondine:

1 Synes om

Swr we vist ikke nu jeg jeg skal sige at aby (Og somali) killinger er overalt - og jeg tror at Diya kan få lært Joy nogle ting …
ps Diya bliver 10 her til april :wink:

1 Synes om