Tanker i marts

Fiona er i løb og i aften henter jeg hendes weekend-ven :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

9 Synes om

Åhhh håber det lykkes for dig :smiley:
Det er altså bare ikke til at holde ud med alt den ventetid.

1 Synes om

Ja, vi venter stadigvæk her… ved sgi ikke rigtig om Hipster-barnet har røde dutter

2 Synes om

Kl 4 er meget tidligt at stå op på en lørdag :sleeping:

1 Synes om

Møg! Lillebæltsbroen er spærret, lidt træls når man er på vej til udstilling i Kbh :expressionless:

ja ja…sigtbarheden er da næsten 30 m nu …og den gamle bro er da åben…
ganske alvorligt …sigt har været 0…som i nul, og det kan være glat, så take care

Nej den gamle bro er lukket pga renoveringer, sås en vej kan vi desværre ikke komme.
Men de starter ikke udstillingen før os jyder er kommet, så vi må bare væbne os med tålmodighed

det havde jeg lige glemt…

Jeg holder stadig på en rasteplads på jyllandssiden. Broen åbner nok mellem 8 og 8.30

Ej hvor træls Kamilla. Hyg jer når I fothåbentlig engang når frem

Så begynder trafikken lige så stille at rulle, og Kamilla er kørt videre mod Sjælland :slight_smile:

Kun Kamilla? :uha:

Forhåbentlig er alle kommet videre :smiley:

2 Synes om

Jeg kan forestille mig at hun er sammen med @_DK_Sugieh og @anne_p, så jeg havde nok også bare sat dem af efter så mange timer :lol:

4 Synes om

Nope hun er afsted på egen hånd den her gang :slight_smile: Også helt sært :wink:

2 Synes om

Jeg spurgte, fordi jeg troede, Pernille var med - når nu det var hende, der skrev. Og så syntes jeg jo, det var lidt synd, hvis hun var blevet efterladt. Men det var hverken hun eller andre så altså :smiley:

Ja dig og @anne_p er savnet her på Djævleøen :japanese_ogre:

2 Synes om

For første gang nogensinde, glemte jeg at lukke af for kattenes adgang til haven i går aftes :surrender:
Jeg vil ikke have, de er ude om natten, for der render alle de fritgående katte rundt, slås og/eller parrer sig, med larm til følge, der kan stresse mine små uskyldige katte
Jeg kunne heller ikke forstå, hvorfor Spottys poter var SÅ kolde, da han kom for at putte og kysse mig vågen …

7 Synes om

Kunne godt bruge at solen tittede frem, det er en lidt øv dag.

Krammer mine to piger lidt ekstra. Og hygger om misserne og er taknemlig for vi alle har hinanden.

2 Synes om

Lille søndag idag :slight_smile:
Var til ølsmagning i et lokalt øllaug i går. :slight_smile: Det var både hyggeligt og spændende, men hold op der findes meget “rævepis” :smiley: Nå men der var også noget godt mørkt øl, der passer godt i min mund :slight_smile:

1 Synes om