Tanker i marts

I maj sendte jeg Fatal afsted… og nu har jeg en ny lille missepige… Det er helt rigtigt men hold op hvor savner jeg altså også den anden bette flyveøgle :broken_heart:
Det er nogle seriøse fodspor Anoushka skal fylde ud, men jeg er ikke i tvivl om det nok skal lykkes for hende :smiling_face_with_three_hearts:

10 Synes om

Jeg opgiver FB i aften.

FB fungerer fint men hold nu magle der er mange der har fået kramper i mave og andre regioner efter en for stor søndagsmiddag… :wink:

4 Synes om

Det må man nok sige …

Så er der skoledag igen. Har lige været en uge i praktik på kontor. Nøj hvor tror jeg bare jeg har valgt rigtigt. :slight_smile: Jeg har virkelig nydt at lave den slags arbejde :slight_smile:
Jeg supplerer min SU med vagter og jeg tror måske aldrig helt jeg slipper faget :slight_smile:

8 Synes om

Det er så dejligt at høre, og så giver det en super motivation for den videre uddannelse :smiley:

Nyder det ok vejr, mens den bettesover. Og hører Mørkeland.

Babyer er umulige!

Birk har lige taget 6 timers lur i barnevognen, og kun vågnet fordi vi hentede ham ind… Om natten er vi heldige, hvis han sover 4 timer. Synes godt han måtte bytte rundt :smile:

3 Synes om

Skal, skal ikke EUR-gf… Der er godt nok langt at køre :speak_no_evil:

Men det er hyggeligt? :slight_smile:

1 Synes om

Det ved jeg, men har bare også lige Villiam at tænke på… Også er der altså bare langt til vodskov…

Jeg forstår dig godt :slight_smile:

Men det er også meget samme grund, der gør, at vi lægger hus til - så jeg kan være med nu Birk er her.

1 Synes om

Chili, for hulen! :skrige:

Jeg forsøger at arbejde, men Chili er gået i überkælemode. Hun vælter rundt og fælder på computeren og forlanger at blive nusset, mens hun spinder højt. På den ene side vældig sødt, men ih altså! :venter:

4 Synes om

Lyder som Stine - især når jeg vil strikke :slight_smile:

2 Synes om

Ja jeg er godt klar over det er derfor det skal være hos jer… Men det gør også at vi har en køretur på over 2 timer, og det er bare lang tid for en 6 mdr.s at skulle sidde i autostolen…

Master Fatman er død - kun 53 år gammel :cry:
Jeg kendte ham ikke personligt, men på Tv virkede han som en meget venlig og imødekommende person.
Han efterlader kone og 4 små børn, fra 1 til 8 år, det må være en svær tid for dem.
Hvil i fred Morten
:lys:

1 Synes om

Krydser fingre for at jeg har fundet en god kattepasser i Odense. En pensionist, som bor 5 huse henne, har meldt sig til at passe Sigga, mens jeg er på ferie i april. Planen bliver nok at Sigga flytter hen til hende og hendes lille hund i den lille uge, min ferie varer. Så i morgen skal Sigga og jeg på besøg hos damen og hunden for at se, om de to kan finde ud af det sammen. :kryds:

11 Synes om

Chili bliver ved med at hypersoignere sin mave, så nu skal hun allergitestes og have en kløestillende behandling. Og lige om lidt skal Asani også til sin årlige tandrens - og det skulle slet ikke undre mig, om han skal have fjernet en tand eller to også. Sammen med bilen ender det med, de lænser mig totalt i løbet af en måneds tid :uha:

Nu skriver du ikke, hvilken kløestillende behandling. Men vær gerne obs på, at hvis hun har begyndende sukkersyge og evt lidt med nyrerne, så kan hun ikke tåle binyrebarkhormon. Det fik Sigga mod kløe lige inden vi opdagede at hun havde sukkersyge, og det var lige ved at tage livet af hende.

Uh optimismen holdt ikke så længe - nu er jeg mega nervøs. Det er bare så stor en ting at lade en fremmed passe Sigga og give insulin, også selv om det kører helt uproblematisk herhjemme. Hvordan vurderer jeg om en fremmed kan klare opgaven? @velfa du er savnet! Flytter du ikke til Fyn???

1 Synes om

Kan godt forstå dig, det er en stor ting at lade en fremmed stå for det, når det drejer sig om det mest dyrbare i dit liv. Men mon ikke du i morgen får en mavefornemmelse for om du føler dig tryg ved det.:slight_smile: