Tanker i marts

Åh… :cry: Vores gamle birma-Xion er nu indlagt med dehydrering.
Jeg.orker.ikke.mere. :weary:

:kram:

1 Synes om

Der en burmeser opdrætter fra Fredericia som er til alt lilla og lavende etc. Hun har sturdy i lilla, nullerputter i lilla og og og :slight_smile:

Håber I engang får bur ved siden af hinanden så bliver der fuld gas på lilla/lavendel :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er normalt slet ikke til ‘fims’, men jeg synes at lige netop den lavendel ser tilpas grålig ud til, at den vil kunne komplimentere orientalergrønne øjne rigtigt godt. :slight_smile:
Og så er den jo lys, modsat den flotte, men mørke, smoke.

Tænke, tænke… :gruble:

Jeg er begyndt at fortryde at vi ikke fik lavet en løsning med kattelem da terrassedøren blev fornyet for et par år siden. (Og nej, det er ikke sådan lige at få sat en ind nu i en termorude). Jeg synes simpelthen ikke jeg bestiller andet end at lukke katte ind og ud, og det er i det hele taget uhyggeligt så højt et serviceniveau de forventer nu hvor jeg er holdt op med at arbejde og er hjemme hos dem det meste af tiden :roll_eyes:.

2 Synes om

Det kan jeg godt nok genkendende til. Vores katte er i høj grad også blevet forvente af, at jeg går hjemme.
Mvh. en anden døgnansat dør- og dåseåbner. :grin:

2 Synes om

En kattelem kan også sættes i væggen/muren, det har vi gjort med vores :slight_smile:

Et af de største problemer ved sturdi, for mig, er at det er svært at se kattene derinde, så jeg ville klart gå efter en lys farve :slight_smile:

1 Synes om

:kram: og :kryds: for alt snart er godt igen.

1 Synes om

Ja :slightly_smiling_face:, men det er en tyk mur, og det ville ikke blive nemt at stoppe hullet igen uden at det kan ses, hvis huset en dag skal sælges.

Jeg håber, han kommer sig hurtigt. Er det et maveonde, eller har han nogle skavanker, der påvirker ham?

Enig med at de ikke så nemt ses også derfor jeg købte en mørk… :wink:

Ok seriøst så ville jeg have taget en batteridrevet lyskæde med til denne udstilling, men jeg glemte det. Det må jeg huske til næste gang, for det er korrekt at det gør det sværere at se dem når burerne står på række som de gør til stort set alle danske udstillinger.

Det giver så også kattene mere ro og privatliv.

Når jeg sidder ved buret er det som oftest lynet op da Alexander er en rolig gut der enten sidder på trimmebordet og besnakker publikum til lidt nus eller ligger i buret og kigger ud.

2 Synes om

hvis man vælger en limit edition sturdi, så er de hvide på indersiden,

Vi har sturdi, men bruger dem mest til transport eller show i udlandet, specielt på visse show i Tjekkiet, da nogle bure er micro små og med sturdi kommer vi ofte til at stå et sted med bedre plads.

3 Synes om

Tak til tankerne om sturdi. :slight_smile: Som meget grøn, er det godt at at høre jeres erfaringer. :+1:

Min søn Sigurd stemmer på lavendel, så det ender det nok med. :smiley:

3 Synes om

Nej, Xion er ellers en frisk, rask og velholdt birmaherre på 12,5 år, men han har raget en omgang mavebøvl til sig. Han har fået en slem omgang diarré og er gået fra maden.
Han har været på antibiotika i weekenden, men det har ikke hjulpet, så nu håber vi, at dyrlægen kan finde på noget andet. :kryds: :kryds:

Din søn har god smag :wink: Jeg har lavendel og elsker den :smiley:

1 Synes om

3 posts were merged into an existing topic: Tanker i april