Tanker i marts

I morgen flytter Finn ind. :hjertehop:

5 Synes om

Hvem er Finn? Fortæl fortæl :grinning:

Nope han bliver her, så den har du helt misforstået :klappe::klappe:

1 Synes om

Jamen, det er lille DK Ilikethis Fatboy Finn. :smiley:
Mon ikke at jeg poster et billede i morgen… :wink:

6 Synes om

I morgen flytter Iona :disappointed: men jeg vidste jo at den dage ville oprinde.

3 Synes om

Nu får han endelig lov til at synge for hende. :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers: for at får lusket bukserne af hende :wink::smile:

1 Synes om

Spændende :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

1 Synes om

Tror desværre ikke Hipsterbarnet er drægtig. Absolut ingen tegn på røde dutter what so ever. Hun har heller ikke taget nævneværdigt på. Hun tabte 300 g da hun var på parring - de er så kommet på igen, og hun er stadigvæk smal i taljen… øv altså. Håbet er ikke helt givet op endnu… men det er godt nok ikke ret stort

  • Mjav, mjav, mjav. Krads på døren, krads på døren.

  • Nej, Tyra. Det er dygtigt, at du har fanget forårets første mus. Men du må ikke få den ind i køkkenet.

4 Synes om

Øv piv - håber hun er typen der ikke får røde dutter og først langsomt tager på.
#GlassetHalvtFuldt :heart_eyes:

Ikke for at prikke i ked af det, men i disse timer bliver Fiona parret af en flot sort smoke bamse - så om 3 uger sidder jeg i samme stol som dig er der er der ikke er der…

2 Synes om

@HolmeInc det er nontaken ift prikkeri :wink:. Det er jo en del af gamet og et vilkår at der er risiko for mislykket parring. Hvis hun går tom må hun jo bare på besøg igen :blush: Krydser fingre for Fiona

Men du må gerne låne Joy - hun har så lige bestemt sig til at gå i højtlydtekattejammerrock. Og hvad fatter Alexander på 7.5 mdr?? Ikke en hat :joy::joy::joy:

Vi hygger os gør vi :wink:

1 Synes om

Jeg har gjort Alexander en lille smule uret :thinking::persevere:

Han fik Joy væltet om på siden, med godt fat i nakken på hende lå de så i ske samtidig med hans bagben blev brugt i grundige spark.

Det kommer der ikke killinger ud af, men han har da fattet dele her og der :wink:

8 Synes om

Nui hvor er det bare meget mandag i dag :expressionless:

1 Synes om

JA!

Kom nuuuu røde dutter :crazy_face::see_no_evil:

Ja @Juvena sådan har vi det VIRKELIG også her i huset :joy:

1 Synes om

Jeg har af en-eller-anden grund ømme dutter … nogen der kan bruge dem :huh:

4 Synes om

For h****** @Skattekat :klappe:

3 Synes om

Jeg tror Joy har sniglæst på denne side for nu er hun jo så også i bragende løb og det ser ud til at Alexander måske alligevel er ved at fatte noget.

Han tager godt fat i nakken på hende, står overskrævs og får så dårligt samvittighed over at han bider hende, hopper af i farten og skynder sig at slikke Joy grundigt og undskyldende :lol:
Han er undskyldt han er kun 7.5 mdr; godt nok render han rundt og viser klokkeværket frem til enhver der vil beundre, men om han blot skyder med løst krudt endnu, tjaa bombom.

Så tjaa måske lykkedes det ham, det er i hvert fald ikke på grund af mangel på opfordring af Joy Skøgen… :slight_smile:

ps Joy skal ikke med til Hedensted - med den fart denne lille røde lærer, så tjaaa :slight_smile:

7 Synes om