Tanker i marts

Fnug smider sig oven på Sillie inde i sengen
Sillie slikker Fnug
Fnug bider Sillie i øret …ikke hårdt altså
Fnug får en vinge og slår en baglæns salto med skrue
Fnug ser ret fornærmet ud…nok over det latterbrøl der kom

9 Synes om

Jeg ønsker mig et arbejdsværelse!!

Jeg planlægger at have stand på et par udstillinger de næste måneder, så jeg er ved at lave prototyper på bl.a. nye teasere. Det tog ikke mange minutter, før jeg var nødt til at stille mig midt i stuen for at undgå indblanding fra alle fire katte, der gerne ville se nærmere på den (og det endda inden jeg har fået klokke på den :smiley: ). Så umiddelbart en succes - hvis jeg altså kan få fred til at lave dem :joy::joy:

10 Synes om

Åhh er så bange for at blive snydt, men YAAAH syntes altså Chihiro virker drægtig vægten er steget og syntes altså hun har røde dutter :joy: men sidst snød hun os.

Jeg er så meget ude af træning i dutte-kig :joy::joy::joy:

4 Synes om

Det må da ku’ anvendes i markedsføringsøjemed… :sunglasses:

Fritzz er en langben som sagtens kan nå rundt om den bløde krave og klø sig i syningerne… Så vi er nødsaget til at veksle mellem en bløde og en hård krave. Han er klart mindst begejstret for den hårde. :confounded:

12 Synes om

Jeg skal lige have nogen i nærheden til at tage video først :wink:

Godt han har et godt støttemenneske :heart:

2 Synes om

Dagens “aftensmad”: Popcorn og cola, siddende i biografen :slight_smile: Nåede lige kl. 18,00 forestillingen af Green Book - den er bare SÅ meget bedre end Queen filmen, og jeg synes oscaren skulle have været gået til Mahershala Ali, som er helt forrygende!

4 Synes om

Sidder hos dyrlægen, det er virkelige rart at venner/kollegaer træder til når vi har behov for hjælp, kejsersnit, så vi håber at killinger med hjem.

1 Synes om

Held og lykke :two_hearts:

1 Synes om

Krydser fingre for jer :kryds::kryds::kryds:

1 Synes om

Facebook køre bare ikke i dag :ahhhhhhh: har ellers en masse jeg skal have sat til salg

Jeg krydser fingre for både missemor og killinger. :kryds: :kryds:

1 Synes om

Køre det nogen sinde? Og hvis ja så hvor hen ?

Tak for omsorgen, indtil videre er der kommet tre levende killinger samt en deform, og mormis er ved at blive syet sammen igen

13 Synes om

Krydser fingre for de 3 og mormis

2 Synes om

Han fik skam en velfortjent Oscar med hjem for bedste mandlige birolle :ok:

1 Synes om

Der er/var en eller anden fejl på Facebook, så dele af det ikke virker…

Jeg kunne ikke være med i en konkurrence om en bog om Enhjørningen Glitter pga det :sob: Det lød ellers som en forrygende børnebog - som Birk måske kunne få lov til at låne af mor :wink:

2 Synes om

Jeg har ikke kunnet sende billeder på messenger igår, hvilket @anne_p og @_DK_Sugieh har lidt meget under… eller nowet :tihi:

Jeg skulle sende billeder til en hollandsk opdrætter og min strejkede også…
hader når ting ikke virker