Tanker i marts

Min mor ringer da Lisbeth og jeg er på vej hjem med trailer fra genbrugs pladsen, vi taler en del, vi kommer hjem jeg bakker ind i indkørselen med tralier og bil, på den anden side af vejen står vores nabo og lapper nogle huller i hans græsplæne, alt imens vi stadig taler med min mor, ser vi en fuldfed rotte forsøge at komme ned der hvor naboen lige havde lappet hullet i plænen, jeg springer ud af bilen og råber af min nabo, skovl eller noget, inden jeg får fremstammet om han har en skovl til at daske rotten med, på dette tidspunkt taler Lisbeth stadig med min mor, naboen jagter rotten ind i en genbos have, mens jeg finder min egen skovl, og så går den vilde jagt, jeg på den ene side af hækken og naboen på den anden, mens Lisbeth stadig taler med min mor, efter noget dasken får vi ram på den, en flot fuldvoksen hun rotte, alt imens Lisbeth stadig taler med min mor, nå ja nu kommer mor på besøg på søndag, og jeg har lover at skovlen ikke står fremme.

7 Synes om

I guder det må have været festligt… men kan i ikke få de dimser i jeres kloark som slår rotter ihjel når de nærmer sig… det havde da været nemmere…

Men ja alt det vand nu her gør jo nok der ikke er plads i kloakkerne til dem

Så blev min bil kørt til syn i går. Jeg var så spændt på resultatet, at jeg helt havde ondt i maven. Det gik meget bedre end ventet, selvom den godt nok ikke gik igennem i første omgang. Men det eneste der var i vejen, var et lille hul i et panel og det har min nabo sagt at han hurtigt kan lappe og så kan jeg køre to år mere. :jubiii:
Det er nu godt klaret af sådan en gammel bil. Den er 18 år gammel og den starter bare hver eneste gang, uanset vejret. Jeg er godt nok glad for mit lille blå lyn :hjerte:

9 Synes om

:klappe:

13 Synes om

Hmm … var ikke klar over, jeg også trænede på et Skoliose-hold :gruble:

Er det ikke et ryghold, du går på?

1 Synes om

Nope … det er et Sclerose-hold :wink:
Jeg går ikke længere på et ryghold, for det hold jeg kom på, bestod udelukkende af ældre damer der knævrede løs fra start til slut … og det irriterede mig
Så nu træner jeg ryg på et hold, hvor vi har hver vores individuelle program :ok:

5 Synes om

Jeg gjorde sgu! :hjertehop:

27 Synes om

Tillykke :smiley::denmark::tada::red_car:

:flag:

Til lykke :slight_smile: Så kan du jo snart køre show bus…:slem:
VH
Susanne

4 Synes om

Det kan du tro, at Ann og Camilla glæder sig til. :tihi:

4 Synes om

Først fik jeg læst det som om du hedder Dissing til fornavn :klappe:

Tillykke!

Hold nu op der er bare dømt weekend nu! :ok:

2 Synes om

Folk der siger, det er dyrt at have børn, lyver virkeligt ikke :lying_face:

Han er 9 uger i dag, og vi er allerede på 3. størrelse tøj! Og det er jo ikke fordi han kan nøjes med et par bodyer eller de koster en 10’er stykket :woozy_face:

4 Synes om

Kan du ikke sy nogen selv? Du er da flink med en symaskine, er du ikke?

I wish …

Og at få varm mad? Ha!

Vi skal bare have hotdogs. Pølserne er LIGE blevet varme… Gæt hvem der er sulten? :joy:

Jersey er bare ikke det billigste stof, og bodyer er noget puller at sy :slight_smile:

Jeg har heller ikke syet siden han blev født for det der overskud er en mangelvare. Når han sover, så sover mor også! Eller spiser noget varmt :smile:

1 Synes om

Ja, det er jo lige det med overskuddet - og pullerværket :slight_smile: