Tanker i november

Jeg tænker vi er gået ind i en ny måned :wink:
Den 1. november er store fødselsdag i min familie … min søn, min svigersøn og min storebror har fødselsdag i dag
De to unge fylder begge 28 år og min bror er 60 år i dag

3 Synes om

Tillykke hele vejen rundt :flag: Praktisk at få det overstået i klumper på den måde. Men du har selvfølgelig næsten søskende nok til hele året :wink:

1 Synes om

Jeg har 9 søskende, men der er faktisk 4 måneder, hvor ingen af os har fødselsdag … februar, marts, august og oktober - min far havde dog fødselsdag i august.

1 Synes om

‘Tørre øjnene af bare grin’ :rofl:
“Dårligste to english in Skandinavien: So have man denonde-lyneme heard that with!”

6 Synes om

Jeg er lige blevet bedt om at tage mig sammen da jeg forsøgte at læse den for Lars :rofl:
Det tager sin tid for kæææææææft jeg hyler af grin :lol:

3 Synes om

Luska er kun 9 mdr og er i 2. bragende løbetidmen vi har da 3 kastrater og ikke mindst en killing der syntes det er mega spændende

Kæft, det er humor :joy::joy::joy::joy::joy:

Jeg har lige åbnet op for varmen til radiatorerne … ikke fordi jeg fryser i dag, men nu skulle det være. Luften er jo blevet ret fugtig og det er ikke sundt for indeklimaet i huset, ikke at have minimum af varme, døgnet rundt.
Men med de oliepriser der er lige nu, bliver det en dyr fyringssæson :blegne:

Vi piver altså også lidt over den kommende fyringssæson :persevere:

1 Synes om

Så er vi nået til, at jeg har fået et glidelagen, så jeg bedre kan vende mig i sengen.

Hvor er jeg dog glad for, at der var en side med dem, som ikke hed noget i stil med ‘seniorhjælpemidler’ :joy:

6 Synes om

Der er tilmeldt en stak killinger til Århus, så tror Finn får en show mere i år, han er bare så god til at give ro

1 Synes om

Hvor langt er der igen?

Cirka 10 uger :slight_smile:

Tør du satse på at føde 3 uger for tidligt? :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Jeg så Anja Andersen i dag - er jeg ret sikker på. Kl. 8.45 i Bilkas Bistro af alle steder. Hvad laver hun egentlig nu om dage? Jeg synes, det er meget længe siden, jeg sidst har hørt om hende.

Jeg ved ikke hvad hun laver nu, men jeg har mødt hende flere gang i føtex Bolbro. Oftest sammen med en noget ældre kvinde, som jeg tror er hendes mor. Så jeg tror hun har en tilknytning til Odense.

Jeg googlede hende, og for et par år siden flyttede hun åbenbart hjem til sine forældre i Odense. Hun har selv (haft) et hus i Hunderup-kvarteret (det er der, de rige bor).

Jeg har også haft mødt hende i Bilka (Odense). Jeg læste på et tidspunkt, at hun arbejder som konsulent indenfor ledelse, men om det stadig er aktuelt ved jeg ikke.

Min plan er ret meget, at det ikke skal ske :wink:

Der er ikke noget i vejen med at have fødselsdag juleaften :wink::santa::christmas_tree: