Tanker i november

Der har lige været en fragtmand forbi, med min Petworld-bestilling … på en søndag! :astonished:
Det var heldigt at jeg opdagede det, for der blev ikke banket på og kasserne blev losset af ved hoveddøren … selv om jeg havde givet lov til at stille dem VED BAGDØR! :ahhhhhhh:

Nåh, men ingen skade er sket og jeg er selvfølgelig glad for at have mine (kattenes) varer allerede :ok:

Så fik prinsessen navn :slight_smile:
Sofie Alfrida Olsen :slight_smile:

13 Synes om

Hun ligner sin kusine! I må have stærke gener i din familie, Lisbeth :slight_smile:

1 Synes om

Ja, det kan godt være at vi har :grin:

Og lige et farfar og farmor billede :grinning:

17 Synes om

Det var så godt, at vi kom afsted. :slight_smile:
Sigurd klarede det så fint og var meget begejstret over de mange smukke katte, og jeg havde rigtigt godt af at komme lidt hjemmefra. :blush:
Tak for en dejlig dag. Sådan en katteudstilling er ikke så ringe endda. :relaxed:

16 Synes om

Så hyggeligt at I kom forbi og krammede katte :smiley:

1 Synes om

Dejligt I havde hyggelig dag :slight_smile:
Fik du set perser? Afkom fra en af mine misser var med - hvid perser Buffy :slight_smile:

1 Synes om

Det var nemlig dejligt at hilse på jer :slight_smile: og sådan en adspredelse kan godt lappe lidt på det hele :slight_smile: Sigurd er simpelthen en bette sol :slight_smile:

1 Synes om

Jeg husker ikke at have set Buffy, men jeg har set billeder af hende på Favebook. Hun er SÅ smuk! :heart_eyes:

1 Synes om

Tak og i lige måde. :smiley:
Det var så godt at bruge et par timer i selskab med jer og en masse dejlige katte. :heart:

2 Synes om

Fint billede og sikken en smuk dåbskjole på et dejligt dåbsbarn.
Er det en familiedåbskjole eller er den lavet til Sophie?

1 Synes om

Sikke en fin pige med et skønt navn. :slight_smile:
Tillykke med barnebarnet.

1 Synes om

Tak :slight_smile:
Det er en familiekjole.
Nathasjas mor hæklede den for 32 år siden og siden da er der en del børn som har haft den på :slight_smile:

1 Synes om

Tak :slight_smile:

Mon det var en anden gut end ham der kom med mine varer i dag? Jeg kom godt nok ud ad bryggersdøren i samme øjeblik som han kørte ind i indkørslen, men han spurgte hvor vi ville have varerne, og da jeg sagde garagen, men at jeg lige skulle flytte bilen først, kørte han ud igen, derefter ind og insisterede på selv at bære de 140 kg. grus ind for os. Det var service :ok:

2 Synes om

Det var en mørk chauffør i en hvid, ikke ret stor, varevogn … mener det var ved 14-tiden :thinking:

Det passer nu meget godt med at det var den samme, for han var hos os ca. 13.30. Han havde vist to kasser tilbage i bilen, kunne det være dine? I så fald var han måske blevet udmattet af at bære de mange kilo ind i vores garage :slight_smile:

2 Synes om

Skylden ligger SÅ meget hos dig … :roll_eyes:

1 Synes om

Sorry :flushed:

1 Synes om