Tanker i november

Min ynglings figur er denne lille muldvarp alle børnebørn har været tvangsindlagt til at få en bamse af ham og jeg har længe søgt efter en hækleopskrift på ham, uden held.
lørdag skrev jeg med en ang andre opskrifter og spurgte til om hun lavede på opfordring eller bestilling, søndag aften gik hun i gang og tirsdag eftermiddag have hun lavet første model

Nøj jeg glæder mig til selv at skulle i gang med ham

10 Synes om

Han er skøn :heart_eyes:

1 Synes om

Ja…vi skal nok snart ud at købe nyt halsbånd igen :sweat_smile:

1 Synes om

Åh altså brændte poter, knurhår, øre etc. :cry:

Katte reddet fra en af de store brænde i Californien af UC Davis

2 Synes om

Elsker de to :heart: :heart:
Gusse er jaloux…kun fordi de voksne siger at jeg skal børste mine tænder hver aften at jeg ikke har tabt mine…Claa har snydt…basta…

13 Synes om

Hvor er det nogle dejlige børn. :two_hearts::two_hearts:

1 Synes om

Husk lyd på … :smiling_face_with_three_hearts:

6 Synes om

Det er næsten som at se - og høre! - Manse, når han på vej hjem fra en udflugt, spotter sin mooaaar:heart_eyes_cat:
(At det så er ham selv, der har været væk. gør åbenbart ikke begejstringen mindre… :sunglasses:)

4 Synes om

Den er da så sød :heart_eyes: Ingen tvivl om at den selv synes den har haft det meget hårdt :blush:

Det her er Miras udtryk da hun hørte den :smirk:

11 Synes om

I dag har jeg været den onde stedmor…
Værelserne skal shine hvis man vil have tid til skærm, hentes og bringes uden brok…
Nuiiii det er slemt… :laughing:

4 Synes om

Du er så hård :joy::joy:

Tror eeeendelig vi er HELT tilbage til normal nu efter Kilos ‘flip’ efter Baileys tandlægeomgang…(se tråden om Kalm fra forleden, hvis du vil have historien). Jeg har været (syg) hjemme hele dagen og ikke hørt ET eneste hvæs! Og Bailey har både leget og slåsset med hende og vasket hende. :blush: Hurra! Det tog så også knap to uger! De dyr altså…suk… :expressionless:

10 Synes om

Holder lige et hvil i IKEA… Og en dame gav mig spontant et kompliment for min t-shirt :tihi:

5 Synes om

Jeg er til min venindes drengs dåb idag. Flere fra hendes familie har spurgt mig: er du så hende med kattene? :joy::crazy_face:

7 Synes om

Ifølge en test der handler om Harry Potter universet, ja så er jeg muligvis SKABS-KATTEDAME !!! :uha: :yikes:

Se DET var en overraskelse :p: :slem:

3 Synes om

Siatalergalop i høj fart med distraktion i form af en kattelem på vejen… :lol: :lol: :lol: Godt de har en smidig krop og hård pandeskal… :lol: :lol: :lol:

2 Synes om

Willy fylder 13 år i dag, og i den forbindelse er han naturligvis kommet på Facebook. :cool:

Redirecting...

5 Synes om

Mira er endelig ved at være sig selv igen. Hun har været på besøg hos Dr. Dyr idag, havde slået spidsen af sin hjørnetand, så det skulle lige tjekkes om der skulle gøres noget ved det.
Heldigvis ikke, hun slap med en bedøvelse og en omgang røntgenbilleder og blodprøver. Heldigvis ikke nogen rodbehandling. Der var nemlig ikke hul ind til midten af tanden…pyha.

… og de flotteste blodprøver. Så en lille slap mis, der har puttet meget under tæppet idag, og slingret rundt. Glæder mig til imorgen når hun er sig selv igen. Selvom jeg har set det nogen gange, er det stadigvæk grimt at se på dem når de har været bedøvede. Mit lille hjerte, for sørensen hvor jeg knuselsker den dumme lille kat :heart:

7 Synes om

Jeg ved hvad du mener. Jeg kom for første gang nogensinde til at give Sigga for meget insulin i går. Ikke meget bare lige en enhed for meget. Men jeg husker stadig den ene gang, hun fik insulinchok. Så i nat havde jeg vækkeuret til at ringe en gang i timen for at tjekke om hun var ok :worried: Heldigvis slap jeg med skrækken, og hun reagerede ikke. Men føj, hvor kan man blive bekymret for sådan et kattekræ :worried: :hjerte:

6 Synes om

Ja, det går lige i hjertet på en. Jeg kommer heller ikke til at sove godt inat… og det bliver nede på sofaen ved siden af hende. Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du må have haft det i den beskrevne situation @Trine … puha (smiley der tører sved af panden)

1 Synes om