Tanker i oktober

Gardiner taget ned, vasket og hængt til tørre … vinduer vasket indvendigt - Tjek!
Gardiner hentet ind og hængt op igen - Tjek!

Nej, jeg var ikke ramt af midlertidigt rengøringsvanvid (desværre) … det var strintekatten, der havde været på spil i nat og så kunne jeg lige så godt vaske alle (4) gardinerne, nu hvor jeg var i gang :roll_eyes:

1 Synes om

For filan… Jeg har ikke bare én men TO idioter i huset :dokdok:
Hele sommeren har døren til lillestuen stået åben og det betyder så at de katte med chip i maveskindet ikke har nogen ide om, som OVERHOVEDET ingen ide, hvordan en kattelem fungerer :dokdok:
Sugieh fiser frem og tilbage nærmest frejdigt fløjtende og de to kloge åger står og skriger på hver sin side og lurer igennem sprækken i den ene side…
Jeg har brugt det meste af en pose godbidder på at få dem til at forstå konceptet… lige lidt sker der…
Karma har tilsyneladende nøje udvalgt mig med den store tålmodighed til at være deres madmor :crazy_face::grin:

8 Synes om

Og det gør det kun sjovere at man kender Brian :klappe:

1 Synes om

Jeg har været til den ugentlige sclerose-træning … i dag og de næste to tirsdage, har vi en anden træner, end vi plejer og OMG! … sjælden har nogen taget SÅ meget fejl :tihi:
Han (fys’en) var meget imponeret over hvor god balance jeg har … om jeg måske havde fortid som gymnast :huh:
JEG … GYMNAST?? … :klappe::klappe::klappe::klappe::rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol:

EDIT: Nu jeg tænker over det, bliver jeg faktisk lidt fornærmet over, han antog det var fortid … :venter:

10 Synes om

Lord and Behold… De kan nu alle tre bruge kattelemmen igen… :pray: dog med nogen forbehold for det der alternative aggregat jeg tilsyneladende jubler over de går igennem :dokdok:
Men de kan :laughing: og det på kun små 8 timer :crazy_face:

5 Synes om

Kattene har knækket koden til Surefeed-skålene. Mand, det tog sin tid :uha: Første gang gik jeg muligvis for hurtigt frem, for det endte med, at Chili blev frustreret, og Asani blev trist, da vi nåede til den helt lukkede indstilling. Så måtte vi begynde helt forfra. Men nu ser det endelig ud til at fungere for dem begge.

Og så en helt anden tanke - jeg er bange for, jeg kommer til at fortryde, at jeg ikke syntes, jeg orkede at køre i Harald Nyborg efter briketter på vej hjem. Jeg KAN selvfølgelig åbne for varmen, men det VIL jeg ikke. Så det er vist ind efter dynen og så over på sofaen resten af aftenen. Som sikkert ikke bliver lang. Jeg falder nok i søvn ved 8-tiden, som jeg har fået for vane på det seneste.

nok godt …for blæsevejret skal sikkert nok vække dig …

Vi var i Silvan imorges for at se om de havde en rest billige gulvfliser, bare 5 m2 af en eller anden næsten ligegyldig slags. Mænd rullede briketter ud i læssevis!! Nå, sagde gemalen, det må være billigt - det må vi se på! Så vi rullede også ud med et læs briketter lidt senere. Fliser? Næh, det havde de ikke lige. Og senere på dagen lykkedes det ovenikøbet at finde en flink mand, der kommer på fredag og installerer en varmepumpe, så stuen kan varmes op til en fornuftig pris hele vinteren :thumbup:
VH
Susanne

4 Synes om

Hvad var prisen?
(der ligger en sovende kat ovenpå mig, så kan ikke rode efter tilbudsavisen :cool:)

Det var et dagstilbud - 7 pakker for 99,-. Jeg har ingen forhold til det (endnu!), men der var tydeligvis en del mænd, der havde en positiv indstilling til prisen, sådan som de slæbte ud af butikken :yikes: - eller også havde de ikke andet at give sig til sådan en tirsdag formiddag :slem:
VH
Susanne

3 Synes om

Jeg købte i Bilka i fredags … 5 pk. for 99,-, så et ok tilbud i forhold til den pris :ok:

Det der minder mig om da jeg skulle have taget en knoglemarvsprøve her for nogle uger siden.
Det var to unge herrer, der skulle udføre indgrebet.
Det viser sig så, at de er sat på lidt af en opgave. Jeg har åbenbart afsindigt stærke knogler, så de havde et frygteligt mas med at komme ind til marven.
Så spørger de, om jeg dyrker meget løb? :joy: Øøøh nej, siger jeg, jeg har slet ikke kunnet løbe efter mit knæ blev smadret og fejlopereret for over 20 år siden.
Nå ok…men om jeg så dyrkede anden form for sport intenst - eller ridning?
Øæh nej igen…:joy::joy::joy:
Jeg synes det var aldeles komisk - jeg har på ingen måde krop eller statur der indikerer, at jeg er mega sportslig og atletisk. :joy::joy::joy:
Men de var helt seriøse og gravalvorlige.
Jeg måtte jo så høre, hvorfor i alverden de troede det. Og det er altså fordi, at hård sport med mange ‘rystelser’ netop giver meget hårde knogler. Så lærte jeg da det. Men guderne må vide, hvorfor MINE er. For sportskvinde er jeg godt nok ikke. :laughing:

4 Synes om

Sådan 500 fødselsdagspenge kan hurtigt brænde hul i lommen, hvis man ikke er forsigtig. Så nu har jeg brændt dem af i stedet :angel: Vi har fået varme i stuerne igen.

Jeg kom også lige til at købe en halvforkrøblet blomst, som Bilka solgte meget billigt. En verbena bonariensis ‘Lollipop’ - som selvfølgelig viser sig at være en sommerblomst mere :venter: Den slags burde de jo forære væk. Men så er der en mere, jeg må se, om jeg kan få til at overleve vinteren i en godt indpakket krukke. Det er en flereårig plante i venligere klima. De solgte desuden granatæblebuske for en 10’er. Det må naturligvis også prøves. Og så købte jeg endelig en gentiana ‘Blue Heart’.

3 Synes om

Forhaveplan, baghaveplan, hundegårdsplan, køkkenplaner, badeværelseplan, haveindhegningsplan, læhegnsplan, vildtbedsplan - planer for det hele :tihi:

Jeg skal vist snart til at skrive alle de gode planer ned :tihi: for nogle af dem er flerårsplaner, særligt haveplanerne :smiley:

6 Synes om

Var værtinde for et Tupperware-party i aftes.
HAvde selvfølgelig forventet to katte i flyverskjul, og sådan startede det også.

Efter to timer tog Mister fuldstændig fusen på mig. Han kom ind i stuen med løftet hale og pæne pupiller - og gik en runde hvor folk måtte hilse på ham :open_mouth: Var lidt stolt at mit kæmpe skrummel.

Stine holdt sig til gengæld væk, og kom først ind i stuen da der var en eller to tilbage, og der var relativ ro.
Og så skulle der læses avis på forhandlerens tasker :smiley:

13 Synes om

Jeg bliver kimet ned af scam-numre i de her dage … i går og i dag, har jeg sat 6 nye numre på sortlisten :ahhhhhhh:

… og nu endnu et

Du er da noget omsværmet. :rolleyes:

1 Synes om

Jaloux? … jeg formidler gerne dit nummer videre :muhaha:

1 Synes om

Sådan var hele min sidste uge… i snit 4 opkald pr dag… Jeg var ved at blive sindssyg! :skrige:

1 Synes om