Tanker i september

Mit hjem er det rene kakofoni :triumph:
Fiona opdrager verbalt på killingerne mere eller mindre nonstop.
Joy har været i klagende løb de sidste par dage.
Killingerne støjer med alt og har iøvrigt formået at vælte alle 250 bolde ud 3 gange (den er nu sikret på væggen…)
Theodor kigger spørgende på mig - hvorfor Birgit hvorfor…

Lydende er hver især hyggelige nok - men mængden af lyde… :joy::joy:

3 Synes om

Sagde jeg det ikke?? :rundtosset:

1 Synes om

Det var vist verdens nemmeste ting at forudsige :stuck_out_tongue_winking_eye:
Asara den bølle havde lige væltet den og jeg havde samlet op. Hun kigger på mig og springer op og vælter den igen. Hun er så meget sin mors datter :joy::joy::joy:

1 Synes om

Men alligevel forudså du den ikke :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hvis der er nogen der keder sig helt vildt, så må I gerne låne Joy i nat og i morgen.

Hun er helt vildt sød og kær og gakkelak meget i løb…
Hun lider ikke i stilhed…
:lol:

Nå kom jeg til at afsløre for mange af hendes kvaliteter :slight_smile:

Jeg så dem her hos Søstrene Grene igår, vist egentlig sengetæpper, men ligner det du søger? :slight_smile: Der står to størrelser på prisskiltet på nr. 2 billede :slight_smile:

Edit: hov, nu bliver jeg i tvivl. Skulle det være bomuld eller ej? De her er 100% polyester…

De skal allerhelst være 100 % polyester, så det lyder helt rigtigt! Tak, Eva - og du har ligefrem taget billeder af dem. Hvor er du sød :slight_smile: Det må absolut undersøges nærmere. Gad vide, hvor der ligger sådan en shop i Odense :gruble:

1 Synes om

Mindes der er en i Rosengårdcentret, de plejer også at være at finde i gågaden i de byer de har butikker i :slight_smile:

1 Synes om

Tak, Lonnie, der er en i Rosengårdcentret, kan jeg se.

Der er også en på stationen. Den frekventere jævnligt når jeg venter på toget hjem :yum:

2 Synes om

Hvad laver du i Odense jævnligt @Vipstosen Og hvorfor kommer du ikke forbi til kaffe? :slight_smile:

Hvis jeg ikke tage rmeget fejl er der også en i Banegårdscenteret

1 Synes om

Min krop er kvæstet efter havearbejde i går, men jeg må nok hellere i gang alligevel … skal tømme et skab og gøre det klar til afhentning :surrender:
Jeg har nemlig købt et andet skab, der pladsmæssig passer bedre i værelset, men kan ikke få det hjem, før det andet er væk … min veninde satte mit gamle skab ind på en ‘‘gratis-side’’ for Fuglebjerg og hun nåede knapt nok at trykke på ‘‘indsæt’’, før der var bid :ok:
Jeg lovede at gøre skabet klart (tømme/støvsuge/vaske af) i dag og forhåbentlig bliver det også hentet i dag :kryds:

1 Synes om

Skabet er tømt og gjort klart til afhentning, så jeg ringer til damen, der gerne ville have det … ingen der ta’r telefonen :argh:
Jeg har sendt en besked og afventer svar … håber sanderlig ikke, hun har ombestemt sig :venter:

Edit: Den bliver hentet i morgen :ok:

2 Synes om

må vel hellere smage på lidt af mine syltede sager…

Jamen @Trine, min PhD er jo ude ved sygehuset/J.B winsløvsvej nr 21 i Institut for Molekylær Medicin. Der har jeg været siden april.

Jeg har tænkt tanken at det kunne være hyggeligt, men jeg er ikke nået længere end det :grin:

Jeg troede faktisk, du var ude på uni på Campusvej. Men så holder du vel til nærmest ved siden af Trine?

Ja, jeg sidder på Heden 11 og nogle gange J.B. winsløwsvej 18, indgang 220a :slight_smile: Og vi henter frokost i SDUs kantine. Så vi måske løber vi over hinanden der, Carina :slight_smile:

Biomedicins undervisere og deres phd-studerende holder til både på campus og i winsløwparken, og det er noget nemmere at komme til winsløwparken synes jeg.

@Trine, nr 18 det må være på den anden side af vejen så :thinking: Men ja, måske vi render ind i hinanden en dag… omend jeg nærmest bor over i muse-stalden pt. Om ikke andet må vi finde en dag til en kaffe-deal

1 Synes om

SÅ blev 126 kg grus endelig slæbt fra bilen og ind i skuret… Rart at få overstået!

2 Synes om