Tanker i September

Av, og nu opdager jeg, at jeg mod forventning har vundet denne uges konkurrence, og føler mig pludselig virkelig truffet. Mon jeg skal være det? Jeg er ikke så god til at aflæse hentydninger.:ups:
Men jeg fik altså ikke stemt i denne weekend, for selvom jeg på forhånd havde udset mig hvilke billeder, jeg ville stemme på, fik jeg ikke gjort det fordi jeg - som mit billede også viser :slight_smile: - også har menneskebørn.
Jeg håber på forståelse.

[QUOTE=Løvehjerte;1315592]Av, og nu opdager jeg, at jeg mod forventning har vundet denne uges konkurrence, og føler mig pludselig virkelig truffet. Mon jeg skal være det? Jeg er ikke så god til at aflæse hentydninger.:ups:
Men jeg fik altså ikke stemt i denne weekend, for selvom jeg på forhånd havde udset mig hvilke billeder, jeg ville stemme på, fik jeg ikke gjort det fordi jeg - som mit billede også viser :slight_smile: - også har menneskebørn.
Jeg håber på forståelse.[/QUOTE]

Jeg tvivler på, at du er den første, det er sket for :slight_smile:

Jeg indrømmer også gerne, at hvis ikke der kommer en post så konkurrencen kommer op i nye indlæg, så har jeg glemt alt om den når vi kommer til fredag :slight_smile:

WHAT!? :what:

:høhø:

Konkurrencen er en hyggekonkurrence. En mulighed for at dele billeder - og også ind imellem være lidt kreative med dem - inden for et tema. Det er helt igennem uforpligtende, også om man vil stemme eller ej.

Folk kan naturligvis som de vil holde øje med, hvem der stemmer på hvem, og hvem der stemmer i det hele taget, men det er ikke noget, vi skal diskutere - og slet ikke i tanketråden.

Jeg kan ikke forhindre dig i at føle dig truffet, Katja, men jeg kan i hvert fald sige, at du ikke på nogen måde har gjort noget forkert :slight_smile:

[QUOTE=Løvehjerte;1315592]Av, og nu opdager jeg, at jeg mod forventning har vundet denne uges konkurrence, og føler mig pludselig virkelig truffet. Mon jeg skal være det? Jeg er ikke så god til at aflæse hentydninger.:ups:
Men jeg fik altså ikke stemt i denne weekend, for selvom jeg på forhånd havde udset mig hvilke billeder, jeg ville stemme på, fik jeg ikke gjort det fordi jeg - som mit billede også viser :slight_smile: - også har menneskebørn.
Jeg håber på forståelse.[/QUOTE]

Nej, du skal absolut ikke føle dig truffet…den var ikke til dig :smiley:
Det er mere når det er de samme som ligger foto ind …men aldrig stemmer på andres foto der irriterer mig lidt.
Jeg kan sagtens glemme at stemme selv…men ikke hver eneste gang jeg selv er med i konkurrencen :slight_smile:

Jeg glemmer både at stemme og deltage med et billede. Ofte har jeg ikke et billede at deltage med, øv, men når jeg endelig har, glemmer jeg for det meste af lægge det op inden fredag. Denne gang nåede jeg det lige præcis, fordi Katho mindede om det i tanketråden. :smiley: Men jeg kan rigtig godt lide at vi har denne lille konkurrence, og jeg får altid kikket billederne. :slight_smile:

Jeg har sovet mere eller mindre, i 1½ døgn :surrender1:
Flyveturen ta’r kun 3 timer, så det er begrænset, hvor meget jetlag man når at få, men vi skulle i luften kl. 01 (03 dansk tid), så der manglede en nats søvn …
Der skete noget i min lænd da vi var landet i går morges, var tissetrængende efter flyveturen, så finder et toilet som det første og da jeg rejste mig op igen, gik der et jag igennem min lænd og ned i det ene ben … og det har drillet lige siden, dog ikke længere som jag, men som stationær smerte i min lænd :S
Kedelig afsluttning på en ellers god tur og en streg i regningen hvis ikke det hurtigt forsvinder igen … havde håbet, jeg ville lave en hel masse udendørs, når jeg var hjemme igen.

Jeg har en fedtblok til fuglende hængende ude i syrenen i forhaven. Den er ved at gå helt i opløsning. Den lavere sol ER meget varm, men at den ligefrem smelter, så det løber ned ad siderne, og store klumper falder ned i græsset, havde jeg ikke forudset :uha: Men så er der vel nogle af de fugle, der foretrækker at fouragere på jorden, der også får glæde af den.

Der sidder en lille musvit ude i træet. Den har haft held til at pille en større bid nød ud af beholderen, og nu sidder den på en gren og hakker i nødden, som den holder fast mellem kløerne :hjerte:

Jeg er vild med mine naboer!
Er stadig gangbesværet, og kan mærke der kun er energi til enten tøjvask eller Netto i aften.
Mangler bønner til min aftensmad, og spørger i FB-gruppen om nogen alligevel skal handle.

Sørme så, to dåser bønner leveret til døren! :ok:

Jeg fravælger faktisk ofte at deltage selvom jeg har et egnet billede, fordi at udover at jeg tit har for travlt til at huske at stemme, så har jeg, hvis jeg nu skulle gå hen og vinde, også nogle gange for travlt til at huske at starte en ny tråd op :ups: :høhø: Så er det nemmere bare at stemme på jer andres billeder og blive glad for dem, for nyder konkurrencen og er glad for at den er der :rock:

Så er starten gået på pawpeds G1 kursus - glæder mig til de næste 6 uger, fyldt med læring om katte, opdræt etc. er i højsædet. Eller som pawpeds selv skriver om formålet med deres kurser “[B]protecting the health and wellbeing of all cats”

[/B]For dem som ikke kender G1 kurset, så kan I læse om det på pawpeds academy Education

I går blev jeg sjaskvåd, da jeg var på vej i seng - og det samme gjorde Rhys :tihi:

Jeg skulle lige have en tår vand, inden jeg gik i seng. Rhys var så en lille bitte smule nussetrængende, så han hoppede op på min skulder mens jeg drak! Våd kat, våd mig, vand i næsen - men ih, hvor var det bare hyggeligt, syntes Rhys. Jeg forsøgte så at tage en tår mens han lå der, og glad som han er, stanger Rhys kruset. Det betød endnu mere vand ud over det hele.

Lille åndssvage kat :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ahr for da hø også :S Synes da altid mine zooplus bestillinger automatisk kommer med gls. Men nu er det DPD. Jeg skulle nok have flyttet et flueben et sted under bestillingen :dokdok: Overdrager DPD til PostNord - eller leverer de i Danmark nu?

Her plejer posten at levere :slight_smile:

Har lige lavet samme stunt :dokdok:

Også mig og DPD er da det mest langsomme - de er ikke engang registreret på deres center endnu og jeg bestilte d. 31/8.
Hvorend det er jeg har fået sat det forkerte kryds, så skal jeg huske at lede efter GLS næste gang, der får man pakkerne inden man har glemt hvad man bestilte…

Jeg foretrækker til hver en tid dpd og postnord over gls, den eneste forskel jeg har oplevet er, at posten ikke er glad for tanken om at jeg evt. skal slæbe en pakke de få 100 m fra Føtex, hvis jeg ikke er hjemme når han kommer med kattegrus:tihi: Er jeg hjemme, stiller han pakken inden for døren, så jeg ikke behøver at skulle flytte på hele kassen på en gang:thumbup: Og jeps jeg er så glad for vores pakkepost heroppe:D

Har dog nogen gange oplevet, at track and trace ikke er blevet opdateret, før end pakken var på vej til levering, håber det også er tilfældet med din pakke:kryds:

Det samme er sket her. VED at jeg havde valgt GLS, for tjekkede kort tid inden jeg bestilte.
Alligevel har jeg mail fra DPD om at jeg har pakker på vej. :S

Jeg var til træning i dag, stadigvæk stiv bag til (ikke at forveksle med bagstiv :cool:) og øm … men det blev ikke værre af at træne, så jeg er fortrøsningsfuld, at det nok skal blive godt igen :kryds:
I morgen har jeg tid til behandling på sygehuset, skal være i Roskilde allerede kl. 9, så skal altfor tidligt op :S … fredag skal jeg på sygehuset i Næstved til mammografi og onsdag i næste uge, skal jeg møde på dermatologisk afdeling i Roskilde … ved ikke lige, hvad der har ramt mig :surrender1:

[QUOTE=Lonse;1315650]Jeg foretrækker til hver en tid dpd og postnord over gls, den eneste forskel jeg har oplevet er, at posten ikke er glad for tanken om at jeg evt. skal slæbe en pakke de få 100 m fra Føtex, hvis jeg ikke er hjemme når han kommer med kattegrus:tihi: Er jeg hjemme, stiller han pakken inden for døren, så jeg ikke behøver at skulle flytte på hele kassen på en gang:thumbup: Og jeg er så glad for vores pakkepost heroppe:D

Har dog nogen gange oplevet, at track and trace ikke er blevet opdateret, før end pakken var på vej til levering, håber det også er tilfældet med din pakke:kryds:[/QUOTE]

Jeg tror, vi har samme pakkepost - han er simpelthen perfekt. :ok:
Men - sådan har det sandelig ikke altid været :thumbdown: - for nogle år siden måtte jeg have fat i en distriktsdistributionschef - men SÅ gik det i orden med mere erfarne og pligtopfyldende medarbejdere og vi har ikke haft problemer siden. De 2 der nu afløser hinanden er en god reklame for PostNord.

GLS-Pia er holdt op, hun fik problemer med ryggen og siden har GLS rodet rundt - så jeg vælger altid PostNord.

[QUOTE=HolmeInc;1315649]Også mig og DPD er da det mest langsomme - de er ikke engang registreret på deres center endnu og jeg bestilte d. 31/8.
Hvorend det er jeg har fået sat det forkerte kryds, så skal jeg huske at lede efter GLS næste gang, der får man pakkerne inden man har glemt hvad man bestilte…[/QUOTE]

jeg lavede det nummer i sidste uge, havde 2 kasser, 1 kom med gls og 1 med postnord, den første blev sendt næsten et døgn før den anden, det var den gls kom med, den ankom hos mig, et døgn efter kasse nr 2, så jeg tænker at jeg holder mig til postnord, selv om jeg iøvrigt ikke er ret begejstrede for dem :slight_smile: