Tanker i September

[QUOTE=Sim-Sim;1315666]Jeg tror, vi har samme pakkepost - han er simpelthen perfekt. :ok:
Men - sådan har det sandelig ikke altid været :thumbdown: - for nogle år siden måtte jeg have fat i en distriktsdistributionschef - men SÅ gik det i orden med mere erfarne og pligtopfyldende medarbejdere og vi har ikke haft problemer siden. De 2 der nu afløser hinanden er en god reklame for PostNord.

GLS-Pia er holdt op, hun fik problemer med ryggen og siden har GLS rodet rundt - så jeg vælger altid PostNord.[/QUOTE]

PestNord kan ikke finde ud af at levere på den vej jeg bor på :confused: jeg vælger altid GLS hvis jeg har muligheden, for her leverer de perfekt, bare jeg husker at hænge en seddel på døren om, at de kan sætte pakken der eller levere nede ved min underbo :slight_smile:
Det kan pesten ikke finde ud af på vejen desværre :frowning: lige siden renoveringen startede for 5 år siden så har de kludret rundt herude - selv her 3 år efter det er sluttet. Jeg får stadig med ny og næ nogle af de “forsvundne breve” fra den gang jeg var genhuset længere nede af vejen! Det er 4 år siden!
Jeg endte nær i RKI pga de ikke leverede brevene, men bare smed dem i en bunke inde i brevsorteringen, fordi det var bøvlet at komme på vejen under renoveringen. Jeg fik typisk 3. og sidste rykker før den første regning overhovedet dukkede op :S Det var godt, at de forskellige firmaer havde hørt om problemet med posten på vejen og derfor var rigtig flinke, når man ringede lettere panisk ind.
Nej - Pest Nord har ingen stjerner på den her vej. Jeg vælger dem konsekvent fra, når jeg har muligheden.

Dao365 og gls, de kan finde ud af at levere her - stabilt og uden problemer :slight_smile:
og gls manden klager aldrig over grus og foder - han har elektrisk trappeløfter til de tunge pakker, så han leverer fløjtende de tunge pakker op p å1. sal, for så har han en undskyldning for at bruge den :smiley:

[QUOTE=HolmeInc;1315649]Også mig og DPD er da det mest langsomme - de er ikke engang registreret på deres center endnu og jeg bestilte d. 31/8.
Hvorend det er jeg har fået sat det forkerte kryds, så skal jeg huske at lede efter GLS næste gang, der får man pakkerne inden man har glemt hvad man bestilte…[/QUOTE]

Jeg har kun prøvet levering med DPD for nogle år siden, og det fungerede ikke, fordi de netop blev sendt videre med posten. Jeg har ret dårlige erfaringer med pakkepost, hvor jeg bor (både mishandlede pakker og pakker, som ikke blev afleveret, selvom jeg var hjemme). Zooplus skrev, at pakkerne ville ankomme i går eller i dag, men på trackingsystemet står de stadig “in transit”. Det kan selvfølgelig være opdateringen, der halter…Vi får se. Man skal heller ikke piske en stemning op, før det er nødvendigt :høhø:

Men hvis jeg kan (og husker at) vælge GLS, gør jeg det altid. Jeg sender også kun pakker med GLS og er endnu aldrig stødt på problemer. Pakkerne kommer lynhurtigt frem og er i fin stand. Oveni fungerer deres tracking system virkelig godt :ok:

Jeg bestilte også hos Zooplus.de i sidste uge og havde sat flueben ved GLS-levering. Alligevel blev det sendt med DPD/Post Danmark.

Men de 2 tunge pakker var alligevel fremme hos mig blot 24 timer efter at de blev afsendt fra langt nede i Tyskland. Og det flinke pakkebud afleverede dem, selv om hele kvarteret er gravet op for tiden p.g.a. fjernvarmerenovering…

Jeg roser ellers ikke gerne min gamle arbejdsgiver PostDK, men i dette tilfælde er det på sin plads. :ok:

[QUOTE=Tea;1315652]Det samme er sket her. VED at jeg havde valgt GLS, for tjekkede kort tid inden jeg bestilte.
Alligevel har jeg mail fra DPD om at jeg har pakker på vej. :S[/QUOTE]
Okay, ros er på plads, når den er velfortjent.
Hatten af for mit søde postbud. :ok:
Fik leveret grus i dag (foderet lader vente på sig, men det er zooplus’ skyld),
og da jeg tøvede lidt med at bære pakken over det høje dørtrin og sagde jeg havde dårligt knæ,
vupti, så bar postbuddet den ind. :smiley: Men kender ham også fra tidligere - han er guld værd.

Nogen havde sendt mig et julekort med forkert vejnavn, dog korrekt husnummer.
Alligevel dukkede det op. :ok: Der fik han også hjemmebagte brunkager.

Det er bestemt ikke mit postbud jeg har et problem med, men PostNord som organisation.

Har lige modtaget pakken fra GLS :slight_smile: Pakken med grus fra DPD cykler stadig rundt i Tyskland :frowning:

Så er ferien forbi. Det har været skønt med tre ugers ferie, men det er nu også meget rart at være tilbage på jobbet igen :smiley:

Jeg har også modtaget en af mine pakker i dag. Den kom posten med som lovet :slight_smile: Men mit grus er heller ikke dukket op endnu.

jeg fik den ene af pakkerne dd med posten; de to andre har jeg ikke set skyggen af endnu.

Meeeen mon ikke de kommer på et tidspunkt…

Nå men… her er lidt der burde kunne trække lidt i smilebåndet nu vi snakker pakker :slight_smile:

VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1315726]Nå men… her er lidt der burde kunne trække lidt i smilebåndet nu vi snakker pakker :slight_smile:

VH
Susanne[/QUOTE]

Der er mange sjove hvor man ryster på hovedet, men også nogle betænksomme synes jeg :smiley:

[QUOTE=Susanne W;1315726]Nå men… her er lidt der burde kunne trække lidt i smilebåndet nu vi snakker pakker :slight_smile:

VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg skulle engang sende en julekalender til nevøer og niece og fik skrevet det forkerte postnummer på. Så pakken (foret kuvert) kom retur - med et kæmpe støvleaftryk på! Og julekalenderen var selvfølgelig helt ødelagt. Stort set alle lågerne var gået op. Den var så ikke så svær at få erstattet af postvæsnet.

I bund og grund er jeg egentlig bedøvende ligeglad med hvem der leverer mine pakker, men når jeg forventer GLS så skal de ikke få fikse ideer. Jeg kender leveringstiden fra dem og bestiller derefter.
Jeg har fuldmagt fra dem så de bare kan stille pakken og det har jeg ikke med posten fordi… det kan de alligevel ikke finde ud af!
Jeg HAR prøvet og det virker ikke. Det er tilsyneladende ualmindeligt svært for posten at gøre hvad GLS aldrig har haft problemer med.

har lige plukket en spand ævler …skal måååske ha’ ½ spand mere
så skal der laves æblemost og æblekage :savle:

[QUOTE=Jim;1315741]har lige plukket en spand ævler …skal måååske ha’ ½ spand mere
så skal der laves æblemost og æblekage :savle:[/QUOTE]

hvornår spiser vi - jeg bruger mælk i kaffen :thumbup:

så snart jeg har fanget en ko og fundet ud af hvordan man bruger pumpen…:surrender1:

Vi har nogle fantastiske viceværter! Selvfølgelig i primært et tidsrum hvor vi ikke er hjemme, skal målerne på vores radiatorer skiftes:argh: Men intet problem, en af viceværterne tager den tid der skal til, for ikke bare at lukke dem ind, men også blive til de er færdige, for at sikre Jeppe ikke smutter fra dem:D

Nede med influenza … Hip, f*cking, Hurra! :argh:
Andrea og min svigersøn rendte rundt de sidste par dage på Island, sammen med en tøs der burde have ligget i sin seng … da vi var ankommet i lufthavnen sen fredagaften (islandsk tid), havde min svigersøn feber, snot og kriller i halsen og nu er jeg ramt :venter:
Men det er da altid noget, at det først tog til efter min behandling i går … for hvis jeg var blevet syg der, havde jeg ikke fået lov til at gennemføre behandlingen og den var allerede blevet udsat en uge, grundet rejsen.
Snot, hoste og knaldende hovedpine sælges billigt … tror ikke jeg har feber, men ejer ikke et termometer, så bruger kun hånd-mod-pande metoden :surrender1:

Der sad en rotte på trappen til fordøren. Den sad pænt og pudsede sig. Kæft, den er stor. :uha: Mus gange 10.

Fase 1. Luk dørene, hold kattene inde, og vent til rotten går væk.

Efter en time kom den tilbage.

Fase 2. Prøv at få den op i en skotøjsæske for så at bære den 500 meter ud i skoven.

Det var den alt for hurtig til. Den løb ind i garagen. Og jeg kom til at tænke på, at der har været gnavet i isoleringen på kølerhjelmen. :uha:

Fase 3. Send in the marines. Tæt patruljering af husets mest rutinerede dræbere! :bangbang::bangbang::bangbang:

vh

Andreas

[QUOTE=Skattekat;1315751]Nede med influenza … Hip, f*cking, Hurra! :argh:
Andrea og min svigersøn rendte rundt de sidste par dage på Island, sammen med en tøs der burde have ligget i sin seng … da vi var ankommet i lufthavnen sen fredagaften (islandsk tid), havde min svigersøn feber, snot og kriller i halsen og nu er jeg ramt :venter:
Men det er da altid noget, at det først tog til efter min behandling i går … for hvis jeg var blevet syg der, havde jeg ikke fået lov til at gennemføre behandlingen og den var allerede blevet udsat en uge, grundet rejsen.
Snot, hoste og knaldende hovedpine sælges billigt … tror ikke jeg har feber, men ejer ikke et termometer, så bruger kun hånd-mod-pande metoden :surrender1:[/QUOTE]

Øv :trøste:, håber snart du kommer over det. Men hvis det er influenza, tager det vel normalt en uges tid …

Jeg holder med dræberne! Ned med rotterne!