Tanker i September

1kg brombær plukket i egen busk; iøvrigt stadig vrimlende fuld af umodne bær.
2 kg rødbeder er klar til at blive kogt, skindet og syltet. Uhmmm

Men er midlertig gjort uarbejdsdygtig - Fionas ben forsvandt under hende da hun så mig; jeg havde også været væk næsten en time. De svage ben kan kun repareres ved en morfar på en times tid…:tihi:

Nogen der kan huske de der uger, hvor jeg var lukket inde/ude af mit hjem i flere timer, fordi trappen/repos skulle repareres. Og så skulle repareres igen. Og igen? Ja, de kommer så igen i næste uge. Igen! :thumbdown:

Hvor mange er du nu oppe på?

Det her bliver 5. gang :thumbdown: I går hængte de dog sedler op. Det er første gang vi er blevet advaret - hvis man ser bort fra de 30-45 minutter, vi har fået 2 af gangene. De vil komme mandag, men jeg får et rend ind og ud af døren, og det fortalte jeg dem. De sagde at det ikke kunne lade sig gøre: “det måtte jeg nok forstå”. Jeg måtte pænt - agressivt - fortælle dem, at mine aftaler ikke står til at ændre og folk vil gå på trappen uanset de arbejder derude. Han tændte fuldstændigt af og sagde at jeg måtte snakke med boligforeningen, da det er dem, der bestemmer dag for arbejdet. Og det er jo SUPER nemt at snakke med bf, der har lukket fredag - og efter varmemesteren er gået. Det er sg* ikke MIG, der ikke har lavet arbejdet ordentligt fra starten af. Eller 2., 3., eller 4. gang. Så må de altså være fleksible og forstå at VI bo her. Det er muligt de arbejder - men vi BOR her. endnu en gang ARGGHHHHHHH

[QUOTE=Skattekat;1315856]
F.eks. er jeg ikke færdig med at pakke ud endnu (kun de vigtige ting er fjernet fra kufferten, så som madvarer og SLIK :savle:) men ejeren af kufferten er heldigvis for bange for at blive smittet med noget, til at kræve den tilbage :muhaha:[/QUOTE]

Godt du er ved at være frisk igen. Og nej, jeg har ikke noget at bruge kufferten til lige med det samme, så det er nok sikrest at vente til smitten er helt forduftet - og når du nu alligevel har taget det islandske slik ud … :stuck_out_tongue:

Selv 3 dages varsel er IKKE i orden, og slet ikke over en weekend. Jeg kan godt forstå at du er frustreret over det og med rette.

Jeg har bare aldrig kunne tage når nogen skrev at MIN skønne race ikke var …alt for kloge…MCO…for DET er de…MEGET Og så kærlige er de…tager alle til sig :hjerte:
Men i går…
Isolde og Apollon kan IKKE lide børnebørnene…når de banker på døren her er de to væk…helt væk…:frowning:
Det var lige ved at gå godt da Clara og Gusse var på sommerferie her…Isolde kom ind her da der var stille efter et par dage og de små var faldet i søvn :smiley:
I går skulle vi passe de to små banditter og vi så intet til Isolde og Apollon…INTET…men.så…først faldt Clara i søvn ved 20 tiden og Gusse ved 20.45 tiden og der gik ikke 5 min før Isolde var her og kort efter Apollon…hvordan pokker ved de at NU sover de farlige…nu kan vi godt komme frem…Tro at der blev snuset til de to mærkelige MONSTRE som lå der og sov…sådan ville de store bøller aldrig reagere…de ville bare acceptere :heart:

Enig med dig i at det er ret anstrengende hele tiden at få at vide at mine mco er dumme som snot.

De er som du beskriver venlige og imødekommende og for mine gælder også meget nysgerrige.
De er derimod ikke elegante og de tager ikke med i deres beregninger hvor store og tunge de er.
Det kan dog også siges om mange andre racer.

[QUOTE=HolmeInc;1315886]Enig med dig i at det er ret anstrengende hele tiden at få at vide at mine mco er dumme som snot.

De er som du beskriver venlige og imødekommende og for mine gælder også meget nysgerrige.
De er derimod ikke elegante og de tager ikke med i deres beregninger hvor store og tunge de er.
Det kan dog også siges om mange andre racer.[/QUOTE]
Orientaleren f.eks. :tihi:

Om abyen kan man sige, at den ikke altid kan styre, hvor meget fart den får på, og så kan der godt ryge ting på gulvet. Om huskatten kan man sige - at det hele sker med fuldt overlæg :muhaha:

Det sidste gælder faktisk ikke Sigga. Eller måske gør det… Den eneste ballade hun laver med vilje er imidlertid bare at kradse i sofaen, fange mine tæer eller gå på køkkenbordet. Når hun vælter noget er det mere “ups, der var længere end jeg troede, så nu vælter jeg alt muligt i et forsøg på ikke at falde ned” :lol:

Bølle-Bjørn er lidt sjov … han tror jeg går med stok for at underholde ham :smiley:
Han ligger på lur og så kommer han fræsende for at angribe stokken … jamen, hvad man ikke gør for de kræ :høhø:

Året gåde :gruble: hvordan kan Enki ( altså min kat, ikke Ea) har båret sig ad med at få bleget halen af solen, jamen altså hvordan … solen har jo ikke skinnet

Det ville dog være en endnu større gåde, hvis det var min… hale… der var blevet bleget af solen. :høhø:

Har du hale? Det tror jeg først på når der er billede bevis :stuck_out_tongue:

Pokkers jeg har lige lånt den ud, det må blive en anden gang :stuck_out_tongue:

Ja, så fik manden og jeg også lige kværnet sæson 6 af Walking Dead. Sidste afsnit slutter så tarveligt!!! Så tarveligt at jeg virkelig overvejer om jeg skal gå på jagt efter svaret på nettet, for så vidt jeg kan se har det laaaaaaange udsigter ift. sæson 7. Ser ikke ud til at der er nogen danske kanaler overhovedet el. streaming tjenester der har den på programmet… på trods af at de starter med sæson 8 i the States i oktober. ØVØVØVØVØVØVØVØV!!!§!

Ved sgu ikke om jeg har jetlag … burde ikke have det, synes jeg. I hvert fald er klokken nu 02.30 - jeg er træt, men ikke ‘jeg går i seng og sover’-træt. Irriterende!
Godt man har ferie mandag og tirsdag også, så er der lige et par dage mere til at komme ind i normal rytme. Og dejligt at weekend-arbejdet er blevet aflyst (selvom jeg godt kunne bruge de ekstra penge - det er dyrt at holde ferie!) :slight_smile:

Men det er det :wink: Som tommelfingerregel 1 dag pr. tidszone inden kroppen er på plads igen! Hvilket er en af grundene til at vi om lidt arbejder os langsomt fra vest mod øst på ferien, ikke den modsatte vej :wink: (mangler nu 4 nattevagter :rock:)
VH
Susanne

Bestilte lørdag ved petworld, kan hente pakken i fætex nu:uha: Det kalder jeg effektivitet:D