Tanker i September

Så er der bestilt 3 paller briketter, for jeg går altså og småfryser og jeg har kun 3½ pose briketter tilbage :surrender1:

[QUOTE=Susanne W;1315927]Men det er det :wink: Som tommelfingerregel 1 dag pr. tidszone inden kroppen er på plads igen! Hvilket er en af grundene til at vi om lidt arbejder os langsomt fra vest mod øst på ferien, ikke den modsatte vej :wink: (mangler nu 4 nattevagter :rock:)
VH
Susanne[/QUOTE]

Bummer når der er 7 timers tidsforskel … Synes ikke jeg har haft de andre gange jeg er kommet hjem. Det har nok heller ikke hjulpet, at den har stået på damemave og hovedpine, så jeg har sovet i løbet af dagen.
I nat gik jeg i seng kl. 04.15, stod op kl. 12 med knaldende hovedpine, så det blev til et par piller og en time mere på sofaen. Tror jeg skrider i karbad …

God idé at arbejde sig fra vest mod øst - håber I får en fantastisk tur (som I plejer :slight_smile: )

Årh mand … lige midt i min jetlag og hovedpine spørger mægleren om vi kan have fremvisning i morgen kl. 16. Jamen selvfølgelig da - huset skinner jo NOT
Men det skal vi så, der har været stilstand lidt længe, så det er fint der kommer gang i den igen. Gummihandskerne og moppen må dog vente til i morgen, vasketøj og karbad står stadig på programmet til i dag!

Theodoristen er for mærkelig!
Jeg var ved at sylte rødbeder og han var ualmindelig hjælpsom :venter:

De kogte rødbeder skal afskindes og det der kogte skind/skal var pludselig yndlingsretten. Så hele hovedet ned i vasken så det kunne stjæles mens jeg afskinede nogle flere. Da det så ikke var interessant mere fik han nogle skiver lunken nykogt rødbede.

Jamen kat dog…

Rødbede og creme mco matcher så godt… godt der går nogle uger inden han skal udstilles! :thumbup:

Så er alle kattenes lommepenge + tidligere opsparing brugt hos zooplus. Det bliver nok til mange kasser…

HURRA - jeg gaber, så jeg skrider i seng! Godnat :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1315649]Også mig og DPD er da det mest langsomme - de er ikke engang registreret på deres center endnu og jeg bestilte d. 31/8.
Hvorend det er jeg har fået sat det forkerte kryds, så skal jeg huske at lede efter GLS næste gang, der får man pakkerne inden man har glemt hvad man bestilte…[/QUOTE]

Nå og sagaen fortsætter.
Jeg havde bestilt en pakke på zooplus.dk og den skrev de at jeg måske ville få lørdag d. 2 men i hvert fald senest d. 4. Da jeg så ikke havde fået den d.4 om eftermiddagen skrev jeg til zooplus.dk og de undskyldte så mange gange og det selvom de først læser mit besked d. 5.sep og jeg får pakken den 5. sep, så sender de alligevel kr. 29 retur til mig som “plaster på såret” over forsinkelsen. Det er da en fin behandling! :slight_smile:

Jeg bestilte samme dag, altså d. 31 aug, også fra zooplus.de også disse skulle ankomme d. 4. sep. Den første ankom også den 5. sep. men den anden lader vente på sig…
Jeg ringede til zooplus.de igår og de bad om at få et døgn til at løse sagen. Hvilket jo er helt fair, de skal have tid til at kontakte DPD og spørge hvorfor min pakke først var 4 dage om at komme til Nohre og så siden d. 7 har står i Kolding. Jeg kender ikke DPD lager i Kolding, men så stort er det vel heller ikke at pakken ikke kan findes og håndteres?

Så ja mine stakkels stakkels pelsbørn venter stadig på deres mad (kunne være de har et lille lager, men alligevel…)

zooplus.de fortalte iøvrigt at de bare skiftete leverandør fra GLS til DPD hvis det passede bedre ind i deres og eller lagerets logistik.
Så at man vælger GLS er åbenbart ikke mere sikkert end de skifter hvis de mener det er bedre for dem?
Det håber jeg lidt jeg har misforstået.

Det var MÅSKE en dag for tidligt, jeg kravlede tilbage på arbejde…
hmmm må se om ikke det bare er lidt “overanstrengelses-forpustet-hed” det min krop har gang… det er alligevel lidt dage siden jeg har kravlet på trapper :ups:

Nå - jeg har kun et lille let hjemmebesøg med opfølgning i eftermiddag på vejen hjem, så det skal nok gå uanset hvad :slight_smile:

Mine 47 kg. foder, grus og loppemiddel fra Petworld burde ramme matriklen inden kl. 16 … BRING it on! :wink:

Pakker sager til loppemarked om et par uger … kæft, jeg har meget der skal skydes af! :slight_smile:

Har lige modtaget 7 kasser med grus fra Petworld - stakkels Bring mand :slight_smile:

så må der gerne komme en blæser …en lille en tak :uha:

Meget entreprenant :slight_smile:

…frem for at ha’ 400 kg æblesmadder til at ligge på jorden …hvis nu DMI ikke har helt ret, de har trukket lidt i land med vinden her…heldigvis da

Hvor er det altså skønt at ligge i min seng med Sigga klinet ind til kroppen:hjerte: Har haft en del overnatninger væk på det sidste pga job, og jeg saaaavner altså mit kattekræ, når jeg ligger på et eller andet hotelværelse i Jylland. Sigga lider vist noget mindre under det - hun hygger jo med sin Marie:hjerte: (som ovenikøbet har fikset klo-klipning, mens jeg har været væk - kan man ønske sig en bedre reserve-kattemor?:thumbup:)

Hun er en fornøjelse at passe. :thumbup: Hun har dog været mere nussesyg denne gang, så hun fik alt det ekstra nus, som hun bad om. :klappekat: Vi fik en længere lur :sover:

på sofaen sammen mandag formiddag. :tihi:

[QUOTE=velfa;1315996]Hun er en fornøjelse at passe. :thumbup: Hun har dog været mere nussesyg denne gang, så hun fik alt det ekstra nus, som hun bad om. :klappekat: Vi fik en længere lur :sover:

på sofaen sammen mandag formiddag. :tihi:[/QUOTE]

Det er da en luksuskattepasning inkl. tid til en lur på sofaen.
Du siger bare til npr du udvider dit bureau til også at dække provinsen :thumbup:

[QUOTE=HolmeInc;1315997]Det er da en luksuskattepasning inkl. tid til en lur på sofaen.
Du siger bare til npr du udvider dit bureau til også at dække provinsen :thumbup:[/QUOTE]

Så tror jeg, at det bliver en dyr omgang for kunderne. :wink:

Jeg troede du gjorde det af dit hjertes godhed :wehu:

Når viceværterne syntes det er evigheder siden, at den type lamper, der findes i gang og badeværelse var deres standard, er man ikke i tvivl om, at man har boet længe på kollegiet:tihi:

Heldigvis har de stadig et back up lager, af lysstofrør til badeværelset fordi, de jo kan se det stadig svinder i det:D