Tanker i September

det har blæst max 6 m/s her i dag…mon det bare ikke er landet endnu ??..eller er det storm i et glas vand…seriøst, det har været vindstille det meste af dagen

Her blæser det Meget! (Ribe området), så der er godt gang i vandglasset :høhø:

Det er begyndt at blæse i Slagelse her til aften… Og der er godt gang i den derude nu.

well…ingen storm her, DET passer mig fint…den har nok ikke været længere oppe end Kolding, PT frisk vind, nok bagsiden af lavtrykket…håber i kom gennem uden skader

Hentede i eftermiddags mine første briller med næsepuder og jeg er fan, brillerne glider ikke ned på midten af næsen som de gamle:thumbup:
Bliver overrasket hver gang jeg af vane forsøger asset skubbe dem op på plads, at de sidder hvor de skal:tihi:

Her på Fyn mistede vi da et par træer hist og her, så helt fredeligt har det ikke været. Og etapen Postnord Danmark Rundt, som blev kørt på Fyn, blev aflyst :slight_smile:

Så blev det fredag, og der må stemmes i ugens konkurrence

Det styrtregnede i går, så meget at selv uldtotterne opgav haven :uha:

Her til morgen skal den opsparede energi fyres af ved hjælp af elefanttrampeløb :S

Det bedste er den ene starter i fuld fart på verandaen og løber langs med sengen, den anden snyder genvej henover mine ben og de mødes ved at bumle ind i soveværelsesdøren.
De støjer da ikke det mindste…

Tilgengæld råhygger de, chirpende det bedste de har lært :thumbup:

Findes der en bedre måde at blive vækket på :hjerte:

Ham oliefyr-manden vækkede mig kl. 07:30, for at servicere mit fyr :yikes:
Altså … så godt ser han heller ikke ud, at det bliver tilgivet lige med det samme! :venter:

TILFØJELSE:
Sådan ser mine vinduer ud i morgensolen … endnu en grund til at være B-menneske :cool:

Weekend! Og for en gangs skyld ingen planer der presser :slight_smile: (Right - det passer jo ikke, men jeg behøver strengt taget ikke forlade matriklen for at tage mig af det, eller for den sags skyld tage tøj på resten af weekenden hvis ikke jeg gider :pompom:)

I dag flytter Frida hjemmefra. :ked:

Weekend :slight_smile: eneste planer er F1 og afslapning sammen med en flok dejlige kammerater :smiley:
de F1-weekender er ved at blive en ret god tradition :smiley:

Får nyhedsmails fra KopK.dk (isenkram) og undrede mig over, at de solgte RC. Men med 20 % rabat ser man jo lige efter.

RC i isenkram-regi er så Royal Copenhagen :høhø:

[QUOTE=galath;1316087]Får nyhedsmails fra KopK.dk (isenkram) og undrede mig over, at de solgte RC. Men med 20 % rabat ser man jo lige efter.

RC i isenkram-regi er så Royal Copenhagen :høhø:[/QUOTE]
Du er miljøskadet :stuck_out_tongue:

Lynet slog ned hos os i går så tv, puter og andet strømførende gik istykker. Godt min
symaskine og mine strikkepinde fungerer.

Nogen der ved hvor jeg har lagt mine euros?? :?

I slikbutikken ved den tyske grænse…

Nej der handler jeg med DKK :stuck_out_tongue:

Nej på de tyske toiletter :klapper:

hvis du tager 20 kasser Topic med til mig ka’ du godt låne et par hundrede