Tanker i September

Med den transportkasse Anne skal have med, så er der ikke så meget plads at rutte med :stuck_out_tongue:

De børn, de børn …:høhø:
Gustav er så sur og såååå misundelig.
Clara er begyndt at tabe mælketænder…og så er man stor og sej :smiley:
Forleden sendte Rikke et foto af Clara, hun havde tabt en tand.
Nogle timer senere sendte Rikke et foto mere, Clara havde tabt en tand til :smiley:
Gusse er jo godt et års tid yngre og har ikke tabt nogen endnu.

I går da far Jesper hentede Gusse i børnehaven græd Gusse mens de gik fra børnehaven og over til parkeringspladsen hvor deres bil holdt.
Jesper siger til Gustav…Hvorfor græder du?
Det bare fordi…Jeg taber ikke nogen tænder…og det bare fordi jeg har børstet tænder hver dag :ked:
(Han har jo altid fået at vide at man skal huske at børste tænder ellers mister man dem:høhø:)

Vildkattene er begyndt at komme …så er det officielt efterår

Man ved det er et rigtig godt pizzaria når der er kø ud på fortorvet og 30 min ventetid på ens pizza.

NEIIII!! :græde:
Jeg har lige samlet naboens ihjelkørte kat op ude på vejen :frowning: Astas bror, som de beholdte. Han blev ikke engang 6 mdr. :ked:

Beydana - Det gør mig ondt for ham, dem og dig :kram:

Det gør mig mest ondt for deres 10-årige datter. Hun elsker de katte. Men det er fritgående, arbejdende gårdkatte. Jeg er nødt til at acceptere, at det er deres måde at have katte på, og en risiko, de lever med, men øv altså :ked:Han var så sød og fin :hjerte:

[QUOTE=Beydana;1316203]NEIIII!! :græde:
Jeg har lige samlet naboens ihjelkørte kat op ude på vejen :frowning: Astas bror, som de beholdte. Han blev ikke engang 6 mdr. :ked:[/QUOTE]

Åh nej, det har ikke været rart :frowning: Men godt, du i det mindste fandt ham, så pigen kan få at vide, hvad der er blevet af ham.

Og der prøvede Alvin lige at fange en skade igennem et lukket vindue… :yikes: Det lykkes ham sjovt nok ikke. :høhø: