Teas uheldige fald

Når du kommer hjem, er det bare med at samle kattene om dig, tæt på knæet :wink:

[QUOTE=Skattekat;1312568]Når du kommer hjem, er det bare med at samle kattene om dig, tæt på knæet :wink:

Jaaa! Savner dem SÅ meget. :hjerte:

Forsat god bedring, men dejligt at læse det trods alt går fremad. :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1312568]Når du kommer hjem, er det bare med at samle kattene om dig, tæt på knæet :wink:

Det hævdes jo, at kattens lavfrekvente spinden har en heldbredende virkning sådan helt bogstaveligt talt i forhold til at hele knogler hurtigere :slight_smile: Der findes nok en mere pålidelig kilde til det, end den jeg har fundet her, men sådan en mener jeg nu også at have læst:

Jeg kommer vist hjem allerede i dag. Så skal knæet pakkes ind i kat! :smiley:

Har tusind spørgsmål og usikkerheder, men er blevet lovet lægesamtale.
Åh, det bliver lækkert!

Bliver udskrevet ved 13-tiden.
Er IKKE berettiget til hjemtransport, så skal ud at bimle med to busser og gå 800 meter fra bussen.
Er ved at tude ved tanken. :frowning:

Låner mig frem til en taxa. Har jo også stor transporttaske, samt en pose.
Så det skal nok gå. Kan bare ikke stoppe med at græde. :frowning:

[QUOTE=Tea;1312614]Låner mig frem til en taxa. Har jo også stor transporttaske, samt en pose.
Så det skal nok gå. Kan bare ikke stoppe med at græde. :([/QUOTE]

:kram:
Og rigtig god bedring!

Transporttaske!?! Nå, det er da alletiders at morfinen virker. :stuck_out_tongue: SPORTStaske. :stuck_out_tongue:

Og rigtig god bedring![/QUOTE]
Mange tak. :tak:

Klagede min nød på Facebook. En gammel gymnasieveninde jeg ikke har set i 14 år tilbød at komme i bil og køre mig og tingene hjem. :hjerte:

Har fået sådan nogle klodser, der skal under sofaen så den ikke er så svær at komme op fra. I morgen leveres et stativ til toilettet, så jeg kan rejse mig derfra.

Snart kommer ham den søde med lidt dagligvarer og aftensmad.

Har bortset fra manglende lægesamtaler fået SÅ fin behandling. Lige indtil jeg skulle hjem. Blev så ked af det og magtesløs, græd og græd. Nu er jeg bare vred. Det kan dog ikke bruges til noget, så prøver bare at se fremad.

Og så skal kattene i øvrigt lære at man ikke må hoppe på benet! :S

I dag er dum.

Kan virkelig intet selv, og det er for alvor gået op for mig. Samtidig er jeg ked af manglende fremgang på smerte og gangfunktion.
Så det har krævet en tudetur eller to.

På den positive side har jeg modtaget min toiletstol/-støtte, og min kontaktperson i psykiatrien har søgt om hjemmehjælp til mig.
Fik brev fra kommunen her til eftermiddag om at der manglede informationer i ansøgningen, så hun kunne ikke bevilge noget - jeg skulle kontakte dem mandag.
Det er bare typisk med sådan en besked fredag eftermiddag. Suuuk!

[QUOTE=Tea;1312662]I dag er dum.

Kan virkelig intet selv, og det er for alvor gået op for mig. Samtidig er jeg ked af manglende fremgang på smerte og gangfunktion.
Så det har krævet en tudetur eller to.

På den positive side har jeg modtaget min toiletstol/-støtte, og min kontaktperson i psykiatrien har søgt om hjemmehjælp til mig.
Fik brev fra kommunen her til eftermiddag om at der manglede informationer i ansøgningen, så hun kunne ikke bevilge noget - jeg skulle kontakte dem mandag.
Det er bare typisk med sådan en besked fredag eftermiddag. Suuuk![/QUOTE]

Kæmpe :kram:

[QUOTE=Tea;1312662]I dag er dum.

Kan virkelig intet selv, og det er for alvor gået op for mig. Samtidig er jeg ked af manglende fremgang på smerte og gangfunktion.
Så det har krævet en tudetur eller to.

På den positive side har jeg modtaget min toiletstol/-støtte, og min kontaktperson i psykiatrien har søgt om hjemmehjælp til mig.
Fik brev fra kommunen her til eftermiddag om at der manglede informationer i ansøgningen, så hun kunne ikke bevilge noget - jeg skulle kontakte dem mandag.
Det er bare typisk med sådan en besked fredag eftermiddag. Suuuk![/QUOTE]

Ja, hvor er det dog typisk :frowning: Og hvor er jeg ked af at du har sådan en dum dag, Tea :hjerte: Det kommer til at tage tid desværre :kram:

[QUOTE=Tea;1312662]I dag er dum.

Kan virkelig intet selv, og det er for alvor gået op for mig. Samtidig er jeg ked af manglende fremgang på smerte og gangfunktion.
Så det har krævet en tudetur eller to.

På den positive side har jeg modtaget min toiletstol/-støtte, og min kontaktperson i psykiatrien har søgt om hjemmehjælp til mig.
Fik brev fra kommunen her til eftermiddag om at der manglede informationer i ansøgningen, så hun kunne ikke bevilge noget - jeg skulle kontakte dem mandag.
Det er bare typisk med sådan en besked fredag eftermiddag. Suuuk![/QUOTE]

:kram:

I er søde. :tak:

Fik en veninde til at gå på apoteket, og vi spiste pizza.
Inden hun gik hjalp hun med at putte plastikpose på mit ben, så jeg kunne komme i bad - tiltrængt!!

Pizza og bad hjalp på humøret. Er dog stadig lidt trist ved tanken om at skulle bo på min sofa de næste tre uger.
Heldigvis har jeg gode folk omkring mig, så jeg kan få besøg og lidt hjælp. :slight_smile:

En god ting at have, når du begynder at bevægedig mere rundt selv er, en rumgod taske af en art til dine småting, du er vant til at have i hænderne … dine arme/hænder skal bruges til krykkerne, så du kan ikke bære ting i hænderne.
Jeg kan huske, jeg var ved at blive sindsyg af at rende frem og tilbage efter småting, hvis ikke der var nogen hjemme til at hjælpe mig :argh:

Med fare for at jinxe det, så synes jeg måske der er sket en lille forbedring på smerterne! :smiley:
Jeg kan nu “vende” mig på sofaen, uden skarpe smerter og knagende fornemmelse.

I løbet af dagen ligger jeg næsten på siden - så jeg kan nå computer og ting på bordet, men støttet af ryglænet.
Når jeg skal sove vil jeg gerne helt om på ryggen. Og det er den vending jeg nu kan lave uden ekstra smerte. :ok:

Smerterne i hvile og gang er desværre de samme - men der sker da noget!! :smiley:

Har lige snakket med hjemmehjælpen. De kommer i morgen, og så tre gange om ugen.
Det bliver godt!

Deres vaskeservice var dog alt for dyr til mit behov - så har lokket en veninde på kollegiet til at vaske mit tøj.

Lige nu er en veninde på vej med plastre, og så skal der drikkes kaffe. :slight_smile:

En lille update:

Jeg er trappet ned i det morfinpræparat jeg tager, fra 20 mg 3 gange daglig, til 20 mg 2 gange daglig.
Det giver nogle gode abstinenser - det er dog snart en uge siden, så snart overstået … for denne gang. :S

Det går bedre, både på gangfunktion og smerter.

Torsdag, om 1½ døgn, skal jeg til læge og have fjernet hæfteklammer.
Er ikke sikker på at jeg kan turen. :frowning: Synes stadig det er hårdt, bare at gå på toilettet.
Så 650 meter til stationen, metro, bus og så op på 2. sal uden elevator? Wish me luck, jeg får brug for det!

Det går fint med hjemmeplejen, omend det f.eks. ikke må fjerne kattebræk.
Det er lidt svært når Fnuggi leverer en hårbolle om ugen, plus det løse før og efter.
Heldigvis er folk søde til at komme og besøge mig, og hjælpe mig.

Jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg savner min seng, at sove på siden, og “bare” at kunne gøre ting.
Glæder mig SÅ meget til skinnen skal af om 1½ uge, og jeg begynder på genoptræning.