TICA og FIFe fælles udstilling

Fedt! :smiley:

Jeg vil lige benytte lejligheden til at minde andre om, at early bird - med 10% rabat - udløber på lørdag. Rabatten gælder alle tilmeldinger, der er betalt inden da, og 10% er jo også værd at tage med :smiley:

Jep, jeg har også tilmeldt til TICA udstillingen og betalt :slight_smile: Når man alligevel ved man vil med, så…

1 Synes om

Måske jeg kommer ned og kigger… :blush:

1 Synes om

Hvis du kommer og kigger lørdag, kan du nå at tilmelde til søndag, hvis du synes, det ser interessant ud :wink: I TICA accepteres tilmeldinger meget sent :slight_smile:

Jeg har udstillet en gang i TICA, og gør det aldrig igen. det var ikke lige mig med alle de ringe osv.
derudover så har jeg selv termin d. 20/10, så jeg ved slet ikke om det bliver muligt for mig at komme, men gør det, så kommer jeg og kigger.

Vi overvejer kraftigt en enkelt sag, når nu det er jydeland, og vi har Otto, der elsker at møde så mange mennesker som muligt :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kommer lørdag med Ben og nok en af Bekas killinger (har tilmeldt en placeholder), og kunne da være rigtig hyggeligt hvis I også kom. Så kan vi jo konkurrere mod hinanden mellem Ben og Otto :smiley:

1 Synes om

Er der overvejelser om hvor man laver bur plan i to haller.
Jeg kunne godt tænkes at deltage i både Tica og Fife, men vil så helst være i Hallenhvor Tica showet afholdes, da man her skal op flere gange og holde mere øje med dommerne.
Katteklubben er min egen Fife klub, og her vil jeg jo også gerne støtte op med en kat eller to :slight_smile:

Jeg blev spurgt om jeg deltog i begge og hvor jeg ville stå henne :slight_smile:

TICA kommer til at være i én hal og FIFe i den anden :slight_smile: Der er stadig en del ting, der skal planlægges og koordineres, men den del ligger fast :slight_smile:

Jeg blev ved tilmelding til Tica spurgt om jeg ville stå i den ene eller anden hal. Nu er jeg tilmeldt KK lørdag og Viking Cats søndag men det er rart ikke at skulle flytte alle sine ting. Nu kender jeg hallen og de hænger jo sammen. Sidst KK var i hallen, var der bure i den ene hal og bedømmelse i den anden, så det er jo ikke meget anderledes at få fra den ene hal til den anden.
Jeg glæder mig så meget til at prøve at udstille i Tica og så glæder jeg mig til special shows hos både KK og Tica for min race :smiley:

Med benching menes der så burplads, eller? :slight_smile:

øv, jeg havde håbet på at komme til TICA udstillingen, men desværre var der allerede aftaler i min kalender den weekend.
Efter at havde tjekket jagtkalenderen (der hænger hos forældrene på papir :roll_eyes: ), så var jeg “lovet ud” som hundefører den weekend.

Man kan kun være et sted - sådan er livet jo nu en gang :slight_smile:

håber I andre får en FED Tica udstilling, så det forhåbentligt kommer til at blive stablet på benene igen en gang :smiley:

1 Synes om

Øv, det er jeg ked af :frowning: Det er jo altid dejligt med deltagere, der kender en smule til det i forvejen - og samtidig er positive. Det smitter jo :wink: Og jo mere positivitet, der kommer, jo større er chancerne for, at det bliver en succes og derfor gentages en dag.

1 Synes om

Ja jeg havde også glædet mig på forhånd.
Jeg vil anbefale enhver som bare overvejer det, at prøve det af med ja-hatten på.

Det bliver aldrig mit yndlingsformat til udstilling, men det ER sjovt, noget helt andet end man plejer herhjemme og jeg ville SÅ gerne have været af sted igen! :slight_smile:

1 Synes om

Hvornår er der sidste tilmelding til Tica udstillingen ?

Der er lang tid til :slight_smile: Officiel sidste tilmelding er 7. oktober, medmindre vi opnår maksimum antal tilmeldinger inden.

Men der kan tages “late pages” indtil udstillingens start i det omfang, der er plads :slight_smile:

Jeg har tilmeldt et læs:
Tzari Amphetamine, lh kat
Ch Sofa Tigers Michigan kh kat
Rw SGC Lykken.Peer gynt, Kastrat lh, lørdag.
Og fik lov at låne :heart_eyes:
Tzari Freddy Loomis, killing , tror kh.

RW SGCA/TGC og GIP Lykken CurlyTsarina og Ichi kommer også med i fife delen.

1 Synes om

Minder lige om, at der stadig er god plads på TICA udstillingen - og sikkert også hos Katteklubben :smiley:

Man kan tilmelde én eller begge dage og det er heller ikke nødvendigt at tilmelde det samme antal katte til begge udstillinger, så det er næsten så fleksibelt, som det kan være :smiley:

Jeg har tilmeldt

Templebar CornucopiaOfCocktails, SH female
Templebar Celebrity at Fitzers, SH alter

De bliver sandsynligvis kun tilmeldt i TICA, da Cocky allerede har vist, at FIFe udstillinger ikke er hendes kop te :slight_smile:

Vi har tilmeldt 2 MCO søndag - men pt. kun FIFE udstillingen, men jeg skal bestemt ind i hilse på inde ved TICA-udstillingen :smiley:

Så jeg håber, at Einar beslutter sig for at få orden på kraven, som pt. ligner noget tottet bras :roll_eyes:

1 Synes om