TICA og FIFe fælles udstilling

Har du lavet et login? Det skal man først, og så oprettet katten(e), og derefter tilmelde dem :slight_smile:

øh nej, har gjort det nu, og forsøgt at tilmelde, men det er godt nok for viderekommende :ahhhhhhh: så vi nøjes med Fife delen

Ej, kom da og vær med hos TICA. Jenny er virkelig god til at hjælpe, og det er ikke indlysende hvordan når man kommer fra FIFe, men når man først har prøvet det giver det faktisk fin mening :slight_smile:

2 Synes om

Som Eva skriver, så hjælper Jenny gerne med tastearbejdet (hun har adgang til systemet “bagom”, så hun kan det hele :slight_smile:), så send hende en mail på [email protected] og giv hende oplysningerne om den/de kat/te, du har lyst til at tilmelde. Hele TICA systemet giver meget bedre mening, hvis man prøver det - dvs. selv udstiller en kat - end hvis man får det forklaret :slight_smile:

Jeg har besluttet at jeg nøjes med FIFe delen :slight_smile: Men jeg prøvede for sjov skyld at se om jeg kunne registrere mig :slight_smile:
Men der er nogle udfordringer når den by ens postnummer hører til ikke er en valgmulighed :slight_smile:
Jeg brokker ikke for jeg skulle jo bare prøve, men kan forestille mig at det kan være sådan noget der kan give folk grå hår og opgive :slight_smile:

1 Synes om

Så er vi meldt til, skal bare betale. Juliet og Mira deltager begge i TICA, Juliet også i Fife

Jeg skrev til jenny allerede da da jeg ikke kunne finde login siden, har endnu ikke hørt fra hende

Ja det var første udfordring, så der har jeg registreret mig i nabobyen, men kattens oplysninger er en større udfordring, for den vil hverken acceptere stambogsnummer og farven er der ikke osv.

Den kender ikke FIFe stambogsnumre så der skal der bare stå “pending”

2 Synes om

bare et forslag til viking cats - hvis det virkelig er så svært at registrere sig ville en HowToDo med masser af screenshot, måske være en ide.

1 Synes om

Deres farver hedder noget andet. Hvilken farve har katten? :slight_smile:

KBS fs 24

Tja ikke mere bøvlet en fifes er feks - det er bare anderledes end det vi kender :slight_smile:
… og det er vel næsten ikke at forlange, at tica systemet kender Felix Danica stambogsnumrene :slight_smile:
Farverne hedder noget andet i tica - det skulle jeg også lige lure første gang.

Det et bare noget andet og første gang med alt nyt er lidt mer bøvlet end anden og tredje gang.

2 Synes om

Guide…

2 Synes om

I TICA kalder de en tortie tabby for torbie, så når du opretter hende, så skal du vælgende følgende (se billedet) fire muligheder, for at få hendes farve

1 Synes om

Det kan være, vi skal gøre opmærksom på i udstillingsguiden, at det IKKE er specielt relevant eller nødvendigt at skrive, hvilken by man bor i :slight_smile: Jeg er kun registreret i systemet med navn, email, telefon, land og stamnavn og det har fungeret i flere år :slight_smile:

2 Synes om

Tak for alle de gode råd, pga familiemæssige årsager har vi meldt fra til katteklubbens udstilling.
håber I får et godt show :slight_smile:

2 Synes om

Vi har her til aften nået målet med 50 siatalere og 40 øvrige kategori 4 katte så vi går vores siataler breed bis. Det bliver så fedt :breakdance:

5 Synes om

Det er SÅ vildt og fedt, at det store arbejde med at lokke har båret frugt :flag::flag::flag:

1 Synes om

Vi udstiller i begge klubber søndag :slight_smile:
2 katte i KK og 1 i TICA, vi har ikke udstillet i TICA i 5 år så tør ikke binde an med mere end en.

1 Synes om

OT - men håber det er ok :slight_smile:

Hvor finder man TICA’s stamtavle statestik? Altså årlige oversigter over udstedte stamtavler fordelt på race?