To små killinger 🐾

:paw_prints:
Nu har de små yndigheder boet her i 8 dage, så her er lidt billeder af dem :heart_eyes:

Det er mest sove// hyggebilleder, for når de er vågne står de ikke stille ret længe af gangen! :heart_eyes:

De har det skønneste sind, de har selvtilliden i orden og de er ALT hvad jeg har ønsket mig:
de er legesyge, nysgerrige, nusseklare, sociale, aktive, kreative og intelligente :paw_prints::paw_prints:

Navnene er ikke helt på plads endnu :heart_eyes_cat:



40 Synes om

De er herlige :heart:

1 Synes om

årh hvor er de dejlige :smelter:

Åh, de dejlige små :hjerte:
Jeg mindes så tydeligt, hvordan Olsen klatrede over vores forsøg på at hegne dem inde, da de boede her et par dage :hjerte:

Venligst
Dorthe

5 Synes om

Synes nu der ligner noget Zorro/Batman, eller anden halv-masket superhelt over det sidste billede. :smiley:

1 Synes om

Så måtte Hr. Olsen alligevel en tur over broen :tihi:

2 Synes om

:blush:

Tak…ja!! de er bare såååååå søde begge to :paw_prints:

De forelsker mig, uanset hvad de gør – de er så glade for hinanden, de leger næsten mere med hinanden end med det vognlæs legetøj jeg har købt til dem.

De vasker hinanden, de sover sammen, de spiser sammen, de går i bakken sammen – men heldigvis er de begge meget nusseklare og kommer og vil nusses og ligge hos mig :blush:

Er SÅ glad for, at de ikke skulle skilles ad – for de har meeeeeeeeega glæde af hinanden.

11 Synes om

Sikke dog nogle dejligheder :smelter:

1 Synes om

Åhhh, så skønne :heart_eyes:

1 Synes om

Tak…ja, de er bare vidunderlige – og sikke et aktivitetsniveau :joy:

Det er den lille Frk. Olsen, der har alle de gode ideer med at hænge i gardiner, regne ud hvordan man kommer op på de høje kommoder, roder i potteplanterne, hopper ind i vaskemaskinen//skuffer og skabe :joy::joy:

Og når hun nu har sat balladen i gang, så kan Hr. Olsen jo lige så godt være med :joy::joy:

De er bare sååååå dejlige :paw_prints:

7 Synes om

Men efter et par timer med 120 km i timen gennem gemakkerne, så sover de lige et par timer :purple_heart::blue_heart:

32 Synes om

:blush:

I går kom der pakker til de små igen…mere legetøj, kattegrus, et rumskib af en kattebakke og et par skåle// tallerkner…

Og de tallerkner forelskede jeg mig så meget i, at jeg kom til at købe 10 mere – fordi de er så skønne og passer perfekt som desserttallerkner :heart_eyes:

13 Synes om

Hvor har du købt de tallerkner…? :smiley:

1 Synes om

:blush:

Tallerknerne er købt her, Dorthe:

www.bitiba.dk (madskåle til katte)

5 Synes om

Tjek - så er de bestilt! :grin:
(Manse hader at spise vådfoder af katteskålene, så nu kan vi forhåbentlig få vores tallerkner tilbage… :smiley_cat::wink:)

4 Synes om

:relaxed:

Her bliver det lige omvendt:

Jeg har købt 12 af dem, til mig selv og mine gæster :grin:
Skal snart holde navnedag for de små, og hvad er så mere perfekt end at servere kage på kattetallerkner? :paw_prints:

Tror at navnene til dem begge er fundet nu :paw_prints::paw_prints:

4 Synes om

:laughing::thumbup:

1 Synes om

De er altså også bare super fine. :heart_eyes:

1 Synes om

Gode venner :purple_heart::blue_heart:

30 Synes om

Kluddermor

16 Synes om