To små killinger 🐾

:paw_prints: :paw_prints:

Tak, Lisbeth

Ja, de er sååååå dejlige – knuselsker dem.

1 Synes om

Det kan jeg godt forstå at du gør…de er jo slet ikke til at stå for :heart_eyes:

1 Synes om

Hvor er tråden om din stribemis, Lisbeth?

Han skal da have sin egen tråd, nå! :grin:

1 Synes om

Ja, jeg må se at få lavet en tråd med ham :slight_smile:
Han er SÅ sød…altså IKKE hvis man spørger Isolde, hun er sååå sur i dag og snerrer og vrisser af alt og alle…
Men, jeg skal se om jeg i morgen kan få lavet en tråd med ham stiben :slight_smile:

3 Synes om

:blush:

Det vil jeg glæde mig til.

Isolde må gemme sig i sin kængurupung på varmeapparatet :grin: en god nats søvn hjælper på alt :grin:

1 Synes om

Kæmpe tillykke med dine to små terrorister :purple_heart::blue_heart: De er da noget så nuttede!!! Og yderst kreative og hjælpsomme :smirk: Og elsker dine søde små historier fra hverdagen, samt ekstremt skønne billeder :heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

:blush:

Tak Malene :bouquet:

Ja, de er skønne og meget kreative :grin: her er liv og glade dage

De er da bare to små nuttede basser, de to. Sikke en fin blå farve.

Her er Aya Oline en ren krudtbasse, så den ældste kat her får kam til pelsen :joy: Han får endelig motion pga hende. Men de putter også :heart_eyes_cat:

16 Synes om

:heart_eyes:

Dejligt puttebillede – ja!! de killinger har krudt i måsen :grin::grin:

Mine to dejligheder er blevet lidt mere rolige – de har faktisk ikke væltet flere potteplanter :grin:

OG nu er det næsten en uge siden, at de har ødelagt lyttebøffer :grin: (fordi jeg har fundet verdens bedste gemmested til dem) :grin:

Jeg eeeeeeeeelsker de to bøller, de har det dejligste sind og gå-på-mod :purple_heart::blue_heart:

4 Synes om

Hvordan går det med at finde navne?

@Coon_Danica og jeg fik kat samme dag, jeg har fundet et navn, og det har Lisbeth også snart :wink:

2 Synes om

:grin::grin:

Tror at det er liiiige ved at være der…lille pigemis er måske en NISSE :purple_heart: fordi hun har gråt nissetøj på :grin: OG fordi hun er den største drillenisse.

Drengemis er 99,9% Luca-Luca – det har jeg kaldt ham siden de flyttede ind :blue_heart: og han kommer, når jeg kalder.

Hvad hedder jeres katte?
Er lidt bagud igen med snorene :grin:

1 Synes om

Her er det Mister :wink:

2 Synes om

:paw_prints:

Fiiiiint navn til ham – går det godt med familie-sammenføringen?

Det kommer an på hvem du spørger;)

Mister og jeg synes godt om hinanden. Stine synes han er spændende, og opsøger ham på en pæn måde.
Mister synes hun er dum, og hvæser af hende.

Laver lige resten i en tråd for sig :wink:

1 Synes om

Her er Mister forleden aften.

17 Synes om

Han ser rigtig dejlig ud. :heart_eyes:

5 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

Han er sååååååå lækker, tak for det gode billede, Louise :bouquet:

:birthday: :birthday: :birthday: :birthday:

Seks måneders fødselsdag i dag.

:gift: :gift: :gift: :gift:

7 Synes om

Et mareridt der har været 3 uger i dag, endte heldigvis lykkeligt

Missepige kom til skade og måtte igennem en større operation :disappointed: smertestillende medicin og penicillin i 14 dage :disappointed: kontrol én gang om ugen, også i dag – men nu var dyrlægen heldigvis tilfreds med, hvordan hun er helet op.
Så i dag var sidste kontrol – og jeg er bare SÅ taknemmelig for at have dygtige dyrlæger – så jeg kan have mange gode år med mine to dejligheder :purple_heart::blue_heart:

Jeg skal nok fortælle, hvad der skete med hende – selvom det er SLEMT :disappointed:

Susanne har været en STOR og trofast støtte gennem hele forløbet – tak Susanne :heart:

6 Synes om

Jamen dog, tut, det lyder da frygteligt, godt det er endt godt :kram:

2 Synes om