To små killinger 🐾

Har hentet det yngste barnebarns stol i kælderen, det var der nogen der blev glade for :grin:
De sidder i den på skift…

17 Synes om

:blue_heart:

Katten i sækken – de har en fest med den

13 Synes om

Han udvikler sig godt nok til en pæn, ung mand :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

:blue_heart: :blue_heart:

Han er såååååå smuk – både uden på og inden i – han er mors dreng – når jeg kommer hjem, kravler han rundt på mig og vasker mig i hele ansigtet :grin::grin:

7 Synes om

:heart_eyes:

12 Synes om

:kram: til dig og missepigen. Godt hun har det godt igen.
Sødt navn du har givet hende :smil:

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Fandt den skønneste kradsetønde i storskrald i lørdags – den er som ny – den er meget populær

17 Synes om

Åh, nej :scream: Læser lige om dit uheld. Hvor må du ha` været bekymret !
Godt, det er fint igen. Din stakkel. Og stakkels lille mis.
Knus fra søsteren Aya Oline :heart:

7 Synes om

De er så kære sammen!
Hvad vejer de nu?
Aya Oline vejer 2,7 kg og er en lille kærlig krudtugle.

1 Synes om

:blush:

Jeg prøver at veje dem én af de nærmeste dage

LucaLuca er TUNG :grin: han er blevet stor – Maddie er et lille fint nips – hun har hele tiden været væsentligt mindre end ham

De er begge to meget bange for at sidde stille for længe af gangen :grin::grin: der er FULD FART på fra klokken 06.00 om morgenen

Håber de snart sover bare lidt længere, els skal jeg vist lære at gå i seng før midnat – det bliver ikke til meget søvn med de to :grin::grin:

Men størst af alt er kærligheden :heart::blue_heart:

9 Synes om

Hehe. Aya Oline vækker mig kl 5 om morgenen med Ninjaaktivitet. Men det er kun pga kombinationen forår, fugle og lyset, tror jeg. Håber jeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Synes om

Bare så du ikke får falske forhåbninger: Asani holder meget af at vække mig kl. 5 om morgenen, nu hvor det bliver tidligt lyst. Han bliver 8 til december.

1 Synes om

Silikone ørepropper har forlænget min søvn. :sweat_smile:

1 Synes om

:grin: :grin:

OMG?!

Det ligger nok i deres gener :grin::grin:

Mine er også meget-meget-meget morgenfriske – LucaLuca slikker mig på øjenlåg/næse/mund og ører:
koooooom nuuuuu, Dame – det er morgen
Maddie kommer med sine allerbedste legetøjsgaver og STYRTER rundt oven på dynen :grin::grin:

De er jo bare sunde og raske – de er jo bare sunde og raske – de er jo bare sunde og raske :grin::grin::grin:

Det ligger jeg og tænker hver morgen mellem 05 – 06 :grin::grin:

2 Synes om

:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

Hahaha…nå, så må jeg nok vænne mig til at stå tidligt op de næste 15/20 år.

Det er da heller ikke så ringe at stå tidligt op sådan en skøn sommermorgen…eller noget :grin::grin::grin:

2 Synes om

:blush:

Det virker ikke rigtigt her, for som skrevet ovenfor – så bliver der spurtet rundt på dynen og jeg bliver vasket ganske grundigt i hele ansigtet :grin::grin::grin:

3 Synes om

Det er også Asanis taktik. Han siger ikke noget, men mosler bare rundt oppe i hovedenden af sengen. Det værste er faktisk, når han træder på mit hår.

1 Synes om

:grin::grin:

Ja, de kan være ret så insisterende og nærgående når de vil have os til at stå op

:grin::grin:

Mitzi kan godt finde på at ligge sig op på mig og spinde/forvente kæl, så snart jeg vågner. I weekenden hvor jeg sover længe, tror jeg bare hun konstaterer, at vi sover længe i dag :wink: Hun er en så også en rolig britte — 5 minutters vild leg og så et par timers afslapning :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 Synes om

:hugs:

Glemte liiiiige en detalje:

De er begge to MEGET talende katte, de råwer faktisk :joy:

De kalder på deres legetøj, fuglene uden for gnækker de af, de kalder på mig, på hinanden og alt andet :joy:

4 Synes om