To små killinger 🐾

Det kræver jo at man er bruger sådan et sted og at man har styr på indstillingerne så andre kan se en sådan video- Min FB profil er f.eks. helt lukket og så skal man ind og lave op på indstillingerne på lige netop det ene opslag man gener vil give andre adgang til.
Det er ikke bare lige så simpelt. Jeg må indrømme at forrum er blevet meget ringere efter flyningen og platformen sværere at benytte ofr ongen som måske ikke er “hajer” til it . Ærgeligt…

Bortset fra det så stort tillykke med de skønne små Tut, og jeg ville elske at se en video af dem :heart_eyes::two_hearts:

1 Synes om

Det var heller ikke muligt at lægge video direkte op i det gamle forum heller, så det er på ingen måde en ændring - som jeg også har skrevet længere oppe :wink:

Hvis nogen har brug for vejledning til hvordan fx YouTube virker, så laver jeg gerne en.

4 Synes om

Jeg tror du skal få en youtube konto :slight_smile: Det er lige så let at smide en film op der som på FB, selv Claus kan finde ud af det :wink: Og så er det ganske let at dele
VH
Susanne

2 Synes om

Ærgerligt eller ej - der ikke noget at gøre ved det. Det bliver ikke anderledes. Vi går ikke tilbage til vBulletin. Så vi er lidt ude i noget take it or leave it.

Lykke har allerede skrevet det flere gange, men lad mig understrege det igen: Det har ALDRIG været muligt at uploade video til KG - heller ikke i vBulletin. Der er ingen almindelige mennesker, der har råd til at betale for den plads, det kræver at have videoer på sitet.

Mark Zuckerberg og Google har resurserne til det. Vi har ikke. Men @Lykke , hvis du vil lave et indlæg til Hjælp og vejledninger om, hvordan man får vist sin video, vil det være alle tiders. Måske inklusive hvordan man lægger noget på Youtube og gør en FB-video offentligt tilgængelig?

3 Synes om

:grin:

Det havde jeg glemt, Lykke - tak

:blush:

Tak…er enig i, at hvis man ikke er en haj – som jeg IKKE er :grin::grin::grin: så kan det være svært at finde rundt i, hvordan man gør.

:grin:

Tænker at jeg godt kan finde ud af at oprette en YT konto – men at få dem fra YT og ind her?? Mig??
:grin::grin::grin:

:blush:

Tak Ingrid – nu ved jeg godt, at mine evner ikke rækker så langt mht selv de simpleste ting :grin::grin: så hvis det kun er mig, der er et fjols er det næsten ikke værd at bruge så meget tid på…

Du skal bare kopiere linket i Youtube og sætte det ind i dit indlæg her på siden. Der er ikke noget hokuspokus i det :slight_smile:

Men du ved forhåbentlig også på nuværende tidspunkt, at jeg altid gerne hjælper dig med at finde ud af det, ikke? :wink:

2 Synes om

Det er faktisk det letteste af det, for der står “del” et sted, så kan man vælge enten på FB eller man kan få et link man bare kopierer og klistrer ind her - easy-piecy :slight_smile:
Vh
Susanne

5 Synes om

@Tante_Tut, Hvis du skulle have en Instagram konto, er det ogsaa meget nemt at dele sine videoer derfra… og videoer er dødnemme at uploade pa Instagram. Man kopierer bare weblinket paa Instagram og deler det her … snip snap snude :grin:

1 Synes om

:paw_prints: Leger bøller trætte :paw_prints: bøllerne sover :paw_prints: lægger mig med lydbog :paw_prints: nu sover de godt :paw_prints: så æder de nok ikke mine lyttebøffer :paw_prints:

:grin::grin::grin::grin:

Jow de gjorde!!!

  1. par :grin: men jeg har flere, hæ!!
4 Synes om

Du skal da have nogle trådløse ørebøffer :wink:

2 Synes om

:grin::grin:

Det ville være fantastisk!! men kan man få det til mobiltelefon :iphone:

Ja, det kan man. Det kobles til via Bluetooth.
jeg har giver et par hundrede for dem jeg har.

1 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

21 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

21 Synes om

:grin::grin::grin:

Tak Louise…Bluetooth…jae…har jeg mon det :eyes: det ville være SÅ dejligt at være fri for ledninger…nu skal jeg på jagt efter Bluetooth på mobilen :grin::grin:
(OMG altså…jeg burde slet ikke have adgang til alle de tekniske tingeltangel-apparater, for jeg gider ikke at læse brugsanvisningen og finde ud af hvad de kan)
:grin::grin::grin:

1 Synes om

kan kun forestille mig at du har bluetooth;)

Hvilken telefon har du?

1 Synes om

:blush:

Har Nokia Lumia 635 – min bror foreslog den, fordi han har en magen til så han kunne hjælpe mig i gang med min første Smartphone

1 Synes om