To små killinger 🐾

:paw_prints: :paw_prints:

Vi har en lille godnat-og-sov-godt-hygge-ting:
Luner lidt rejer til de små dejligheder, som de får lige før vi går i seng :paw_prints: :paw_prints:
Det var de ikke mange dage om at lære…men…hold nu fast, hvor får de dårlig ånde af rejer :grin:
Men de får selvfølgelig deres godnatmøs alligevel :heart_eyes: :heart_eyes:

5 Synes om

De er simpelthen så forkælede! Lune rejer og ledninger til lyttebøffer ad libitum, hvad mere kan et par killinger ønske sig? :smile:

3 Synes om

nah…altså Tut …tror du ikke at de gnasker lyttebøffer fordi de er ved at skifte tænder…det passer oss med dårlig ånde …de er vist i den alder …ikk …
men bliv ved med rejer og beluga

3 Synes om

:grin:

Forkælede?

Næe, såmænd ikke – jeg NYDER, at de er så glade for mad så jeg kan lave lidt forskelligt til dem :paw_prints:

Silke ville kun have tørfoder altid – prøvede at koge fisk//kylling og rejer til hende – plus samtlige mærker af vådfoder, men det ville hun ikke spise. :blush:

Her er det en vane gennem næsten 18 år at få lidt guf, før vi går i seng – har ikke fået klager endnu :grin:

2 Synes om

:blush:

Jow, tænkte selv på dét med bisserne – de er 16 uger d. 28.1. :paw_prints:

Og jeg fortsætter skam med både rejer og beluga kaviar :grin::grin:

:heart_eyes: :heart_eyes:

De to små misser har stadig ikke fået navn…men det kommer nok snart.

De er så helt igennem vidunderlige, de har selvtillid, de er trygge, de er legesyge, de er nysgerrige, de er nusseklare, de elsker besøg, de er så glade for hinanden, de er glade for mig, de er SÅ dygtige – de sover hele natten – det har de gjort siden første dag.
Men vi leger også rigtig meget, de leger meget sammen og jeg leger selvfølgelig også med dem – så de er godt mætte og trætte, når vi går i seng :heart_eyes:
Vågner næsten hver morgen ved at missedreng vasker hele mit ansigt :grin:

Jeg kan mærke SÅ tydeligt på dem, at de har fået den bedste start på livet hos Susanne og Claus :paw_prints::paw_prints:

16 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

To par mere er nu klar til Museet for afgåede lyttebøffer

:grin: :grin: :grin:

4 Synes om

Hvis du gider det, så er hama perler en udmærket beskyttelse for små uartige killinger og deres tænder :hoho:

8 Synes om

:grin:

Tak Eva, det var smart – det gider jeg godt at sidde og nørkle med, smutter i Tiger i morgen og køber perler.
Skal alligevel ned og købe flere lyttebøffer
:grin::grin::grin:

Så lidt, husk at have noget skarpt til at skære dem over :slight_smile: Der er en del tutorials på nettet, f.eks. fandt jeg lige denne (hvor billedet åbenbart også er fra, heh)

1 Synes om

:blush:

Tusind tak, Eva – jeg har en god hobbykniv.
Må lige ind og se den lille film du har lagt ind…
Du er en perle, Eva :grin::grin:

2 Synes om

:blush:
Sjov oplevelse at bade med 2 katte :grin: de står nærmest under bruseren sammen med mig :grin:

6 Synes om

Du har da fået noget for pengene med de to, de bringer mange nye oplevelser med sig :slight_smile: Også selv om de raserer dine lyttebøffer - det er altså ikke noget de har lært hjemmefra :wink:
VH
Susanne

3 Synes om

Det er sjovt som killinger først blive uartige når de flytter hjemmefra :joy:

7 Synes om

:grin: :grin:

Ja, de er hver en øre værd…der er underholdning i mange dage de næste 12-14-16 år :grin:

Det nye STORE hit er at hoppe op i paddegården :turtle::turtle: har plukket drengemis ned sådan ca 20 gange i går :grin::grin:
Nu er vi liiige ved at være enige om, at dér bor KUN padder.

Den paddegård der står på gulvet, var de overbevist om var en dejlig stor kattebakke :grin: så den s*** de i første dag.
Der er ingen padder i, de ligger i køleskabet i vinterhi – så den blev pakket ind i voksdug, der blev sømmet fast :grin:
Og så blev der stillet en bakke med grus som et rigtig godt alternativ – og så var dét problem løst :grin:

3 Synes om

:grin: :grin: :grin:

Haha…det er der noget om – det må være luftforandringen, der gør dem til bøller :grin:

Ja hvad Kjøwenhawn ikke kan gøre :wink: Det er de rene bisser der bor derovre :smiley: (Danty/Wilbur har heller aldrig opført sig hjemme som han gør nu :smiley: )

4 Synes om

For slet ikke at tale om de velopdragne killinger

1 Synes om

Amen :smiley:

1 Synes om

:grin: :grin:

Der må være noget i luften herovre :grin: mine 2 er meget…ehm…aktive…ALT kan bruges til at lave en fest ud af :grin::grin:

2 Synes om