To små killinger 🐾

:grin: :grin: :grin: :grin:

husk at du kom fra en gammel kat til 2 killinger - alt mærkes så meget mere når datid og nutid er så milevidt fra hinanden.

4 Synes om

https://www.google.dk/search?q=bluetooth+headset&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gws_rd=cr&dcr=0&ei=fGpwWtj-EMvUgAbnxrvwDw

Her er en søgning på trådløse ørebøffer

1 Synes om

:grin:

Ja!!

Der er en verden til forskel fra Silke på næsten 18 år :heart: og så to bøller på nu 16 uger :grin:
Hoooooold nu op, de er A- K-T-I-V-E – de hjælper med alt, såsom at rede seng, hænge vasketøj op, potte planter om, gå i bad og meget meget mere :grin:

Elsker dem :purple_heart::blue_heart:

7 Synes om

Tak Louise :hibiscus:

1 Synes om

Jeg er glad for at du tager alle hundekunsterne i stiv arm :slight_smile: Det MÅ være lidt et kulturchok at komme fra en stille, ældre og velopdragen dame som Silke til to jyske rødder på speed :yikes: Jeg har jo lige afleveret søster OMG! (nu Dagmar) til Camilla, og indimellem har jeg glædet mig til den dag hun skulle plage livet af nogle andre - men det var alligevel vemodigt at vinke farvel, for det er sådan et godt kuld; de er bare så søde og kærlige og på alle måder lige som gode katte skal være. Så pyt med at de ikke lige var planlagt og far bare en sigøjner på en hurtig knallert :rolleyes:
VH
Susanne

10 Synes om

:grin: :grin: :grin:

De ER altså bare så sjove, de to.

Vi har trænet i 2 dage nu, vi træner sid – når de sidder, får de en godbid (kyllingebryst jeg har kogt til dem)
Det forstod de allerede i går ( mor er stolt) – så da vi øvede igen i dag, blev lille pigemis bare siddende og ventede på at godbidderne kom :grin::grin:
Hvorfor dog rejse sig, når godbidden kommer når man sidder??

Vi har det sjovt her!! :paw_prints: :paw_prints:

9 Synes om

:grin:

Det ER et kulturchok, det indrømmer jeg gerne – men de giver mig SÅ meget glæde :heart_eyes:

Haha…ja, de er virkelig på speed :grin::grin: men de har det jo bare sjovt, og det har jeg også.

Det er et overdrevent lækkert kuld, mine 2 har alt jeg kunne ønske mig :paw_prints::paw_prints:

Nå, så er jeg spændt på at høre fra Camilla :grin::grin: hvordan det er at få en baby i huset :grin:

4 Synes om

Hun har haft uopdragne rødder i huset siden efteråret. En badeælling og hendes Europe søster fra SusanneW. :jubiii:
Så perioden er bare forlænget lidt. :klappe:

4 Synes om

:grin::grin::grin::grin:

Javel så…så er hun hærdet mht en lille uromager mere

:grin::grin::grin::grin:

(der må være en velsignet ro et andet sted i Danmark) :grin:

2 Synes om

:heart_eyes_cat: :heart_eyes_cat:

Vi sover altså også – vi har en hængekøje på varmeapparatet, og nedenunder køjen har vi en dejlig stor seng med lammeskind og tæpper.

19 Synes om

What a day…

Min mor kom (igen) i dag for at se de små…de tog imod ved døren, de vimsede rundt om benene på os.

Hun var bange for at komme til at træde på dem, så hun snublede og bankede hovedet ned i et trappetrin :disappointed:

Blodet styrtede ned af hendes ansigt, men umiddelbart kunne jeg ikke se hvor det kom fra.

Fik hende på benene igen og ind i lejligheden – hun havde fået en stor flænge over øjet :disappointed: hold op, hvor det blødte.

På under 10 minutter var øjet hævet og blåviolet.

Det så helt vildt ud, som det hævede – hun blev beordret til at blive her et par timer, så jeg kunne holde øje med om hun blev dårlig//svimmel//fik kvalme – det gjorde hun heldigvis ikke.

Min dejlige mor på snart 90 år :heart: det var så synd – men hun er en sej jyde, ikke noget piveri :heart: hun var bare glad for at hendes briller ikke gik i stykker, så hun ikke kunne læse sine aviser :heart_eyes:

1 Synes om

Håber hun er Ok - av av

1 Synes om

Uuuh, av av av. Det var synd! Til en anden gang kan du evt. foreslå hende at slæbe på fødderne? Så skubber hun til dem, fremfor at jokke på dem, hvis det nu er?

5 Synes om

Tak :bouquet:

Hun har det fint, har talt med hende flere gange i løbet af dagen//aftenen.

Mens hun lå på trappen, var det eneste hun tænkte på de to bøller:
Pas nu på de ikke løber ned ad trappen – jeg skal nok klare mig

7 Synes om

Tak :bouquet:

Dét var en rigtig god idé – de bliver så glade, når der kommer nogen på besøg at de hopper og danser rundt mellem fødderne på os :paw_prints:

Gamle mennesker når jo desværre ikke at tage fra med hænderne – så hun røg for fuld hammer ned på trappetrinet med ansigtet :disappointed:

1 Synes om

Puha da, stakkels din mor, rigtig god bedring til hende

1 Synes om

Tak :bouquet:

Hun har det heldigvis godt

2 Synes om

Det lyder godt :grinning:

1 Synes om

:yikes:! Himmel…! Knageme godt der ikke skete mere, hun kunne være kommet slemt til skade! Ja, hun må udvikle noget slæbefodssyndrom, når hun er på besøg…

1 Synes om