To små killinger 🐾

Ja, det kunne være gået meget værre :paw_prints:

Ny dag, ny øjenfarve

Hold da op Tut! Jeg synes altså, du skal sende hende til lægen. Der kan godt være blødninger inde bag ved øjet, som man ikke kan se, og trykket kan i så fald gøre skade.

6 Synes om

Tak Trine :bouquet:

Prøver at overtale hende til det – men jeg ved allerede, at det vil hun ikke :disappointed:

Jeg ville have hende på skadestuen i går, så hun lige kunne få et par sting – men næe nej, det synes hun ikke der var grund til for så lidt.

Tut det er godt nok synd for din mor god bedring til hende

Og de to killinger hvor er de dog skønne er især vild med billederne hvor de putter sammen :heart:
Tillykke med de to :grin:

1 Synes om

Tak :bouquet:

Ja, det var synd hun faldt så uheldigt :disappointed: men hun har det heldigvis godt.

Ja, mine to killinger er sååååååå skønne – og fulde af narrestreger :grin:

:paw_prints: :paw_prints: :paw_prints: :paw_prints:

Vi har en køjeseng – oppest er en hængekøje, og lige nedenunder har vi en stor dejlig dukkeseng.
Lige ved et dejligt varmeapparat

:paw_prints: :paw_prints: :paw_prints: :paw_prints:

15 Synes om

Uha de ligner da nogen der hygger sig :love: men ja radiatoren er også populær herhjemme i øjeblikket :grin:

1 Synes om

Hvor er de altså søde :heart: :heart: Og dejligt forkælede :slight_smile:
Håber det går bedre med din mor…godt hun ikke brækkede noget.

1 Synes om

:grin: :grin:

Ja, de hygger med en velfortjent lur – de har haft SÅ travlt hele dagen :grin::grin:

Lyder hyggeligt, at dine også putter i varmen :heart_eyes_cat:

Tak Lisbeth.

Ja, de er SÅ søde og sjove :paw_prints: :paw_prints: glæder mig til at se dine TO nye misser :purple_heart::blue_heart:

Mor har det godt, og det er vi meget taknemmelige for – det kunne være gået meget værre :blush:

3 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Søndag…hygger…vi har holdt fest siden kl. 07…nu en lille lur hos Damen…så er vi snart klar igen…

:paw_prints: :paw_prints:

17 Synes om

Nååååeh :smelter: Hvor er de altså bare skønne, Tut!

1 Synes om

Det er altså hyggeligt at følge dem, så Tak for de mange små historier fra deres hverdag! :smiley:

3 Synes om

:blush:

Tak, Trine – ja, de forelsker mig :grin:

De laver de skøreste ting :grin:

:blush:
Tak…jeg vælger at tage billeder, mens de ligger//sidder – for når de ikke gør det, styrter de rundt og leger :grin::grin:

I dag har “vi” lagt sten i alle de store urtepotter, så “vi” ved at planterne ikke behøver at blive gravet i 10 gange om dagen for at vokse :grin::grin:

Sten venligst udlånt fra én af paddegårdene :turtle::turtle:

7 Synes om

:purple_heart:

Lille pigemis i solen ( kan næsten ikke holde ud at vise billedet med alt det rod, men hun er så skøn)

18 Synes om

:heart_eyes: :heart_eyes:

Bror holder søsters hale

15 Synes om

Tut tak for alle de skønne billeder har kigget i din tråd flere gange for de er så nuttede og skønne sammen :heart_eyes:
Bliv endelig ved :grin:

1 Synes om

:blush:
Tak, det er jeg da glad for at høre – du får lige 2 mere, taget i dag.

Missepige har de fineste hvide aftegninger på maven :heart_eyes:

Venner :purple_heart: :blue_heart:

18 Synes om