To små killinger 🐾

De er nogle søde og sjove basser!
Syntes egentlig at denne tråd, mest af alt, viser hvor megen glæde katte har af hinanden.

Jeg har også haft enekat og er meget sikker på hun havde det ganske udemærket, men en ven ville helt sikkert have været velkommen.

Tillykke med basserne og ja læg endelig flere billeder op af dem :slight_smile:

1 Synes om

:blush:
Tak, ja de er skønne :purple_heart::blue_heart:

Og jeg er enig i, at 2 katte har STOR glæde af hinanden – de to her leger//spiser og sover sammen.

Kalder dem de synkrone to :grin: for når den ene spiser, spiser den anden også osv.

Kalder dem også partners in crime :grin: for de er gode til at lave ballade – mest missepige, hun burde hedde EMSIG :grin: hun er alle steder, helst på én gang.
Missedreng er lidt mere en ARTIG VERNER, der sidder og ser på og ryster på hovedet af hendes unoder :grin:

De har så absolut stor glæde af at være 2 – men jeg synes også, at en enekat kan have et godt og værdigt liv :blush:

6 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

Man ligger såååå godt under Damens ben og sover til X factor
De sov så tungt og godt, at deres hoveder faldt ud over kanten på sofaen :grin: så jeg måtte lige anrette dem bedre et par gange, så de ikke får hold i nakken :grin:

:paw_prints: :paw_prints:

( det er ikke mig, der har lagt drengemis’s arm hen over pigemis) :purple_heart: :blue_heart:

14 Synes om

De er altså simpelthen så søde begge to :heart: :heart:
Er jeg gået glip af noget mon…sovet i timen eller…hvordan med navne?
Hvad kom de til at hedde?
Hvis du har bestemt dig :smile:

1 Synes om

:heart_eyes:

Tak Lisbeth – ja, de ER så dejlige – jeg er så forelsket i dem, de har begge to det dejligste sind :purple_heart: :blue_heart:

Navne?? :grin: :grin:

Du er ikke gået glip af noget, jeg tænker på navne hver eneste dag…

TROR helt bestemt, at stribedreng nu er LucaLuca – det har jeg kaldt ham fra første dag, og han har reageret på det længe :blue_heart:
(udtales med A som Anders, ikke A som Alice)
Pigemis er svær at finde navn til :purple_heart:

2 Synes om

DET er et godt navn til drengemissen :slight_smile:Jeg kender godt det der med ikke at kunne finde navn, det er SÅ svært.
Men pludselig så er navnet der bare :slight_smile:

1 Synes om

:blush:

Tak…ja, tænk at det er så svært at finde navne :grin: :grin: Nabo og mig har været igennem de første 85317643 navne til hende.

7 Synes om

I har godt nok haft travlt :grin:
Filuca…ej…det minder om drengens navn…

1 Synes om

:grin: :grin:

Ja…vi har haft travlt…:grin: og stadig ikke noget navn…men det kommer!!

1 Synes om

Når I nu har været alle navne igennem og ikke fundet, nogen så må du da kalde hende for Alle :wink:

1 Synes om

:grin: :grin:

Haha Pia…slet ikke en dum idé :grin:

Hi hi, det slå mig bare da du skrev hvor mange navne I har været igennem :grin:

1 Synes om

Ally? :slight_smile:

1 Synes om

Den er også god Eva :slight_smile:

1 Synes om

Hos mig ville hun hedde Pigemis… simpelt og uoriginalt, men hun er en pigemis :wink:

1 Synes om

Nemlig. Selvom jeg nok personligt ville kalde hende Missepige. Det var også det kælenavn jeg brugte til Isis

1 Synes om

Jeg har haft en kat ved navn Missepigen, det var min daværende kæreste der insisterede på det navn. Men Aly ville ikke være dumt når du nu har tænkt så længe.

1 Synes om

:paw_prints: :paw_prints:

De to dejligheder er SÅ dygtige nu:

Jeg kan spise, uden at de interesserer sig for min mad//tallerken :paw_prints:
Jeg kan hænge vasketøj op, uden at de hænger i hvert stykke tøj :paw_prints:
Jeg kan rede min seng, næsten uden de styrter rundt i lagner//dyner og puder :paw_prints:

De ER altså bare dygtige :heart_eyes:

9 Synes om

Er du sikker på de er helt raske :joy:
Spøg til side, godt de er ved at begynde at arte sig lidt :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

:grin: :grin:

Ja, dét er jeg helt sikker på :grin: er bare så stolt af at de er så lærenemme :grin:

Nu skal vi prøve at holde et lille møde mht lyttebøffer :grin: :grin:
To par mere er nu sendt videre.
De gør det om natten//tidlig morgen, når jeg er faldet i søvn med lydbog i ørerne :grin:
Så er de jo frit tilgængelige…kom ikke og sig, at de ikke er intelligente :heart_eyes::heart_eyes:

4 Synes om