Træerne har det godt

Det er jo ikke ret længe siden, jeg hentede mine to træer. Alligevel er der sket virkelig meget, siden de blev plantet.

Er det ikke vildt? :slight_smile: Se lige, hvor mange knopper der er i paradisæbletræet. De eksploderer lige om lidt. Ja, de er jo så småt begyndt, som man kan se.

Det ser muligvis ud, som om træerne stadig står for tæt på hinanden. Men den mørke plet jord i baggrunden ved magnolien er der, hvor magnolien blev flyttet fra, og ikke der, hvor paradisæbletræet står.

Og så lige et billede af den rengjorte terrasse, der nu også har fået knivskarpe kanter, takket være Fiskars :wink:

Græsplænen har jeg opgivet at gøre noget ved. Det meste af den er grønt. Men se lige, hvor mange tusindfryd jeg har, @Lykke.

13 Synes om

Hvor ser det bare godt ud! :smiley:

1 Synes om

misundelig dk
har været ude og studere mit blommetræ …kan ikke se knopper …ingen blommer i år …

1 Synes om

ser rigtig fint ud :grinning: og flotte træer!

og så er du godt nok prof til det med filser - her er det blevet sådan lidt ‘vildt’

1 Synes om

Hvor er det blevet pænt Ingrid / @galath. Man bliver så glad i låget af at det hele springer ud :two_hearts:

2 Synes om

Blæreanus… :never:

2 Synes om

Det er så fantastisk lige nu. Et sandt sansebombardement af farver og dufte. Syrenen er delvis sprunget ud, og mælkebøtterne har deres storhedstid. Ikke dem i plænen, men dem på markerne og i grøftekanterne. Og så bare alt det grønne - den fynske bø’eskov. Det her er uden sammenligning min favoritårstid.

3 Synes om

Så enig!

Nu er mit fine æbletræ også næsten helt hvidt af blomster - så flot!

2 Synes om