Udbryder konger - som forventet ;-)

Præcis, det er så fedt herinde, specielt historierne om fe forskellige katte, man opdager virkelig hvor stor forskel der i racer og så selvfølgelig personlighed :relaxed:

1 Synes om

Jeg savner at have aby og maine coon. Det kniber lidt i hjertet når jeg ser andre aby’er da jeg bliver mindet om Cinna (måtte aflive hende i januar pga mulig sygdom…det kunne ikke bestemmes hvad hun fejlede fra obduktionen)

Åhh det er jeg da ked af at høre :disappointed: men klart du savner hende… og du er ikke int i en ny?

Jo på et tidspunkt, men lige nu har jeg lige fundet den perfekte kammerat til min bobtail han og jeg må kun have 2 katte hvor jegg bor ellers så havde jeg både en aby og en maine coon ud over ham.

Hmmm hvad er der mon galt i en kattefarm :gruble::huh::hoho::breakdance::p:

2 Synes om

Var det ikke noget med at Lykke slet ikke var kattemenneske? :joy: :tihi:

2 Synes om

jeg kan intet som helst galt se i ovenstående sætning :kattedans:

1 Synes om

:rofl::rofl: det kan jeg egentlig heller ikke… men altså… nu må vi se hvad det ender med… om 5 år gør jeg status og ser om mit max antal har rykket sig, pt er det max 2 stks :paw_prints: :paw_prints:

2 Synes om

Det kan jeg godt svare dig på nu, ja det har rykket sig :tihi:

1 Synes om

Jeg har næsten hele mit liv, på nær fire-fem år, levet med kat, en af gangen. Men for omkring 15 år siden begyndte jeg at drømme om flere. For to år siden, fik jeg så en kat mere, så jeg nu har to. Men så længe jeg bor hvor jeg bor (har kun særtilladelse til to indekatte), og ikke har flere penge end jeg har nu, bliver to mit max antal. Men vinder jeg en masse penge og flytter, så tænker jeg at antallet godt kunne gå hen og blive et sted mellem tre og ti, bl.a. fordi jeg er forelsket i flere racer foruden huskat. :klappekat:

6 Synes om

Jeg har ingen grænser for hvor mange dyr jeg må ha her så længe de ikke generer naboerne :see_no_evil:

Men min lejlighed er ikke specielt stor og vi bor mig og mine 3 dele piger, min stafford, min kat og på lånt tid 3 stks killinger. Jeg tænker at en kat mere kan gå an, for nu… når/hvis jeg en dag flytter i større lejlighed/hus med have, så ved jeg ikke hvad der sker :see_no_evil:

1 Synes om

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor stor din lejlighed er, men min er på 61 kvm. Og jeg vil mene, at jeg har plads til lidt flere end to, hvis de alle kom godt ud af det med hinanden. Katte behøver jo ikke at nøjes med gulvplads, som os mennesker. :wink:

Min er på 64 og med have… :see_no_evil: så du mener altså at jeg godt kan klemme en eller to mere ind her :crazy_face::crazy_face:

1 Synes om

Alt efter kattene, ja. Og har hørt om flere der har haft det. :grin:

Hahahaha… nu må vi se… man skal jo aldrig sige aldrig… :smiley_cat::see_no_evil::smiley_cat::see_no_evil::smiley_cat::see_no_evil:

Jeg har 2 tøser på 35 m^2 og sidste år var der + 5 killinger.

Uuuha… ja okay, lyder jo nærmest som om jeg skaber mig :rofl:

Han har dælme heller ikke kæmpet imod!

Mig: Jeg har lige opdaget européen
Rune: Jeg har altid ønsket mig en stribemis

Rune: Må jeg ikke godt få ham med hjem? (Om Muffe)

Rune: Bimser er bare så fine :wehuu:

Jeg er såmænd ikke ‘ikke kattemenneske’, bare generelt vildt bange for dyr :stuck_out_tongue:

3 Synes om

:joy: i lyder sgu da som det perfekte match… fedt :cherry_blossom: