Uge 10 - Solstråle

Bortset fra Sigga. Hun kan godt finde på at ligge et sted med sol her i vinterhalvåret, men kun i kort tid. Og om sommeren gør hun det aldrig. Jeg tror, det er for varmt for en sort kattepige :slight_smile:

1 Synes om

Martini slikker sol :heart:

Der så mange fine billeder i denne uge men jeg er altså nødt til lige at lægge det her billede op, det var det der gav mig ideen til emnet og jeg ææælsker det…og savner min elskede Martini :kiss:

14 Synes om

Hvornår er det nu at alle må stemme på Hester - jeg har simpelthen glemt det … :stuck_out_tongue_winking_eye:

Jolene fungerede klart bedst på sol og varme. :love:

21 Synes om

Imorgen fredag @Roadhouse

1 Synes om

Og det er nu, man må stemme på alle andre end Hester.

Nå, men så pyt - man må også gerne stemme på Hester, hvis man vil :wink:

5 Synes om

Enig, den er svær … og jeg sidder og bladrer mellem to der bare lige er en kattepote sødere (i min optik), men må altså kun stemme på en :heart_eyes_cat:

Altså, der er ingen regler for, hvor mange man må stemme på. Du må gerne stemme på flere/alle. Det er helt op til dig :slight_smile:

2 Synes om

Nååååååååå, OK - tak for det, så ryger der lige et like mere af sted :+1:

Damn, det er en svær en at stemme denne uge. Det er SÅ mange gode… og godt vi må stemme på mere end en.

Det må næsten være en af de uger hvor vi har haft flest deltagere :slight_smile:

4 Synes om

Ja der er åbenbart andre end mig der trængte til solskins billeder, dejligt! :heart_eyes:

2 Synes om

Stort tillykke til Lisbeth (@Coon_Danica) og skønne Toro med en velfortjent sejr. :heart_eyes: Glæder mig til at se hvad I finder på til næste uge :grin:

6 Synes om

Det er et overlegent godt billede - så selv om jeg ikke er meget for at erkende det, så er det i den grad den rette vinder :wink:

Tillykke til Toro og dens kælemennesker :slight_smile:

6 Synes om

Toro og jeg takker for stemmerne :slight_smile:slight_smile:

Vi prøver at finde på et nyt emne :slight_smile:

6 Synes om

Det skal være noget a’la “Alle dem som er ejet af en Cornish Rex tortie der hedder Hester, kan lægge et billede op” … DET er dæleme en win-win situation :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ps. Og jeg stemte på El Toro - ikke for at det skal have indflydelse på det du beslutter dig for … HOST

1 Synes om

Gosh jeg håber virkelig du vinder en dag!!! :joy::joy::joy:

3 Synes om

LOL Ikke mig, men Hester :smile_cat:
Jeg vil også være curling forælder :rofl:

3 Synes om