Uge 11 - Ører

Ja, lad os se nogle ører i den kommende uge…store ører, små øre, ører med tufser, ja, lad os se ører :slight_smile:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

1 Synes om

Spurgte min opdrætter om, hvordan orientalere kunne trække vejret når de lå sådan. Svaret kom promte: de brugte selvfølgelig ørerne :joy:

15 Synes om

Morgen ører…

9 Synes om

Bette flap :slight_smile:

11 Synes om

Jeg synes det er svært at vælge for alle “mine” ører er bare dejlige :grin: overvejede at lave en collage men det er vel lidt snyd så nu har jeg valgt Phoebes ører som er SÅ skønne med røde tufser :heart:

17 Synes om

Du kan dæleme være glad for at vi ikke må give Likes endnu … eller så’en :wink:

2 Synes om

Små baby ører :heart_eyes:

5 Synes om

Madører! :wink:

Og bare for en ordens skyld - NEJ, selvfølgelig må de ikke det!

14 Synes om

LOL … “madører” … :+1:

4 Synes om

Frække ører :smile:

12 Synes om

Man kan godt se hvem der er Hesters far, ikke sandt! (taget til min 30 års fødselsdag forrige år - på spejderære …). Det kan godt være at hun ikke har knurhår, men de gener har til gengæld sat sig i hendes øren i stedet for … eller så’en!

10 Synes om

Der fik jeg sku lige omeletten i gale hals :joy::joy::joy::joy:

2 Synes om

Jeg håber seriøst at du vinder ugens foto - eller rettere at HESTER GØR - for hvad faen bliver ellers det næste fra dig. Det tør jeg slet ik tænke på. :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

2 Synes om

LOL Pudsigt nok er jeg begyndt at kigge på mine x-ratede fotos … og det skal IKKE opfattes som en trussel … slet ikke. Men I er selv uden om det … :rofl:

:uha::uha::uha::uha::uha::uha::uha::uha::uha::uha:

Måske man bare skulle holde en lille ferie fra de kattegale.dk :ups:

3 Synes om

Ja der er da vist “nogen” der tager katte"GALE" lidt for bogstaveligt :wink::rofl:

4 Synes om

Ups- kan se jeg har været ‘uartig’ og kommet til at like før tid fyfy det er fjernet igen da jeg lige opdagede det. Åhhh for pokker det er bare SÅ svært ikke at like og grine med det samme! :rolleyes2:

4 Synes om

Jeg husker dit Like for altid … du er nu officielt den næstbedste af os to :slight_smile:

1 Synes om

Isis’ fine blå ører :hjerte:

7 Synes om

Og nu kom jeg dæleme selv til det! Og så slut med kommentarer fra mig i denne tråd.

1 Synes om