Uge 15 - Glade udstillingskatte

Ugens tema er: Glade udstillingskatte. Selv om nok alle her inde ved, at mange katte nyder at være på udstilling, så synes jeg at det kunne være hyggeligt med en tråd der viser hvor glade katte kan være på en udstilling. I buret, i armene på folk, eller oppe hos dommerne m.m., det vælger I selv. Blot man kan se at det er en eller flere, glade katte på en katteudstilling. D.v.s. ingen billeder taget i private hjem, kun fra udstillinger. :fin: :kat4:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

5 Synes om

Gaah, det bliver sgu da svært at vælge! (for ikke at tale om det er mange billeder jeg skal igennem, haha)

1 Synes om

Men er det ikke altid svært at vælge. :p:

Nej, nogle gange har jeg lige 1 perfekt billede, som jeg ved skal være det, hehe… (og andre gange har jeg slet intet, og deltager derfor ikke)

1 Synes om

Ja, her melder jeg pas, for jeg har aldrig udstillet katte - de bor bare hos mig. Men det er OK, så har I en chance for at vinde nu Sox eller Hester ikke er med … LOL

3 Synes om

Men nu behøver det jo ikke være ens egne katte, blot katte på udstilling. Mine katte forlader også kun hjemmet for dyrlægebesøg, men jeg selv har været på flere katteudstillinger, altså som gæst. :wink:

2 Synes om

Min lille Hama på show i tjekkiet :slight_smile:

7 Synes om

Osse her - same-same :wink:

Vi kan da bare lave en ud- og opstilling hjemme ved os selv. :wink: :heart_eyes:

1 Synes om

Jeg troede det var dig, der boede hos dem :grinning:

1 Synes om

21 Synes om


Tsarina hygger😍

4 Synes om

Tonto i Nørresundby på sin første udstilling, en rigtig glad dreng på dagen - der lige charmere steward & fotograf! :heart_eyes:

5 Synes om

Lighthouse AKA Luffe på vist nok sin 3. udstilling. Fuldstændigt Mr. Cool :slight_smile:

19 Synes om

Ulfgeir: “Cellufan og serpentiner! Er det min præmie? Må jeg pakke den op?”

6 Synes om

Spotty ta’r en swing-om med dommeren …

20180409_175914

9 Synes om

Fatal gider godt ud på arm i stedet for at sidde i buret og se pæn ud… og hun er så heller ikke sen til at fortælle det :grin:

9 Synes om

Blua er ret tilfreds med sin egen præstation efter at han blev nomineret :innocent:

12 Synes om

Han har sjældent vundet, men alligevel er Rags vores bedste showkat - simpelthen på grund af sit gode temperament og kærlige væsen. Han elsker at komme med og gøre reklame for Somalierne.:hjerte:


Dushara Tatters and Rags, Dragør 04.08.2013

16 Synes om

Hov hov Carina, ikke like for tidligt :wink: