Uge 16 - "Jeg imponerende....."

Ugens tema er: “Jeg imponerende…” afslut selv sætningen. Kunne være “Jeg imponerende sofaløve”, “Jeg imponerende sovetryne” etc. :fin: :kat4: I plejer at være kreative :slight_smile:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

@dkkorat - vendte ikke tilbage, og vi kan jo ikke starte en ny uge uden en ny konkurrence. Så jeg tog den… :wink:

3 Synes om

Vi imponerende gode venner :hjerte:

6 Synes om

Imponerende ucharmerende :joy: men allligevel mega cute :heart_eyes:

7 Synes om

en alien eller bare Bastian der danser tango? Imponerende uanset :hoho:

5 Synes om

Jeg imponerende charmebøf, der tror mit navn er NEJ! :slight_smile:

13 Synes om

Jeg imponerende drillepind - det scorer Joy sig nogle lussinger på. Hun driller lystigt videre :joy:

4 Synes om

Imponerende garnnøgle? :rolleyes:

8 Synes om

Jeg imponerende… KAT!

12 Synes om

Luna imponerede i morges ved at give liv til disse 4 skønheder på ca.20minutter :wows:

12 Synes om

Sikke mange imponerende katte vi har :sun_with_face:

Husk at senest torsdag (inden midnat) skal jeres imponerende billeder være i denne tråd.

Håber der er flere imponerende katte derude! :grinning:

2 Synes om


Jeg imponerende handykat med mit nye powertools

18 Synes om

Jeg imponerende… nej jeg er faktisk ret uimponeret :face_with_raised_eyebrow:

6 Synes om

Så er det fredag - husk at stemme :sun_with_face:

Det er nu 2 timer i midnat.
En vinder tegner sig; meeeen du har til midnat hvis du skal nå at stemme i denne uge.

1 Synes om

Overbevisende sejr til @DK_SismoCats imponerende handykat.

Tillykke :denmark::trophy::cat:med jer og god fornøjelse med at finde et nyt tema.

10 Synes om

Handykatten Socks og jeg takker :yatta:og vi er igang med at skrue næste uges tema sammen - glæd jer :yum:

9 Synes om