Uge 19 - Majkat

Ugens Tema er “Majkat”.
Det kan være den gamle skik med at narre hinanden “majkat”, katte født i maj eller ganske enkelt kattebilleder fra maj. Temaet er åbent for fortolkning God fornøjelse. :slight_smile:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Maj måneds katte
er bløde og glatte
med knurhår af silke
og øjne som rav.
Maj måneds katte
kan spinde og pjatte
og når de får killinger
siger de mjav!

Halfdan Rasmussen

Det må være skrevet om min dejlige Angelina (bortset fra hun ingen killinger får :wink:) :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 Synes om

Har alle set ‘maj’?

11 Synes om

Trækker lige denne frem der må da være flere der har billeder af majkatte :grin:

1 Synes om

Maj er ikke ligefrem James’ bedste måned :tihi:

8 Synes om

Chardin AKA Vaffel er født maj 2014, så han må da siges at være en rigtig majkat :grin:

“Se lige hvor lækker jeg er”

11 Synes om

På en udstilling i MAJ sidste år, et af mine ynglingsbilleder af Blua og Cookie :heart:

9 Synes om

Født i maj, billedet er taget i maj, og forhåbentligt er hun pt igang med at få killinger i maven her i maj! :grin: :rock:

4 Synes om

Majkillinger er krammekillinger! :hjerte:

12 Synes om

Altangræsplæne er det bedste der findes til solbadning i maj :slight_smile:

12 Synes om

DK Tiffanys Denise - Furby - Pjuske-Snuske - Gimpen med de mange navne, blev født d. 28/5 '00 :hjerte:

Screenshot_2018-02-12-21-17-44-1

14 Synes om

Uret er 23.59 hos mig… kan lige nå det. Honey-bunny missen lige foran en bunke tulipaner vi desværre ikke kan se, foråret (maj) før vi måtte sige farvel

15 Synes om

Så må der stemmes.
Tak for de mange skønne majkatte. :hjerte:

Go’ dag den 28.5 :wink:

Det ved jeg snart ikke … det var den mærkeligste kat jeg nogensinde har haft, men nu var hun jo også tortie :yikes:

2 Synes om

HEY … og HOV dér :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Stort tillykke til Carina (Vipstøsen) med det smukke og dejlige billede af Honey :hjerte: på græsplænen. :flag:

5 Synes om

TAk, jeg må lægge hjernen i blød mth nyt emne

Nu vil jeg gå ud i haven og fortælle Honey-Bunny missen at han har vundet og er meget savnet! For det er han i den grad…

6 Synes om