Uge 20 - Taget på fersk gerning

Ugens Tema er “Taget på fersk gerning”.
Jeg kan ikke huske om temaet har været på før, men hvis det har, er der nok nogle katte der er blevet taget på fersk gerning i et eller andet siden. Som sædvanlig er der åbent for fortolkning God fornøjelse. :slight_smile:

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

Perfekt tema til det her billede jeg fik tilsendt fra min kæreste i sidste uge


Nu er alle vores spireprojekter flyttet udenfor katterækkevidde…

8 Synes om

Da Blua var ung og host velopdragen :tihi:

7 Synes om

Ossy … :tihi:

16 Synes om

“hvaaaad? miiig? Jeg har da ikke drukket nowet…hik!”

6 Synes om

Smadre urtepotter siger du???
Kender jeg intet til… Jeg mærker bare om blomsten trænger til vand efter du pottede den om…

(Jep Brian havde baldret den oprindelige potte :roll_eyes: )

5 Synes om

Foråret 2014 og “tyvetøsen” Caithlin er lige flyttet ind.
Snehvide kan ikke tro sine egne øjne, mens Rags krummer tæer over manglen på respekt… :wink:


Snehvide, Rags og Caithlin, 16.04.2014

20 Synes om

“Nej mor! Selvfølgelig her jeg ikke drukket af din kakaomælk”

23 Synes om

Det er fredag - stem! :grin:

2 Synes om

Vinderen må vist være Milos mor med billedet af den lille gavtyv der helt klart ikke har drukket af hendes kakaomælk :yum:

Tillykke :flag:

6 Synes om

Hvad gør vi egentlig, hvis vinderen ikke dukker op og opretter en ny konkurrence?

Lad os nu se… Men ellers har vi før sprunget en uge over, hvis vinderen har været sent på den. :slight_smile:

2 Synes om

Vi kan jo prøve at tagge @milos_mor, og fortælle at de har vundet ugekonkurrencen :grin:

1 Synes om

Ej hvor fint - jeg var kommet fra at kigge om jeg havde vundet - laver straks en ny

4 Synes om