Uge 23 - Uperfekte pletskud

I kender vel allesammen til at skulle tage billeder af kattene, og i har gjort alt klart til en foto session…Eller i vil lige knipse den sjove situation kattene har gang i, og så…kommer katten til at vende sig så i får en flot billede af bagdele/halen, eller et meget tæt på close-up af en kattesnude…

Så i denne uge vil vi meget gerne se jeres Uperfekte pletskud, jeg er sikker på at der er rigtig mange sjove billeder at vælge i mellem
.
Emmenet er som sædvanlig åben for fri fortolkning.

Bring them on . og lad os grine her i sommervarmen

Regler:
Søndag/mandag til torsdag kan du kan tilmelde et billede ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag og lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.
Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

2 Synes om

16 Synes om


Et forsøg på at tage en selfie med Cinna på skulderen :joy:

6 Synes om

Lulle i smuk profil - eller noget… :face_with_raised_eyebrow:

8 Synes om

Jeg er ret sikker på, det ikke var Lillens fine bisser, jeg havde planlagt at fotografere. Den lille linselus :heart:

7 Synes om

Gimpen …

14 Synes om

23 Synes om

Mitzi leger med snoren i mine bukser. Det kan alle da se :joy:

4 Synes om

Som far så søn… Peter fortrød måske også på halvvejen og faldt i søvn :slight_smile:

13 Synes om

På besøg hos Marie, Mimi og badeællingerne sidste sommer tog jeg dette “pletskud”. Der var ellers to fine killinger helt i skarpt 2 sek. før :tihi:

9 Synes om

Der er altså helt vildt mange gode og sjove Uperfekte pletskud - men vi kan godt bruge flere :slight_smile:

2 Synes om

Så er det vist blevet tid til at stemme. På denne solbeskinnede fredag :sunny: :sun_with_face:

1 Synes om

Jeg tillader mig lige at sige tillykke til Vipstøsen med det vanvittige sjove misse billede. :flag: :ok: :hoho:

4 Synes om

@Vipstosen

Stort tillykke med ugens Uperfekte pletskud.

Zilla monstermis og Mira og jeg takker mange gange. Det var herligt at få for hun så normal ud da jeg trykkede på kameraet :rofl:

8 Synes om