Uge 28 - Sommervejret

Som næste uges udfordring har jeg valgt “Sommervejret”. Ofte udskældt, men altid spændende - også for kattene. :wink:

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

1 Synes om

Og regnen kom - dengang i 2014… :slight_smile:


Snehvide, 25.06.14

9 Synes om

Men det regner ikke altid - Brazil :hjerte: der havde hugget min plads

13 Synes om

Blua og Bertil på terrassen, taget i 2016 da Blua var killing

7 Synes om

Batman 16år nyder solens stråler :heart_eyes:

17 Synes om

Sommervejr = dejligt, solvarmt sand at rulle sig i :heart:

8 Synes om

Lone @Churchtown - det er ikke fredag endnu :wink:

Sorry, havde ikke lagt mærke til hvilken tråd det var. De er slettet igen :blush:

1 Synes om

Om sommeren er det dejligt at bade udendørs, synes Sigga :hjerte:

5 Synes om

En dejlig sommeraften, hvor Ralf lige sad og nød livet det bedste han kunne :slight_smile: (især fordi hvalpen var faldet i søvn :hoho: )

7 Synes om

Min elskede Emilius i æbletræet. :lovelove:

10 Synes om

Nye balladenumre planlægges bedst i skyggen af meterhøje jordskokker :grin:

8 Synes om


Qastor og Pan tager en slapper i fuglebadet! :slight_smile: Som er knastørt og har været det hele sæsonen :slight_smile:

13 Synes om

Cassandra var 11 år gammel og i topform den sommer.

12 Synes om

Karlos - det er for varmt til andet end at ligge stille

8 Synes om

Sommeren hvor Dione og the Basterds regerede i kattekollektivet i Gunderup :slight_smile:

7 Synes om

Tarzan vidste hvordan man skal nyde sommeren …

17 Synes om

Manse har fundet sig en plads i skyggen (åbenlyst fra dengang, græs var grønt om sommeren… :sunglasses: )

12 Synes om

Og så må der stemmes… :smiley:

1 Synes om

Tak for de mange fine bidrag til denne uges tema. Rhönn Skattekat og Elisabeth Herold står lige, og jeg bestemmer derfor enevældigt, at det er Elisabeths tur til at vinde med sit skønne billede af dejlige Batman.
Stort tillykke. :hjerte:

billede

11 Synes om