Uge 3 - Gå glad i bad... eller ikke

Gå glad i bad… eller ikke. Fri fortolkning: fra katten der elsker at lege i havens fuglebad, over til den snotfornærmede kat, der af en eller anden grund var nødt til at komme i bad, og i hvert fald ikke syntes det var sjovt, eller alle de situationer der ligger midt i mellen.

Sæt igang :grin:

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Er et billede det samme som en video? :wink:

Spørger du om vi må ligge video op i stedet for billeder?

ja det er det jeg spøger om
Ikke lange video men måske max 15 sek oh det skal være af egne katte

Den tror jeg altså vi må tage i en separat tråd. Det tilkommer ikke mig at tage stilling til det alene. :upside_down_face:

1 Synes om

Jeg vil ellers gerne se Theoristen i bad, hvis det er det videoen viser. :hoho:

Jaaeh, måske var jeg en my mere glad end Jako var over det bad :hoho:
image

14 Synes om

Nu er det ikke, fordi hun blev meget våd. Men billedet er af en alt andet end glad lille dame, der på vej op i badeværelsesvinduet mellemlandede på toilettet - hvor låget mod forventning ikke var lukket. Så underside, forben og hale havde brug for grundig soignering :slight_smile:

4 Synes om

@Frida, @Juvena og @PiaH - Vi skal altså liiiige nå til fredag inden I må stemme :slight_smile:

1 Synes om

Ups havde ikke set det var en stemme tråd :blush:

Og man kan fjerne sine likes igen, hvis man trykker en gang til.

Men der må da også være andre, der har katte, der ikke kan lide vand - eller det modsatte?

1 Synes om

Da Rags blev gjort klar til sin første udstilling i 2011… :slight_smile:

11 Synes om

UNDSKYLD glemte det lige i min iver. :sweat_smile: :blush:

2 Synes om

Er der ikke gået for lang tid kan man også fjerne sine :joy: fra en post :slight_smile:

Når man har rullet sig i olien må man i bad. Her fremviser Bertil sin flotte smoke pels :heart_eyes_cat:

(Yes! Den vil lægge billeder op igen!!!)

12 Synes om

Der ER gået for lang tid. :hoho:

Jeg havde fjernet mit i samme sekund, at jeg kom til at like :stuck_out_tongue: Så det burde være væk.

  • Det var forglemmelse fra min side af. :rolleyes:
2 Synes om

Det kan godt være du er så vild med at deltage i den der foto konkurrence på katte forummet. Men du får ikke mig ned i den håndvask! !

8 Synes om

Fanni er blevet en burrito-mis…

11 Synes om

@Enki kan du så skamme dig og få hevet din for tidlige “like” tilbage på Maries billede :stuck_out_tongue_winking_eye: