Uge 37 - En lille lur

@FinnFrode Lizzy1210 og Eddy har også 19 stemmer! :heart_eyes:

2 Synes om

Jamen, så stort tillykke :flag: til Lizzy1210 også. :smiley:

4 Synes om

Det er vist første gang, vi har haft 3, der står lige :slight_smile: Tillykke til jer alle :flag:

2 Synes om

Mange tak for stemmerne :tak:

@Gizzemissen, Da @Lizzy1210 er ny herinde burde hun så ikke være den har æren af at starte næste uges konkurence ??

8 Synes om

Jo det synes jeg bestemt :ok:

6 Synes om

Lizzy1210

Glimrende. Så siger vi stort tillykke :flag: til Lizzy og Eddy - kom frisk med et nyt emne. :slight_smile:

2 Synes om

Tak for stemmerne :smiley:
En stor ære at dele 1. pladsen med jeres skønne katte :heart_eyes_cat:

Hvad tænker I om et billede af “skøre ting vores mis gør”?

Eddy henter f.eks. tit afløbsristen til mig når jeg er på toilettet :smiley::flushed::crazy_face:

7 Synes om

Det lyder godt … men du skal starte en ny tråd om det :wink:

Yep. Ville bare høre mine medvindere, hvad de synes :smiley:

3 Synes om

Skal du ikke have det skønne foto med i uge konkurrencen? :hoho:Jeg er sikker på Eddy kommer med gave til dig fordi han kan lide dig. :blush: Hvordan går det med ham?

Godmorgen :smiley:

Er det ok at deltage i konkurrencen når jeg selv har valgt temaet? :wink:

Det går på mange måder rigtig fint med Eddy.

Vi var ved dyrlægen forrige fredag til tjek og en snak om det med at han var småspisende.
Dyrlægen mente at han var perfekt på alle måder. Tænder, øjne, hjertelyd osv. Han vejede ham til 4,4 kg. og det mente han var præcis som det skal være. Og at Eddy blot afpassede sit kalorieindtag med hvor lidt han var aktiv - noget hans mor godt kunne lære af :crazy_face:
(Det sagde dyrlægen altså ikke, det tænkte jeg :smiley:)

Vi aftalte at hvis Eddy tabte sig ville han sætte de stor skyts igang.

Siden er Eddy blevet mere aktiv og spiser mere :+1:t2::+1:t2: Lige i morges ved 4 tiden lavede han sin første Garfield på mig - den med at hoppe hårdt op på brystet af mig mens jeg lå og sov. Jeg ignorerede ham, men da jeg stod op lidt i 6 var begge små madskåle tomme - jeg blev så glad :smiley:

Jeg har kun en ting lige nu kunne tænke mig lidt anderledes. Efter den første uge hvor han var taknemmelig over at være kommet hjem til os fra det ikke så fede internat, vil han slet ikke være tæt på mig i sofaen. Ikke engang ved siden af mig. Hvis jeg henter en godbid hopper han op og henter godbidden men springer ned med det samme.

Han ligger sig i vindueskarmen bag ved sofaen.
Håber virkelig at han får lyst til lidt sofahygge, det savner jeg.

Tak fordi du spurgte til ham og ha’ en dejlig dag :smiley:

3 Synes om

Ja, det må man gerne. Tak for update om Eddie.

1 Synes om

Jeg tror du skal være mere tålmodighed og fokusere på fremskridtene. Han spiser mere. Han kommer med vand rist til dig :wink: han laver Garfield på din mave osv. Som tidligere nævnt fik jeg en meget kælen han kat ud af det, som også var voksen da han kom. Og min Fiona som nu er to år er først blevet lidt kæle nu. Hende har jeg dog haft fra lille af. Måske Eddy har haft trælse oplevelser med mennesker før, så han skal lige forsikre sig om at du altså er god nok. :heart_eyes: kæl med ham al det du kan. Jeg tror han vil blive bedre og bedre til det. Her i huset løfter vi også kattene op og kæler lidt og sætter dem så når det er tydeligt de ikke gider mere. Men sjovt nok hjælper det. Men husk at værdsætte alt det gode der allerede er ved ham. Også en dejlig dag til dig! :sunflower::sunflower::sunflower::sunflower:

1 Synes om

Havde Eddie ikke sin egen tråd? For så synes jeg næsten, vi skal flytte indlæggene om ham over i den. Jeg kan bare ikke lige finde den.

1 Synes om

Jeg lavede en tråd hvor jeg spurgte til om I andre havde haft jeres kat fra killing. For at se om der var en sammenhæng med kælne katte og det at have fået dem tidligt :blush:

@Frida - jeg øver mig i tålmodighed :smiley:
Men du kan tro jeg sætter pris på fremskridtene, det håber jeg også du kunne læse i mit svar :blush::heart_eyes_cat:

2 Synes om