Uge 49: Sprit nyt og lige nu

:slight_smile: Nu har Ugens kattebillede kørt i over 4 år og mange emner har været oppe :slight_smile:
Jeg kunne godt tænke mig at se billeder af hvad kattene laver lige nu. :slight_smile:
Altså er reglen om tidligere vist billede i denne uge sat ud af funktion :slight_smile: Håber det er ok :slight_smile:

Ellers er reglerne som følger…
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.

Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence. :slight_smile:

5 Synes om

Live fra fødekassen :heart:

14 Synes om

Middag for en… eller måske to :tihi:

11 Synes om

En efterhånden typisk søndag aften :inlove:

5 Synes om

Mors pige :wehuu:

5 Synes om

Morgenvækning a la Ralf :heart_eyes:

6 Synes om

Tak for liket @solveig :slight_smile: Men det her er konkurrencetråden, så du må først like på fredag :slight_smile:

Det er meget tidlig mandag morgen… Kan det gå som en undskyldning? :blush:

1 Synes om

Ja da :slight_smile:

Hun har mindst lige så mange sjove sovestillinger som ziva havde… :joy::heart_eyes:

18 Synes om


Brian nyder gulvvarmen mens han ser tv :slight_smile:

7 Synes om

På fisketur:

10 Synes om

Lige nu i dette sekund hygges der under tæppet

13 Synes om

Sofa-love med menneskesøster :sparkling_heart:

19 Synes om

Skal du nu strikke igen?
Må jeg ikke nok også lære det - jeg ved jeg vil være god til det…

6 Synes om

Hugo drømmer om at være superhelt :man_superhero:

15 Synes om

Jeg prøvede at tage et billede der illustrerede at alle tre kattekræ kunne finde ud af at putte med mig på én gang… Kameraet i min telefon er lidt fucked og Skofus stjæler i den grad fokus. :laughing:

8 Synes om

Kong Knud… Den her lille blåøjede fyr, der kommer susende når jeg græder, har vist sig at være en god ny leder for vores langben.

10 Synes om

Emil fra Lønneberg…

17 Synes om

@PiaB - Jeg er enig i at han er dejlig, men det er vist ikke fredag endnu :hoho:

1 Synes om