Uge 50 - Sne!

I sne står kat og busk i skjul
Det er så koldt derude
Her kigger katten på en lille fugl
Lige der, bag frossen rude
‘Giv tid, giv tid’ den kalder glad
Og pisker lidt med halen
‘Giv tid, og hver en kvist får blad
Giv tid, og jeg kommer ud efter dig!’

Ja, kattene her er ikke så gode til versefødder, men vi glæder os til at se, hvordan jeres kat oplever sneen :cat:

Regler
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.

Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

3 Synes om

Det er ligefør vi er tilbage ved Otto nu :smile: du er så sej :smile:

1 Synes om

Dette er taget for et par vintre siden, men vores sneplov er klar… :slight_smile:

15 Synes om

@FinnFrode Nu siger du nok sneplov, men jeg synes, det ser ud som om, han er kørt lidt fast :grin:

Ikke meget sne, men lidt har også ret.

7 Synes om


Tag det VÆÆÆÆÆÆÆÆK!

15 Synes om

Snebunken er erobret! Mea i sin sidste vinter

11 Synes om

Februar 2007 - der lå 49cm sne i haven

11 Synes om

Smukke Qalla :kissing_heart:

image

14 Synes om

BrdrerneB1

Brødrerne B i aktion i haven

8 Synes om

Bertil i sneen :snowflake:

13 Synes om

Nu kommer vores jo ikke ud, så snebilleder er det lidt småt med… men for snart mange år siden åbnede vi døren i fuld forvisning om at ingen skulle nyde noget af at gå ud. Det holdt stik. *Basil og Jack var BESTEMT ikke interesserede i at træde i det der KOLDE underlige noget udenfor GG

13 Synes om

Når (inde)kattene ikke kan komme til sneen, må sneen komme til kattene. :snowflake:

13 Synes om

Miden i sne :hjerte:

14 Synes om

Brynhilde - i skjul under busk, dec. 1999

15 Synes om

Jeg kan godt se, I er i fuld gang med at stemme, men jeg skriver lige et indlæg alligevel, så det popper op i ulæste :slight_smile:

4 Synes om

Og denne gang ser det ud til at billederne var så gode, at vi har en delt førsteplads, af ikke mindre end tre deltager. @FinnFrode @_DK_Sugieh og @Andreas :puuuuust:

Hvad siger @Lykke og de tre vinder?

Jeg har ingen ideér til denne uge, så jeg vil lade Andreas og Luise afgøre det imellem sig. :slight_smile:

Jeg har et forslag: “Forsamlede katte”

4 Synes om

Den tager du Andreas :slight_smile: