Uge 7 - Catwalk

Denne uges tema: CATWALK - fri fortolkning. :slight_smile:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

Smukke Bella :heart:

13 Synes om

Google Photos

4 Synes om

Hvor bli’r du af?


Rags med far i snor, 18.07.2015

11 Synes om

2 katte på en hylde

4 Synes om

Emily var kuldets fotomodel, og gjorde sig utroligt godt på billeder med sin udstråling - som man også ser her hvor hun går catwalk hen over “scenen” :hoho:

10 Synes om

Brazze på tørrestativet :hjerte::hjerte::hjerte: så kunne man jo stå der og råbe om hvor svært han havde det

10 Synes om

Miden viser sig frem …

Screenshot_2018-02-12-21-15-21-1

9 Synes om

Scenen måtte godt være lidt bredere :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Ja, det var mig. Har du måske et problem med det, var? Ellers går jeg bare lige min vej, så du kan komme til at feje op, ik!?

9 Synes om

Cat’s walk… :wink:

17 Synes om

Åh, vær stille mit hjerte :wehuu::wehuu:

4 Synes om

Husk at idag er sidste chance for tilmelding :slight_smile:

Der er vist ingen tvivl om, at den yderst fortjente vinder er DorteH med det vidunderlige sommerbillede af balancerende tabbyer… Stort tillykke. :slight_smile:
:flag::flode1::flag::flode1::flag:

8 Synes om

Det er sådan en pæn måde at sige det på. Jeg må tilstå, at min første tanke var “partners in crime” :smile:

Det her er altså også et fantastisk billede, @HeroldDesign :heart: Og det siger jeg ikke bare, fordi hun er tortie :wink:

3 Synes om

På smukke Lulles vegne, takker statisten og fotografen hermed for rosen og æren… :wink:
Det kræver jo så bare, at jeg skal forsøge at leve op til den sædvanlige kreative standard… hmmm… :surrender:

Det er nok ikke helt ved siden af sandheden - og gav så i øvrigt lige mig en tanke! :thumbup:

3 Synes om

Tak Ingrid @galath , hun skulle lige have svunget halen i vejret så havde det været perfekt.:ok: Men smuk det var hun nu :heart:

Tillykke til @DorteH pragtfuldt billede :heart_eyes:

2 Synes om