Uge 8 - Partners in crime

Inspireret af (aka tyvstjålet fra… :thumbup:) Ingrid, er denne uges tema: Partners in crime:smile_cat:

Regler:
Du kan tilmelde et billede fra søndag/mandag til torsdag ved at lægge det ind i denne tråd.
Fredag-lørdag stemmer du ved at like det eller de billeder, du gerne vil give din stemme. Du må like alle de billeder, du ønsker.

Husk, at du ikke må like et billede før fredag!

Søndag afsløres vinderen (den med de fleste likes), og vinderen skal søndag, senest mandag oprette næste uges konkurrence.
Du må deltage med ét billede (må gerne være et tidligere vist billede).

5 Synes om

Det her kan kun betyde ballade! :s:

13 Synes om

:herb: :herb: :herb:

18 Synes om

Rex lærer Asti hvordan man fanger dvd-skuffen :grin:

22 Synes om

Partners in crime beskriver faktisk ganske udmærket Katze og min relation.

Her har vi eksempelvis lige givet fuglene mere mad og sidder og venter spændt på at de dukker op:

… Det blev så hurtigt for koldt, så vi gik i stedet for på katte-skattejagt efter godbidder inde i stuen og fangede en masse kanin-poter, der pludseligt kom flyvende i ca en meters højde. :slight_smile:

8 Synes om

Mon man baseret på de relativt få bidrag, kan udlede, at dette forum overvejende frekventeres af lovlydige mennesker, med meget velopdragne katte…? :thinking::wink:

2 Synes om

Eller også er de bare ikke blevet opdaget :muhaha:

1 Synes om

De her to… øhhh 3 bavianer pønser helt sikkert på noget :joy:

10 Synes om

“Hvad vil du her… :cool:

11 Synes om

3 af Mimi’s killinger, som er klar til at lave hundekunster. :muhaha:

7 Synes om

Øv, så nåede jeg ikke at få mit med. Men så kan jeg jo gøre opmærksom på, at der må stemmes.

1 Synes om

Caught red handed - der er dæleme gået til den med de knive! :hushed::surrender:

Ja og bemærk gummihandskerne, de har gjort hvad de kunne for at skjule at det var dem. :klappe:

Et stort tillykke til det vindende forbrydersyndikat: Rex og Asti! :flag:

Og betryggende, at der er fokus på uddannelsen af næste generation - det ædle håndværk skulle jo nødig gå i glemmebogen… :ok::smile_cat:

7 Synes om

Tillykke :slight_smile:

1 Synes om

Mange tak. Billedet er nogle år gammelt men Rex har udført sin opgave meget pligtopfyldende. Man kan vist roligt sige at Asti er fuldt uddannet nu. Han overvejer faktisk snart selv at få en lærling så han kan give noget af sin visdom videre :grin::wink::heart_eyes:

3 Synes om