Ugens billede - uge 26: "Sommervejr"

				[B]Denne uges emne er:[/B][B] "Sommervejr" og DMI lover lidt af hver i de næste dage... Indekatte kan fotograferes ved vinduet - eller noget helt andet. [/B]:D[B] 

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du kan tilmelde fra i dag og indtil torsdag ved at lægge et billede ind i denne tråd.
[/COLOR][/COLOR]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000][COLOR=#000000]Fredag - lørdag stemmes ved at “grine” ved det billede, du vil give din stemme. Husk at vi ikke må trykke “grin” ved et billede før fredag [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B] [B]
[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må “grine” ved alle de billeder, du ønsker det.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Søndag afsløres vinderen (den med flest “grin” på ), og vinderen skal søndag - senest mandag, starte næste uges konkurrence.[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=#000000][COLOR=#000000]Du må deltage med ét billede ( må gerne være et tidl. vist billede ).

God fornøjelse [/COLOR][/COLOR]:D[/B]

Blua på tur i sin sele og Bertil skal lige vise ham hvor havens bedste sted er :smiley:

En varm sommerdag for længe siden - Indian Summer slæber en genstridig killing ind i skyggen :waytohot:

Lillemanden nyder det gode vejr på altanen - hvor jeg dog savner den nullermave :hjerte:

Magic nyder sin første sommer i frihed :hjerte:

Forbandede regnvejr…

Snehvide, juni 2014.

[I]
August 2006. Sigurd nyder den kølige brise fra Nordsøen.

vh

Andreas
[/I]

Zzzz ZZ zzz

Tarzan nyder livet ved poolen … sommeren 2004

Sommervejr er fantastisk at træne i… Bastian elskede det i hvert fald :hjerte:

Rhys på tur i regnskoven

Hov hov Finn, man må ikke grine endnu :stuck_out_tongue:

Ups - det var pinligt.:uha: Jeg har eller behersket mig hele ugen…:dokdok::dokdok::dokdok:

Det kan tit være svært at beherske sig, det
sidder på rygraden at grine af
et godt billede :slight_smile:

Og så må der grines -xxrotflmao

:thumbup: Skønne billeder…

Tak for deltagelsen. Denne uges billeder kunne alle have fortjent at vinde, men vinderen blev
Skattekat med det herlige sommerminde “Tarzan ved poolen”. Tillykke! :thumbup:

Jamen, jamen … mange tak :smiley:
Jeg går i tænkeboks og starter en ny tråd senere i dag :gruble: